Zobacz pełną wersję : Problem z rozruchem POMOCY
Witam
Postaram się streścić problem, po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki i słychać "cyknięcie", silnik nie kręci i to by było na tyle. Świece nowki ngk kable też zmieniane akumulator też ok.
Każda pomoc mile widziana aha jestem laikiem :570: tak wiec proszę o jasne tłumaczenia.
Z góry dzięki,
Pozdrawiam
jak nie kręci to zacznij szukać od rozrusznika, świece są potrzebne jak już kręci ;)
Edit:
a jak po tym cyknięciu gasną kontrolki to sprawdź czy masz dobrze przykręcone klemy do akumulatora...
Weź fure na hol, niech ktoś cie powolutku ciągnie, ty wrzuć 4, delikatnie popuszczaj sprzęgło, niech się silnik obróci kilka razy, potem spróbój. A ja nie, to niech Cie odpali, rozgrzej silnik, zgaś i wtedy powinno banglać :)
siemaR, kontrolki nie gasna
[ Dodano: Sro 22 Lut, 2006 ]
Dzida, udalo mi sie odpalic kilka razu i jezdzilem tak by zagrzac silnik ale kiedy go zgasile to dalej lipa :(
to cyk to robi pewnie automat rozrusznika który albo sie zesrał i nie zapina styków do silnika rozrusznika albo stoi wirnik z jakiegos powodu
Dzida, ale chyba chodzi o to żeby naprawić, a nie uruchomić :D Sprawdź mimo to czy są dobrze przykręcone klemy, napisz jak to się stało - nagle? czy po wymianie świec i aku? zobacz czy do rozrusznika dochodzi prąd, jak dochodzi a nie kręci to rozrusznik, może szczotki, albo jw.
siemaR, klemy są dobrze przykręcone, stało się to nagle :evil: swiece i kable wymienialem jakis czas temu (okolo 1,5miesiaca) jak sprawdzic czy dochodzi prad do rozrusznika
[ Dodano: Czw 23 Lut 2006 0:07 ]
skoro jest cyknięcie,a rozumiem ze z rozrusznika to sprawdz tylko czy na grubszym przewodzie plusowym do rozrusznika jest cały cas napięcie jak na aku,sprawdz tez mase silnika
wogule dziwna sprawa bo po ktoryms z kolei przekreceniu kluczyka udaje mi sie odpalic od kopa ale naprawde po "ktoryms" razie
wygląda jak szczoteczki albo wirnik(komutator) sprawdz najpierw j.w.