klubowicz
21-03-09, 20:35
No więc przyszedł czas, że trzeba juz to zrobic, bo dolewam, srednio 0,7L na 1000km, a spód cały obrzygany.
Diagnoza jest jednoznacza zimering czy jak to tam się zwie - uszczelka silnika i skrzyni.
Pytań kilka:
1. Mniej więcej w jakich kwotach się to moze zamknąć - naprawa oczywiscie poza ASO.
2. Sprzęgło jest od nowosci, pracuje idealnie, nie slizga się, bierze równomiernie - przebieg 220kkm, więc pewnie jak rozlożą to zasugerują wymianę. Wymieniać czy nie, skoro zamierzam jezdzic jeszcze gora 8miesiecy tym autem?
3. Czy przy takiej operacji wymiany tejże uszczelki mogą mi cos spieprzyć? Mam tu namysli nieodpowiednie poskładanie czegoś. Warsztat cieszący się duzym uznaniem w okolicy, z sieci Q-service.
4. Zanim to zrobię muszę dla czystego sumienia zapytac jeszcze: Samochod od nowosci jezdzi na pełnym syntetyku mobil 1 5w/50. Teraz ma 220kkm. Czy jesli zaleję mu teraz 10w/40 to cos się moze poprawic w sensie, że mniej będzie ciekło? Generalnie nie wierzę w to ale moze ktos to przerabiał i tak patent pomógł...
Diagnoza jest jednoznacza zimering czy jak to tam się zwie - uszczelka silnika i skrzyni.
Pytań kilka:
1. Mniej więcej w jakich kwotach się to moze zamknąć - naprawa oczywiscie poza ASO.
2. Sprzęgło jest od nowosci, pracuje idealnie, nie slizga się, bierze równomiernie - przebieg 220kkm, więc pewnie jak rozlożą to zasugerują wymianę. Wymieniać czy nie, skoro zamierzam jezdzic jeszcze gora 8miesiecy tym autem?
3. Czy przy takiej operacji wymiany tejże uszczelki mogą mi cos spieprzyć? Mam tu namysli nieodpowiednie poskładanie czegoś. Warsztat cieszący się duzym uznaniem w okolicy, z sieci Q-service.
4. Zanim to zrobię muszę dla czystego sumienia zapytac jeszcze: Samochod od nowosci jezdzi na pełnym syntetyku mobil 1 5w/50. Teraz ma 220kkm. Czy jesli zaleję mu teraz 10w/40 to cos się moze poprawic w sensie, że mniej będzie ciekło? Generalnie nie wierzę w to ale moze ktos to przerabiał i tak patent pomógł...