Zobacz pełną wersję : uklad dolotowy b18c4
zamierzam zamontowac sprawniejsze pluco do haneczki, poleca ktos jakies uklady,jakies konkrety, albo namiary k/krakowa na warsztaty,najlepiej nontujace uklady dedykowane konkretnie pod b18c4? ktos cos slyszal ,ktos ma cos takiego?
Tanio? wkładka K&N
Drożej: SRI K&N, CAI Fujita
Jeszcze drożej: Injen, AEM do Integry GSR
A dalej to już Comptech
...Bartuś...
31-03-09, 00:42
Myślę ze w tym wpadku najlepiej wypada CAI Fujita której Sam też posiadam...Przede wszystkim pomyśl na kolektorem dolotowym,bo seryjny jest mega zwalony no chyba że masz ten silnik seryjnie w samochodzie lub na wiązce i komputerze P9R gdzie działa IAB.
Tanio? wkładka K&N
Drożej: SRI K&N, CAI Fujita
Jeszcze drożej: Injen, AEM do Integry GSR
A dalej to już Comptech
jestem leń i nie czytam wcześniejszych postów ale jak chcesz coś osiągnąc i chcesz to poczuc to najpierw odetkaj wydech ... powodzenia w modach. jak będziesz miał minimum 215HP( oczywiście N/A) to napisz jak to osiągnąłeś chętnie skorzystam z porad szczęśliwca :)
Myślę ze w tym wpadku najlepiej wypada CAI Fujita której Sam też posiadam...Przede wszystkim pomyśl na kolektorem dolotowym,bo seryjny jest mega zwalony no chyba że masz ten silnik seryjnie w samochodzie lub na wiązce i komputerze P9R gdzie działa IAB.
Silnik jest seryjnie w aerodecku, a ten CAI Fujita to tylko stozek czy caly system z rura? noi jakiej dlugosci ma byc rura, wywalic ta plastikowa cala i stozka zamontowac w miejscu puszki seryjnej wystarczy czy trzeba schodzic pod zderzak? a jak sie zejdzie pod zdezak to jak zabezpieczyc przed blotem?
Silnik jest seryjnie w aerodecku, a ten CAI Fujita to tylko stozek czy caly system z rura? noi jakiej dlugosci ma byc rura, wywalic ta plastikowa cala i stozka zamontowac w miejscu puszki seryjnej wystarczy czy trzeba schodzic pod zderzak? a jak sie zejdzie pod zdezak to jak zabezpieczyc przed blotem?
:o
ktoś tam dalej:
nie wiem czemu piszesz że kolektor w b18c4 jest mega zwalony...
autorowi tematu proponuje poczytać tematy o dolotach i dopiero później zacząć kombinować. No ale łatwiej w sumie założyć kolejny temat...
nie wiem czemu piszesz że kolektor w b18c4 jest mega zwalony... bo jest.. ? uzyj szukajki bylo o tym sporo
jaką szkołę skończyłeś, że kwestionujesz inżynierię Hondy? Ten kolektor został tak wymyślony do tego silnika i napewno nie jest mega beznadziejny. Ma swoje określone funkcje. To że kolektor od ITRa/skunk2 jest lepszy do tego silnika przy wyższych obrotach nie świadczy o tym że seryjny kolektor jest beznadziejny. Idąc tym tropem można by powiedzieć że kolektor z vtece jest giga hiper ultra beznadziejny.
...Bartuś...
31-03-09, 20:58
jaką szkołę skończyłeś, że kwestionujesz inżynierię Hondy? Ten kolektor został tak wymyślony do tego silnika i napewno nie jest mega beznadziejny. Ma swoje określone funkcje. To że kolektor od ITRa/skunk2 jest lepszy do tego silnika przy wyższych obrotach nie świadczy o tym że seryjny kolektor jest beznadziejny. Idąc tym tropem można by powiedzieć że kolektor z vtece jest giga hiper ultra beznadziejny.
No nie powiesz Mi że po swapie i wyłączonym IAB kolektor jest super.Dlatego napisałem jeżeli masz seryjnie ten silnik i IAB działa to kolektor jest spoko i nie mam żadnych zastrzeżeń co do niego.Ale po swapie trzeba go jak najszybciej wymienić to strasznie dławi silnik na niskich obrotach.Z drugiej strony komu zależy na niskich obrotach jak swap uje B18 do innego Auta :D:D
dławi silnik na niskich obrotach ? Raczej ma gorszą wydajność na wysokich. Co ma dławić silnik ? Większa komora (nie pamiętam nazewnictwa)? Jeżdże z wyłączonym IAB już ponad rok (zarówno dłuższe jak i krótsze kanały są cały czas otwarte). Nie trzeba go wymieniać, można wymienić żeby poprawić. Można też włączyć obsługę IAB. Pisanie "jest zwalony" " trzeba wymienić" to mocna przesada wprowadzająca w błąd.
mi nic nie dławi, czy przy włączonym IAB czy wyłączonym... skunkiem tez mozna coś poprawić, choć są wykresy ze po strojeniu wychodzi czasem tyle samo kucy i momentu w seryjnym co i w skunk2:rolleyes:
Ja wswoim EG4 z B18C4 mam działający IAB. Kwestia podłączenia.
A jak podłączone to nie mam pojęcia :)
...Bartuś...
03-04-09, 00:29
Zapewne na seryjnym komputerze P9R :) Chyba że ktoś się długo i namiętnie bawił i dołożył obsługę IAB do P28.
włączenie iab to nie jest żaden problem na odb1....
Zapewne na seryjnym komputerze P9R Chyba że ktoś się długo i namiętnie bawił i dołożył obsługę IAB do P28.
Komp seryjny od B18C4 nie wiem jaki ma symbol.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.