Zobacz pełną wersję : Niby VTI
Mam pytanie wiadomo ze głupie i szmieszne ale zgubilem sie:
Niby mam vti srodek wszystko jest jak w VTI ale na budzie pod maska pisze d15b2
Mam Abs itd
no to moze byl swapik robiony
ale wszystkiego sa 4 tarcze abs oplacalo sie to wszystko robic?
oplacalo sie to wszystko robic?
Zapytaj sie o to poprzedniego wlasciciela. Chyba za mało przegladasz to forum bo jest masa aut, ktore maja zrobione takie cos lub wiecej a w serii miało 1,3 albo 1,4. I wyluzuj troche z tymi pytaniami
Sprawdź VIN. Jak jest EG4, to swap. Jak EG6 - sprawdź naklejkę VIN. Ewentualnie sprawdź ścianę grodziową. Znam osobę, która miała w EJ2 ścianę grodziową z EG6 :D
a gdzie pod maska jest tak napisane bo nie czaje? Ktoś mazakiem napisał?
x-tygrysek-x
30-03-09, 00:24
. Znam osobę, która miała w EJ2 ścianę grodziową z EG6 :D
polak potrafi :D
tak jak radzi kolega, sprawdz numer vin ze ściany grodziowej
http://img249.imageshack.us/img249/9280/gdzieszukaciq0.jpg
ale przecież nawet w seryjnym eg4 nigdzie nie jest napisane pod maska D15. Poza silnikiem który z tego co wiadomo różni sie znaczaco od b16 wiec nie da sie tego pomylic.
kupiłeś auto jako b16? zakładam że ktoś zarżnął b16 i przełożył coś tańszego
ale przecież nawet w seryjnym eg4 nigdzie nie jest napisane pod maska D15. Poza silnikiem który z tego co wiadomo różni sie znaczaco od b16 wiec nie da sie tego pomylic.
jak na zdjeciu wyzej masz wyraznie lokalizacje gdzie znajduje sie numer silnika i pierwsze 5 znaków to oznaczenie silnika :)
bez jaj, zeby nie odróżnić D15 od B16?Dajesz buta i odrazu czujesz co masz.Jezeli na silniku masz D15b2 tzn ze był swapik ale o tym pewnie zostales poinformowany przed zakupem i nie zaplaciles wiecej niz 10tysi jak za VTi
nie no to ze bylo tam b16 to wiem 100% ale chodzi o to tylko czy buda jest orginalna od eg6 czy nie..
maciek070188
30-03-09, 18:28
to pokaz zdjecie silnika heheh
ten temat jest troche bezsensu:)
wieczorem zrobie foty bo nie mam teraz to pokaze;) mialem wczesniej zakute b16a2 ale rozwalilem je i teraz kupilem b16a jdm:) wiec chyba wiem co mam;PP
numer VIN prawdę CI powie (a w zasadzie dwa)
ale przecież nawet w seryjnym eg4 nigdzie nie jest napisane pod maska D15.
a na tabliczce znamionowej?
buda jest od eg4
zrobie wam zdjecie albo podam wam numer VIN i zobaczycie sami:)
Uh, no to miałeś tam w środku wcześniej 1.5 Sprawdź średnicę tarcz hamulcowych, bo jestem ciekaw, czy tylko silnik i wnętrze jest od Vti.
srednica 242 z przodu..czyli nie sa to heble od bvti ale abs i 4 tarcze sa
Sprawdź VIN. Jak jest EG4, to swap. Jak EG6 - sprawdź naklejkę VIN. Ewentualnie sprawdź ścianę grodziową. Znam osobę, która miała w EJ2 ścianę grodziową z EG6 :D
oj to ladny dzwon musialbyc :D
srednica 242 z przodu..czyli nie sa to heble od bvti ale abs i 4 tarcze sa
no to masz takie same tarcze z tylu co i z przodu...to niezbytnio chyba to hamuje co ??
chyba ze sa mneijsze jak 242 mm ?? (czy tam 239mm )
przod jest zdrowy na 100% nie no z tylu sa mniejsze nie wiem dokladnie jakie..elegancko hamuje daje rade..
. Znam osobę, która miała w EJ2 ścianę grodziową z EG6 :D
co racja to racja
zakuty silik tak zmarnowac...
przod jest zdrowy na 100%
Tak samo jak silniczek byl zdrowy.
Ty powinienes na hulajnodze smigac, a itak bys kolka zcentrowal
To nie moja wina ze oleju ubywalo co 200km prawie calego..
tak to jest jak gówniarzowi mama kupi auto... szkoda auta
Patryk - jest. Poszukaj uważnie
silnik byl zdrowy jako byly wlasciciel sprzedalem auto z nowym silnikiem i nawet przy turbo nie dolewalem oleju ! a jesli ubylo to nie zauwazalnie i po 200 km jest niemozliwe aby ubyl ponad litr oleju !! przeciez kopcil by jak szalony a ja sprzedalem auto bez turbo.sprzedalem poniewaz niemialem juz ochoty ladowac w nowe turbo bo stare padlo.a silnik kosztowal mnie okolo 6-7 tysiecy na kutych czesciach ;(:mad:
mial przebieg niewiele ponad 10 tys i mosiales cos zatrzec skoro sprawdzales v-max na autostradzie albo cos innego spier******* bylbym sklonny go nawet odkupic bo zaluje troche ale cene jaka ty wolasz 16 tys z kopcacym silnikiem to przesada !!
Ciekawe co mialem zrobic skoro po tak krotkim czasie silnik stanal i panewki byly tak zmeczone ze szok co najlepsze nie byla to jedna tylko 3 panewki to jak moglem zajechac silnik ktory byl w super stanie tego to ja nie wiem..z to ze jechalem 210 to chyba normalne..to bylo cos u Ciebie nie tak skoro sprzedales zakuty silnik z autem w tak dobrym stanie?? tego to ja nie rozumiem..czemu sprzedawales tak zarabiste auto..no i co z tego ile chce wazne ze ludzie chca kupowac i mam 3 kolesi ktorym moge sprzedac te auto lecz nie jestem pewien czy to zrobic..
no faktyczne. normalne jest ze sie jezdzi 210 po drogach w pl...
Strasznie się czepiacie kolegi. Jeszcze mi powiedzcie, że nikt z was nie leciał swoim civikiem 210. A przy tej prędkości nic nie powinno klęknąć, przynajmniej w 3 vti które znam przy 230 nic nie padło. Wyluzujcie
zaden silnik nowy czy ?20 letni bez oleju nie pojedzie ja go jakos nie zatarlem moze miales jakis wyciek mechanik nie naprawial ci nic w silniku ????????? ja po twojej gadce jakbym byl mechanikiem i chcial bym cie wyc****c i wiedzialbym ze przyjedziesz do mnie naprawiac spuscil bym litr oleju i odpial kontrolke ;) ile chcesz za to auto ??? wiecej niz 10 max nie dostaniesz wiesz o tym z tym twoim idealnym jdm silnikiem
ahah czlowieku mam wiecej ludzi niz Ty miales z swoim pieknym silnikiem..no to dziwne ze oleju nie bylo a wycieku jakos nie bylo zadnego po podniesieniu auta..nie naprawial bo sie nie znal na tych czesciach ani nic..nie ruszane bylo od kad go od Ciebie kupilem tam nic..bo twierdziles ze bylo wszystko ok i oleju tez nie ubywa prawie wogole..a jakos sie stalo zmeczyles auto turbina i sprzedales bo wiedziales ze cos bedzie nie tak..czepiaja sie jak by byli swieci <lol2> ale co zrobisz..
twierdziles ze bylo wszystko ok i oleju tez nie ubywa
Kazdy normalny czlowiek kupujacy auto na dzien dobry wymienia plyny , nawet jak sprzedajacy zarzeka sie ze zmienial itp.
Wiec tylko gratuluje kreatywnosci.
Z tego co widze rozmowa odbiega od zalozonego tematu . Dowiedziales sie wszytskiego wiec :
ZAMYKAMY ??
a co ma wymiaina płynu do jego ubywania w nie normatywnych ilościach?
to ma , ze chlopaczek wiedzial by ile ma ( np ) oleju itp , a tak pozatym powinien sprawdzac ile ubywa a nie wiezyc wlascicielowi na slowo ze ubywa w normalnych ilosciach , tzn wg serwisowki tez moze byc 1l / 1000km :o
to juz wiesz zalezy od czlowieka,
Pozdrawiam wlasciciela Niby Vti ( jak temat rozmowy brzmi ) i zycze szybkiego powrotu do zdrowia H,
Zaczyna sie w temacie straszny OT
Autor pytania uzyskał już odpowiedź. Zatem zamykamy ten teatrzyk.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.