PDA

Zobacz pełną wersję : B18C4 i gaz



vvojtass
24-03-09, 19:34
witam, zakupilem aero z takim silnikiem i z zalozona instalka 2 generacji, i wydaje mi sie ze instalka zamula silnik pewnie przez zweszke na mikserze jak to usunac nie zmieniajac na sekwencje, jak to jest z tym blosem,jakbym go wlozyl to cos jeszcze tez musze wymienic zeby nie ograniczalo mocy, reduktor parownik? noi przedewszystkim kto z okolic krakowa robi cos takiego?

pawel240
24-03-09, 23:31
wofff b18c4 i LPG IIgen ale ktos druta zrobił dołóż mu przynajmniej blosa, ktos na forum w b16 ma i nawet to jezdzi
najlepiej odżałuj na sekwencje blos tez w pewnym stopniu jest zwęzką w dolocie
do jakiej mocy masz parownik ?? przy blosie powinien być odpowiednio wiekszy

stawiam że Twoje b18c4 w takim mixerowym "setupie" nie ma nawet 150KM

Bassmaster
25-03-09, 19:07
Trzeba by zmienić reduktor na jakiś powyżej 170KM i dopiero BLOS zdałby egzamin, ale do tego silnika lepiej nie żałować kasy i założyć sekwencję chociażby BRC (ja bym dopłacił nawet za jakąś jeszcze lepszą).
Wybór należy do ciebie ale zastanów się dobrze, żebyś później nie żałował.

imm3
25-03-09, 19:17
Jeżeli nie masz kasy to zakładaj nowy reduktor i blosa. W D14A3 parownik do 100KM nie dawał rady dopiero 120KM.
Także powiem żebyś szukał parownika do jakiś 250KM bo potrzebny jest zapas :)

Blos kosztuj ok 300 reduktor ok 300 plus założenie od tego czy sam to zrobisz czy nie plus strojenie to od 100 do 200 czyli wyjdzie Cie kolo 700-800 złotych, wiec pomyśl czy nie warto trochę grosza dołożyć i mieć sekwencje, podjedz do gazownika zobacz ile wezmą za sekwencje może coś oprócz butli wykorzystają z Twojej starej instalacji.

rafalb33
25-03-09, 23:23
Potem zaczna sie zale i placze jaki to gaz jest zly. Sory ale to nie jest silnik 1.4 90km. Tylko silnik majacy praktycznie 100km z litra i krecacy sie...wysoko.
Blos moze i jest dobry do jakis zwyklych silnikow, ale bez przesady. Do tego silnika nadaje to sie ale sekwencja i to z najwyzszej polki. Wszystko inne to proszenie sie o problemy. Jak sekwencja to cos w desen brc,omegasa, prinsa na wtryskach brc,med,keihin. I raczej ponizej 3k nie ma co liczyc. Sory ale zyletka dupy sie nie da podetrzec. I nei traktuj tego jako atak, ale dobra rade :).

imm3
26-03-09, 15:45
Wildze na tym forum to wyznacznikiem jakości jest tylko cena. Co kupe kosztuje to jest dobre. A jak chce się jeździć szybko i ekonomicznie to nie civikiem. Gazu nie zakładamy bo go lubimy...
Nie do końca poprę Twoje zdanie Rafał bo fakt sekwencja na pewno jest lepsza, ale blos to tez rozwiązanie i nie jest stosowane tylko w mało litrażowych silnikach. :)

Pozdrawiam

vvojtass
26-03-09, 16:59
moze jeszcze zaznacze ze gaz mi jest potrzebny raczej tylko do przemieszczania sie, a w wypadku zlapania agresora przelacznik benzyna, i chodzi o to zeby instalacja taka beznadziejna jaka mam nie ograniczla mocy na przelaczonej benzynie co ma miejsce w tym przypadku

imm3
26-03-09, 20:03
Na forum jest kolega który ma/mial vti na blosie. Najlepiej spytaj jego odpowie Ci na pewno obiektywnie.

Bassmaster
26-03-09, 20:17
Pamiętajcie, że BLOS nie zwęża dolotu aż tak jak mikser ale także to robi. W tym przypadku zawsze kilka, jeśli nie kilkanaście koników ucieka nawet na benzynie.
Do nikogo z was nie piję ale tylko przypominam.

vvojtass
27-03-09, 06:54
narazie jestem najblizszy wyrzuceniu instalki i zostawieniu tylko butli na wypadek jesli po paru miesiacach jednak koszta by mnie przerastaly i wtedy sekwencja by wskoczyla, a co wystarczy wypiac z instalki zeby jezdzac na benie nie byl ograniczany, wystarczy mikser?

Misiekemeryt160
27-03-09, 18:01
gaz mi jest potrzebny raczej tylko do przemieszczania sie, a w wypadku zlapania agresora przelacznik benzyna

to i tak jest silnik który lata z gazem... to nie bedzie to samo co C4 na Pb

To jest b18c4 ... tego sie nie łączy z gazem...

Czy kupujesz czekolade po to żeby ja posolic i dopiero zjeść?

Bassmaster
27-03-09, 19:53
narazie jestem najblizszy wyrzuceniu instalki i zostawieniu tylko butli na wypadek jesli po paru miesiacach jednak koszta by mnie przerastaly i wtedy sekwencja by wskoczyla, a co wystarczy wypiac z instalki zeby jezdzac na benie nie byl ograniczany, wystarczy mikser?

No nie wiem, czy tak z samą butlą można jeździć. Instalacja musi być szczelna w razie kontroli drogowej lub przeglądu.
Zdecyduj się albo na kompletne zdjęcie instalacji albo na jej upgrade do sekwencji.

imm3
28-03-09, 21:57
To jest b18c4 ... tego sie nie łączy z gazem...


Powiedz może czemu skoro tak sadzisz przekonaj nas a nie tylko ze się nie łączy:D.

vvojtass
30-03-09, 07:21
no dokladnie, takie opinie sa malo znaczace dla tematu,a uzasadnienia typu nie i koniec jak u dziecka ktore pije tylko sam sok marchwiowy i wedlug niego nie moze byc inaczej;)

pawel240
30-03-09, 21:57
chodzi o to że gaz to jednak gaz, jest suchy i w jakimś tam stopniu konie zabija kupując b18c4 chyba każdy ma w głowie 169KM+++ mi jakoś tez do tego silnika jak do każdej B-serii gaz nie podchodzi - za dużo obrotów , jednak z myślącym kierownikiem może to dać rade, jak ma być tanio i szybko to chyba lepiej wybrac i dobrze oganąć D-serie

imm3
01-04-09, 12:37
chodzi o to że gaz to jednak gaz, jest suchy i w jakimś tam stopniu konie zabija kupując b18c4 chyba każdy ma w głowie 169KM+++ mi jakoś tez do tego silnika jak do każdej B-serii gaz nie podchodzi - za dużo obrotów , jednak z myślącym kierownikiem może to dać rade, jak ma być tanio i szybko to chyba lepiej wybrac i dobrze oganąć D-serie

No to faktycznie mocny argument ze Ci nie podchodzi jak chyba części osób na tym forum. Tutaj chyba odpowiedzi na te pytanie nie uzyskasz. Są dwie szkoły jazdy albo traktuje się auto jako 25 cud świata i nigdy się nie założy gazu bo jak można by było sprawić ze nasze cudo jeździ gorzej albo jako narzędzie do przewożenia naszej dupy. Wiadomo jest coś tam więcej do zrobienia świece itp jak się jeździ na gazie ale to się zwraca z nawiązką ;] Jak się jeździ tylko po bułki do sklepu albo w niedziele się jedzie do kościoła to faktycznie nie opłaca się zakładać gazu bo predzej auto zeżre rdza niż instalacja się zwróci. A co żywotności silnika to jakoś mnie to nie obchodzi bo i na benzyna może sprawić jego krotko żywotność. Zrobiłem 50 tysięcy na gazie w ciągu 1.5 roku i na każdych 100km po odliczeniu kosztów oszczędzam 15zl w porównaniu do PB, więc obliczyć można prosto. A też mówicie ze B18 to takie świetne śliniki katujecie je, ścigacie się i jakoś wytrzymują a jakoś wytrzymują. Silniki hondy są na tyle mocne ze sadze ze spokojnie wytrzymają i to. Spotkałem się z B18 w LPG ale na tym forum są obrazu skreślone bo maja takie silniki zagazowane. Nikt nie zakłada LPG bo lubi albo po to by się nim ścigać.

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ceny/news/wracaja-zlote-czasy-lpg,1282704

vvojtass
01-04-09, 21:12
dzieki za wypowiedzi, jak widac moznaby patrzec z roznych perspektyw na ten temat wiec prostej odp nie bedzie, dzis wypalilem bak gazu, i zdecydowalem ze wyciagam mikser w zwiazku z czym nie bedzie jazdy na gazie, a na sekwencje narazie nie stac, a przy 1000km miesiecznie moze nie bedzie dramatu, noi ten pelny oryginalny oddech hanki odmulonej przez zamulajacy mikser, juz sie nie moge doczekac, bo jak narazie to pewnie ma ze 130 kucy;(

pawel240
01-04-09, 23:18
No to faktycznie mocny argument ze Ci nie podchodzi jak chyba części osób na tym forum. Tutaj chyba odpowiedzi na te pytanie nie uzyskasz. Są dwie szkoły jazdy albo traktuje się auto jako 25 cud świata i nigdy się nie założy gazu bo jak można by było sprawić ze nasze cudo jeździ gorzej albo jako narzędzie do przewożenia naszej dupy. Wiadomo jest coś tam więcej do zrobienia świece itp jak się jeździ na gazie ale to się zwraca z nawiązką ;] Jak się jeździ tylko po bułki do sklepu albo w niedziele się jedzie do kościoła to faktycznie nie opłaca się zakładać gazu bo predzej auto zeżre rdza niż instalacja się zwróci. A co żywotności silnika to jakoś mnie to nie obchodzi bo i na benzyna może sprawić jego krotko żywotność. Zrobiłem 50 tysięcy na gazie w ciągu 1.5 roku i na każdych 100km po odliczeniu kosztów oszczędzam 15zl w porównaniu do PB, więc obliczyć można prosto. A też mówicie ze B18 to takie świetne śliniki katujecie je, ścigacie się i jakoś wytrzymują a jakoś wytrzymują. Silniki hondy są na tyle mocne ze sadze ze spokojnie wytrzymają i to. Spotkałem się z B18 w LPG ale na tym forum są obrazu skreślone bo maja takie silniki zagazowane. Nikt nie zakłada LPG bo lubi albo po to by się nim ścigać.

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ceny/news/wracaja-zlote-czasy-lpg,1282704




zle mnie zrozumiales, nie jestem jakims przeciwnikiem gazu sam jezdze d16z9 LPG+blos wczesniej mialem celice, golfa, audi - każde miało gaz, robie ok 30tys rocznie a dla mnie to sporo, kupując b18c4 nastawiał bym sie tylko na dobrą sekwencje, zgodze sie ze ten silniik wiele zniesie jednak suche paliwo jakim jest gaz+wysoka temperatura spalania+obroty jakimi dysponuje to może byc cos czego ten silnik długo może nie znosic
może gtoś z forum ma gaz przy tym silniku ?

imm3
01-04-09, 23:47
zle mnie zrozumiales, nie jestem jakims przeciwnikiem gazu sam jezdze d16z9 LPG+blos wczesniej mialem celice, golfa, audi - każde miało gaz, robie ok 30tys rocznie a dla mnie to sporo, kupując b18c4 nastawiał bym sie tylko na dobrą sekwencje, zgodze sie ze ten silniik wiele zniesie jednak suche paliwo jakim jest gaz+wysoka temperatura spalania+obroty jakimi dysponuje to może byc cos czego ten silnik długo może nie znosic
może gtoś z forum ma gaz przy tym silniku ?

Bylo osoba ktora miala b16a2 na blosie.

max-vti
01-04-09, 23:53
Albo b18c4 albo gaz chyba że no2:d

vvojtass
02-04-09, 22:31
zdjety mikser, powiem tak, nie zmierzylem roznicy jezeli chodzi o wartosci,ale jesli chodzi wlasnie o roznice to moge powiedziec tyle --- cholerna;) az mi sie niechcialo dzisiaj wysiadac

Prezesunio
07-12-09, 20:32
znajdzie ktoś na forum z tym silnikiem i sekwencją?
kto opowie swoje wrażenia z użytkowania takiego cuda...

imm3
07-12-09, 20:38
Kolega OSCAR z tego forum ma takowe cudo:) Na pewno podzieli się z Toba informacjami:)

OSCAR
09-12-09, 13:37
Kolega OSCAR z tego forum ma takowe cudo:) Na pewno podzieli się z Toba informacjami:)

dokladnie, jezdzi to to i to calkiem milo i po taniosci, nie zastanawia sie czwowiek czy cisnac czy nie cisnac, ile spali itd. ;)
powyzej napisalem nowy temat co z czym sie je zeby b-seria jezdzila na podtlenku lpg :D

pozdrawiam