Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : problemy z silnikiem,temp wariuje,dymi na bialo niekiedy



Bonio86
29-03-09, 22:55
Sluchajcie dzis po x kolejny pojawilo sie biale dymienie z wydechu,mianowicie tak
pojezdzilem sobie z kumplem spokojnie po miescie,silnik dogrzany wszystko elegancko,no i pozniej moze ze 2-3x pociagnolem go do 7tys na obrotku albo do 6 roznie,no i znowu wolna jazda,zajezdzamy na parking zeby zapalic i pogadac z ziomkami,pozniej po ok 15min wsiadamy w hanke,odpalamy na obrotku jakies 500obr/min nie chce wskoczyc na 780,dymi na bialo,tak jakby byla wywalona uszczelka pod glowica,i chodzi na 3garach w tym czasie,popaluje go troche albo pojade w miasto i z czasem mu przechodzi,przestaje dymic i chodzi na 4 garach,podjechalem do domu cos tam dla ojca oddac,wracam do fury i znowu odpalam i to samo,dymi na bialo na potege,nie grzeje sie,temp od wody w normie,mniejsza o to,pojezdzilem po miescie,tak uzywajac 1-3 biegow glownie jazda na 2 przy predkosci ok 40km/h w porywach do 70 u mnie miasto male i moze tak potargalem nim na tej 2 ok 3km lacznie,dojechalem do garazu otwieram brame samochod na chodzie,wsiadam do fury patrze a tu wskazowka od temp na wysokosci jakies 80%,to szybko fure do garazu prowadze,wrzucilem 1 bieg i ruszam a wskazowka nagle do wlasciwej pozycji wrocila,wjechalem do garazu i mowie,popaluje zobacze co sie dzieje,no i tak robie co jakis czas depne mu do 5 tys obr,i wskazowka leci do czerwonego pola,paluje dalej i nagle opada na wlasciwe miejsce co jest grane? wylaczam i wlaczam silnik temp ok,daje gazu na ok 1,500obr i 3mam ok 20sec i temp znowu do gory idzie,depne mocniej i za chwile spada... wiecie co jest czym spowodowane?
http://www.youtube.com/watch?v=LwwJ9XrcVRQ&feature=channel_page co ktoras klatka przeskakuje,taki urok 3gp na ju tjubie
http://www.youtube.com/watch?v=9_OmfKySx1U&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=w-_o9pw1BUs&feature=channel

wiec teraz tak bylem dzis z kumplem mechaniorem obadac pod garazem sprawe,odpalam hanke pali na 3 garach i dymi na bialo,po ok 1min przestaje dymic i chodzi na 4,sprawdzamy poziom oleju,minimum,rozgrzewamy silnik,silnik nagrzany gorny waz od chlodnicy cieply,dolny zimny,grzejemy dalej,gorny waz goracy,dolny goracy,chlodnica goraca,temp w normie,w zbiorniczku wyrownawczym plyn raz jest raz nie ma,zalezy czy wlaczony silnik czy wylaczony,sprawdzamy poziom oleju, pokazuje 3/4 (mysle se kuzwa raz olej jest raz nie ma?) odkrecamy na wlonczonym silniku korek od chlodnicy,plynu jakos malo,dobrze ze borygo mialem w zapasie,dolalem ok pol banki malej tej nie wiem czy ona ma litr,no i ok,pokrecilismy silnik,wylanczamy zeby sie ostudzil zdeka,po 10min odpalamy i znowu na 3 garach,dymi na bialo,po palowaniu przestaje dymic i chodzi na 4 spowrotem,sprawdzamy czy w chlodnicy nie ma oleju,niema. sprawdzamy poziom oleju,dalej 3/4,weze gorace chlodnica tez,odpinamy fajki i wsadzamy spowrotem,na wylaczonym silniku,odpalamy i dalej na 3 garach po czasie na 4, pozniej go wylanczamy poczekalismy z 10min odpalamy i chodzi na 4,pozniej ok 10 uruchomien jeszcze i dalej wlancza sie na 4 i nie dymi,plyn w chlodnicy jest olej tez,weze miekkie i gorace chlodnica tez...

vrod
30-03-09, 12:29
kolego juz na forum civic4g napisano CI że uszczelka pod głowicą daje CI objawy, jak pojeździsz dłużej bedziesz miał płyn w oleju i objawy nasilą sie