krakers
27-03-09, 23:16
a więc spraw wygląda tak
1. przy powolnej jeździe przy skręcie w lewo jest stukot jakby prawa felga ( ma malutkie wgięcie krawężnik ) przy skręcie prawo jest ok.
2. przy dużych prędkościach 160-180 ( więcej niema gdzie ganiać :p ) jest talepanie kierownicy i przy hamowaniu również!
3. dziś się pojawił nowy objaw twardy pedał hamulca po odczekaniu paru minut i pompowaniu hamulca + ruszanie usterka mija :confused:
teraz pytanko
na pewno felga do prostowania to wiem pytanie czy to tylko zwichrowane tarcze i zapiekające się zaciski ?
podpowiem jeszcze tak EG3 czyli był silnik 1,3 więc tarcze 231 według katalogu nie sprawdzałem jeszcze faktycznie co siedzi, obecnie siedzi D1Z6 więc dużo szybciej się rozpędza. gdybym chciał zmienić na 262 to muszę wymienić same tarcze i zaciski no i oczywiście klocki czy coś jeszcze?
1. przy powolnej jeździe przy skręcie w lewo jest stukot jakby prawa felga ( ma malutkie wgięcie krawężnik ) przy skręcie prawo jest ok.
2. przy dużych prędkościach 160-180 ( więcej niema gdzie ganiać :p ) jest talepanie kierownicy i przy hamowaniu również!
3. dziś się pojawił nowy objaw twardy pedał hamulca po odczekaniu paru minut i pompowaniu hamulca + ruszanie usterka mija :confused:
teraz pytanko
na pewno felga do prostowania to wiem pytanie czy to tylko zwichrowane tarcze i zapiekające się zaciski ?
podpowiem jeszcze tak EG3 czyli był silnik 1,3 więc tarcze 231 według katalogu nie sprawdzałem jeszcze faktycznie co siedzi, obecnie siedzi D1Z6 więc dużo szybciej się rozpędza. gdybym chciał zmienić na 262 to muszę wymienić same tarcze i zaciski no i oczywiście klocki czy coś jeszcze?