Zobacz pełną wersję : wahacze tył - cała prawda -
pytanie dotyczy tuningowych wahaczy tylnych, kiedy się je montuje i tak naprawde po co, czy tylko przy bardzo duzym obnizeniu auta, czy sa robione w kilku rozmiarach do jednego rodzaju budy i wtedy sobie wybieramy odpowiedni..
czy gdzies sa wymiary takich wahaczy i jak sie roznia od serii
sie doczepie.... czy przy obnizeniu rzedu -60mm spodziewac sie nierownego zbierania opon i czy takie wahacze to skoryguja?
sie doczepie.... czy przy obnizeniu rzedu -60mm spodziewac sie nierownego zbierania opon i czy takie wahacze to skoryguja?
W mojej Coupe przy obnizeniu -70 strasznie darlo opony od wewnatrz (wymienialem opony srednio co 4-5 miesiecy). Są CAMBER KITY ktore moga skorygowac ustawienie pochylenia kola, ale to juz wiekszy wydatek http://www.e-x-c.com/index.php?cPath=31_32_55_502
tunigowe wahacze sa tylko do lansu i moze sa lzejsze pare gramow i to wszystko.
Tak jak pisze michal750 sa camber kity do regulacji (mam takie na przod i tyl) wiec jak ktos che to moge zrobic foto jak one wygladaja. Wydatek nei jest taki straszny jak kupuje sie je w usa.
ps. wygladaja dokladnie jak w linku jaki podal michal
dajesz OCTANE foto tych camberow....ciekaw jestem jak z przodu sie z tym mozna uporac. malo miejsca ale moze gorny wahacz ruszyc i nim minus korygowac...
No wlasnie na tym polega przedni camberkit, ze wymieniasz oryginalny gorny wahacz na rególowany
foto:
http://img383.imageshack.us/img383/940/img00063me.th.jpg (http://img383.imageshack.us/my.php?image=img00063me.jpg)
Z tylu wymienia sie jeden z wahaczy poprzecznych, ten najkrotszy.
foto:
http://img234.imageshack.us/img234/149/img00089ph.th.jpg (http://img234.imageshack.us/my.php?image=img00089ph.jpg)
wypas, gdzie mozna jakos normalnie kupic takie klamoty i za jaka cene?
Z tylu wymienia sie jeden z wahaczy poprzecznych, ten najkrotszy.
też wymienia sie wahacz górny
no octane ziom ile dales za te zabawki powiedz no ba ja musze pomyslec o tyle
Ja duzo nei dalem, jak bylem w usa to sledzilem ebaya i kupilem calosc od kolesia co sprzedal civica i zostaly mu czesci nowki. Wiec mnie calosc wyniosla ok 150$ firma to skunk2
http://www.tunersports.com/performance-rear-billet-aluminum-adjusters-pair-p-2279.html
http://www.tunersports.com/performance-front-camber-extreme-upper-aarm-anchor-bolts-pair-p-2270.html
na ebay sa duzo tansze. Te cos co podales do przodu to nie wiem jak to ma dzialc, lepijej chyba akupic caly wahacz regulowany (wyjdzie taniej na ebayu).
ale tylne fajne, choc juz mi swita jak samemu tylne zrobic ;) , z przodem tez by sie dalo powalczyc....wiesz w takiej cenie jak kupiles swoje to bym sie tez nie zastanawial
Jak wymyslisz jak tyl zrobic to prosze o jakas foto relacje bo szkoda mi bedzie opon jak hanke nisko posadze :P
poozdro.
mam jakies wahacze w domu tylne i przednie wiec polowa sukcesu juz jest, kolega sam zrobil sobie do toyoty cambery i dziala super, nic sie nie odkreca i trzyma wymiar
polak potrafi :D
Mozna kupic tylne wahacze z twrdszymi gumkami lub w ogole z unibolami.
Wtedy ma to sens.
Za to trzeba uwazac bo wiekszosc amerykanskich wahaczy (wykonanych w chinach) sa ze slabymi gumkami ktore sie zuzywaja blyskawicznie.
Podobnie jest z tylnimi camber kitami, "no namy" maja gowniane gumki.
z gumkami to nie klopot, z tylnym wahaczem gornym regulowanym tez nie ale za to z przednim bedzie troszke precyzyjnej roboty slusarskiej, jak czas pozwoli to do połowy marca bedzie juz gotowe :D
ja mam guy z poliurethau wiec luz.
z tylu wystarczy podlozyc podkladki pod poprzeczny wachacz gorny i ewentualnie wymienic na dluzsza srube mocujaca.
a z przodu wstawisz camber kit i bedziesz musial rozklepywac blotniki,
przeciez wachacz oryginalnie jest tak zrobiony zeby chowal kolo pod blotnik a camber kit wydluzy ci wachacz gormy ale spowoduje obcieranie kolem o blotnik albo i calkiem sie zatrzyma na blotniku przy wiekszym ET felgi
z tylu wystarczy podlozyc podkladki pod poprzeczny wachacz gorny i ewentualnie wymienic na dluzsza srube mocujaca.
a z przodu wstawisz camber kit i bedziesz musial rozklepywac blotniki,
przeciez wachacz oryginalnie jest tak zrobiony zeby chowal kolo pod blotnik a camber kit wydluzy ci wachacz gormy ale spowoduje obcieranie kolem o blotnik albo i calkiem sie zatrzyma na blotniku przy wiekszym ET felgi
A ja proponuje pomyslec co sie pisze lub na bezdurno nie tlumaczyc forumow z USA.
1) podkladki z tylu nic nie dadza jak sie chce negatyw zrobic wiekszy, tzn dadza - pogorsza sytuacje.
2) podkladki ewentualnie sie stosuje jak masz baaaardzo obnizona fure i zeby mniejszy negatyw zrobic. W PL raczej ze wzgledu na stan drog ten problem nie wystepuje
3) przod to samo, jak chcesz miec wiekszy negatyw to kupujesz camber kita
4) przod - jak ci sie za duzy zrobil ze wzgledu na obnizenie fury to kola sa i tak bardzo pochylone i miejsca masz duzo na "wypionowanie" ich na tyle co potrzeba.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.