Zobacz pełną wersję : Gdzie szlif bloku i wyważanie wału
Arturvf500
25-03-09, 09:57
jak w temacie - potrzebuje zrobić szlif na ponadwymiarowe tłoki i wyważyć wał - gdzie rozsądnie cenowo i co najważniejsze dobrze, baaaardzo dobrze to zrobią?
pozdrawiam
Artur
Ja robiłem w poznaniu w przeźmierowie. Koles na prawde ogarniety, robi silniki do sportu, nasze Z6 przez 5k km nie zjadło nawet mm oleju z bagnetu. Jak masz możliwość podjechania albo wysłania do raczej warto. Ale żeby później nie było na mnie, jak coś się stanie ;)
krasnobrodzka w wawie
auto szlif w lublinie
Fawor czy w Poznaniu można porządnie wyważyć układ korbowo-tłokowy ??
Ewentualnie prosiłbym o jakieś dokładne namiary na tego speca.
Ze Szczecina nie miałbym aż tak daleko, pozatym mam rodzinke w Poznaniu.
Hmm, my akurat nie wyważaliśmy, bo nie miałem w zestawie zamachu, ale koleś się garnął i mówił, że nie ma problemu. Trzymaj numerek do niego, samemu dowiesz się więcej: 503 430 690. Zakład mieści się w Przeźmierowie, ulica równoległa do wjazdu na Tor Poznań ( nie pamietam nazwy, a nie chce mi sie szukac :p )
w razie czego mam kontakt w Warszawie na pewną robotę pełnej obróbki. Blok, głowica i wyważanie wału ze sprzęgłem i zamachem do 0,2g
Arturvf500
25-03-09, 15:18
w razie czego mam kontakt w Warszawie na pewną robotę pełnej obróbki. Blok, głowica i wyważanie wału ze sprzęgłem i zamachem do 0,2g
no to dawaj ten kontakt, a nie sie chwalisz ze masz;) jakies info odnosnie cen i terminow?
pozdrawiam
Artur
Chłopak pracuje w W-wie w AutoSzlif i "dorabia" ;) Nie wiem jakie ceny ma normalnie ale moje były powiedzmy "negocjowane indywidualnie" ;) Marcin 605222016. Powołaj się na Piotrka od żółtego CVC.
Co prawda zaryzykowałem i kanały w głowicy sa maksymalnie wielkie w stosunku do serii, ale zobaczymy - albo to coś da, albo będę kupował drugą głowicę ;) To była obróbka na moje życzenie :) Tzw mocny porting ;)
za wielkie kanały spowolnią przepływ - zabijesz cisnienie
nie mówię nie. Marcin przygotowywał nie jedną głowice do wyczynu i siedzi w obróbkach ponad 10 lat. Dałem mu wolną rękę. Jeśli przesadził to będzie trzeba przełożyć głowicę, ale mam do niego zaufanie. Mam nadzieję, że maksymalnie wielkie są w moim odczuciu i na moje oko, a tak naprawdę prawidłowe. Jak to mówią - czas pokaże a tutaj chyba nie ma co robić OT ;)
do doladowanych silnikow robi sie kanały z szerokim 'dnem', bo tamtędy najszybciej płynie powietrze, więc warto żeby popłynęło go jak najwiecej.
w wolnossaku trzeba byc ostroznym :)
rozwalanie kanalow na maxa = bezsens. mysle, ze w najlepszym wypadku nie bedzie spadkow... mi tam by bylo szkoda glowicy, szczegolnie po przejsciach z blokiem kiedy juz raz musiales ten silnik rozwalac. mowisz na luzie "najwyzej wymieni sie na inna", ale tak naprawde bedziesz wku*wiony do bialosci jesli okaze sie, ze obrobka byla bez sensu, nic nie dala, lub nawet odebrala, a ty musisz szukac nowej glowicy. moim zdaniem megamocno nietrafiony eksperyment.
czy do tych megakanalow dopasowane byly tez obydwa kolektory?
To niegrzeczne, ale mimo wszystko odpowiem Ci pytaniem na pytanie ;)
Czy wątek dotyczy wielkości kanałów w mojej głowicy? ;)
ojej, przepraszam :( za posty patiego i twoj post z wczoraj tez przepraszam, bo nikt cie przeciez nie pytal jak wielkie masz kanaly w glowicy :)
No przestań :)
Przecież ta dyskusja to tak jakby trolle internetowi gadali. Ani Ty ani ja nie mamy pojęcia innego niż internet o obróbce silników już o doświadczeniu nie mówiąc. Co będzie to będzie, a chodziło o kontakty, więc ja swój podałem i interpretacja leży po stronie odbiorców :)
Więc nie smuć się tak i powodzenia w Twoim projekcie!!! 3mam kciuki! A teraz kończymy z OT :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.