Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : LPG w Civic VIII gen



Strony : 1 2 [3]

mitusm
10-05-16, 07:37
50tyś na BRC bez żadnego problemu R18. Poprzednie auto zrobiło na takiej samej instalacji już 130tyś bez jednej awarii i śmiga dalej. (Mam kontakt z właścicielem) Polecam wszystkim.

szczepar
11-05-16, 13:47
Ja mam na gazie zrobione 108 tyś,wszystko ok trzeba pamiętać o regulacji zaworów ja to robię co 20tyś no i regularne przeglądy lpg.

Jak duże korekty zaworów masz co 20kkm ?
Bo u mnie jest korekta na poziomie 20-40 um.

[Edytka poprawilem jednostki :) ]

jockow
11-05-16, 13:51
Jak duże korekty zaworów masz co 20kkm ?
Bo u mnie jest korekta na poziomie 2-4 um.
Wiesz co tak naprawdę nie wiem bo robię to u Jarka w Automax Service ,ale na pewno nie duże.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

szczepar
11-05-16, 13:56
Dzięki za info. (brak info to tez info :) )

bezk
11-05-16, 14:47
Jak duże korekty zaworów masz co 20kkm ?
Bo u mnie jest korekta na poziomie 2-4 um.

Czy te wartości, to dużo? Pytam, bo obecnie przejechałem 27 tys. km na gazie (przed montażem LPG miałem regulowane zawory), a ponowną chciałbym zrobić za jakieś 3 tys. km.

szczepar
11-05-16, 15:27
Zawory mają luz jak dobrze pamietam (ale które to nie) - 0.20 mm +/- 20 um tolerancji.
Czyli po 20kkm mam regulacje "na siłę" bo wynik jest w granicach tolerancji.

Tylko bierz pod uwagę że ja mam instalacje 5 Generacji - wtrysk w ciekłej fazie.
Więc moje parametry mogą być nie miarodajne do 4 generacji.
Dlatego tez chciałbym się dowiedzieć jak to wyglada w 4 Generacji - aby mieć porównanie osiadania zaworów.

[Edytka poprawilem jednostki :) ]

fireman1014
11-05-16, 23:12
Jak duże korekty zaworów masz co 20kkm ?
Bo u mnie jest korekta na poziomie 2-4 um.
Panowie, a czym Wy mierzycie te luzy rzędu 2-4 mikronów? Ja mam szczelinomierz tylko z gradacją co 0,05 mm czyli... co 50 mikronów.

szczepar
12-05-16, 08:08
Panowie, a czym Wy mierzycie te luzy rzędu 2-4 mikronów? Ja mam szczelinomierz tylko z gradacją co 0,05 mm czyli... co 50 mikronów.

Eee masz racje - potentegowało mi się
20 um nie 2 um.

A szczelinomierz mam z gradacją co 1-2/100 w zakresie 0.1-0.3 :)

Wczorajsza pogoda rozwaliła mi umysł.

Ot cos takiego mam
http://www.sklep-arkom.net.pl/pl/p/SCHUT-szczelinomierz-28-listkowy-0,03-0,50-mm-908.979-stal-hartowana/1349

Wind 323
12-05-16, 08:25
Przejechałem na lpg kolo 20 tyś., olej również 5w30 Motul Eco-nergy, bierze śladową ilość(o wlaniu na max obecnie mam jakies 3/4 stanu na bagnecie), regulowałem zawory przed założeniem lpg i myślę żeby to zrobić ponownie w maju razem z wymiana oleju. Instalacja lpg tech 224, wtryski brracuda, reduktor KME Tur. Rożnica po przełączeniu na lpg niezauważalna, spalanie kolo 10 litrów chociaż na autostradzie dochodzi do 11-12 ale wtedy średnia predkość w granicy 180km/h

A gdzie montowałeś ten zestaw i w jakiej cenie bo mi "klinika LPG" zaproponowała ten zestaw za 3400 zł i myślę że to dość wysoka cena ??

Hayabusa
12-05-16, 09:29
Nie jest to wygórowana kwota za instalację lpg.
Napisz jakie podzespoły ci zaproponowali.

johnny86
12-05-16, 09:52
Ja montowalem w klinicie daja tech 224, kme tur i barracudy+ emulator.
+ przy wiercaniu sciagaja kolektor - 0 opilkow do silnika
+ strojenie afr na miescie a nie autokalibracja

Kolesie sa spoko bardzo mili i widac znają się na tym.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Wind 323
12-05-16, 10:13
Nie jest to wygórowana kwota za instalację lpg.
Napisz jakie podzespoły ci zaproponowali.

Nasza propozycja to Komputer Tech 224
Reduktor KME TUR
Zbiornik 44L - podnosi trochę podłogę bagażnika
Wtryski Barracuda
emulacja /.reset wskazań paliwa
wlew pod klapką wlewu benzyny,
Kolektor zdejmowany do nawiertów - nawierty w kolektorze


Koszt montażu 3400 zl

Proszę bardzo. Jak wam się podoba taka konfiguracja??

I jeszcze kalkulacja z Firmy Migaz

Do Pana samochodu mogę zaproponować kilka instalacji wtrysku sekwencyjnego gazu, ale dwie pierwsze które przedstawię wybierane są najczęściej i uważane za najlepiej sprawdzające się w tym samochodzie.
1) Instalacja Landirenzo Omegas OBD z reduktorem LI10 w cenie 3700 zł. Jest to wysokiej klasy instalacja sprzężona z systemem diagnostycznym samochodu. Gwarancja na instalację wynosi 24 miesiące bez limitu przebiegu, a przeglądy instalacji wyznaczone są co 15000 km.
2) Instalacja Stag 300 ISA2 z reduktorem AC i wtryskiwaczami Hana w cenie 3100 zł. Gwarancja na instalację wynosi 24 miesiące bez limitu przebiegu, a przeglądy instalacji wyznaczone są co 10000 km.
3) Instalacja Emmegas Ready OBD w cenie 2900 zł. Gwarancja na instalację wynosi 24 miesiące bez limitu przebiegu, a przeglądy instalacji wyznaczone są co 15000 km.
4) Instalacja Lovato Smart KP w cenie 2600 zł. Gwarancja na instalację wynosi 24 miesiące bez limitu przebiegu, a przeglądy instalacji wyznaczone są co 15000 km.
W cenie instalacji jest oczywiście zbiornik LPG zamontowany w miejscu fabrycznego koła zapasowego.
I co tu wybrać???

Hayabusa
12-05-16, 10:22
Weź Tech 224 z kliniki.

Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka

Wind 323
12-05-16, 10:24
Ja montowalem w klinicie daja tech 224, kme tur i barracudy+ emulator.
+ przy wiercaniu sciagaja kolektor - 0 opilkow do silnika
+ strojenie afr na miescie a nie autokalibracja

Kolesie sa spoko bardzo mili i widac znają się na tym.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

A ile trwał montaż w jeden dzień sie wyrabiają??

Ingtar
12-05-16, 10:57
Cena to rzecz wtórna, nawet najlepsze komponenty zamontowane przez partacza lub kiedy dobry fachowiec miał słabszy dzień nie pomogą. Różnice w jakości komponentów nie są duże, ja osobiście zakładałem 3 lata temu na stagu i jestem bardzo zadowolony.
W/g mnie (nie jestem fachowcem ale trochę nasłuchałem się od mojego mechanika) najważniejszym elementem są wtryskiwacze (to głównie one się psują) ja na początku miałem hany i przejechałem na nich 70 tyś km (średnia wydajność, kolega który w tym samym czasie instalował gaz na swoich zrobił 100 tyś km), ponoć jakość Han pogorszyła się - teraz bardzo dobrze sprawdzają się Barrakudy (tak jak stag polskie produkty).
Mój sterownik ma możliwość połączenia z komputerem silnika i na bieżąco korygowania parametrów - jeździłem trochę na tym ale znacznie lepiej sprawdziła się opcja z ręcznymi ustawieniami - jeździłem z instalatorem po mieście i szybszych trasach prawie godzinę i na bieżąco wprowadzał poprawki - efekt to bardzo dobra praca silnika przy wszystkich obciążeniach, ja nie jestem wstanie odróżnić kiedy jadę na gazie kiedy na benzynie (nawet raz mechanik wyciął mi numer - powiedział że wyłączył gaz i spytał o różnice - była niewielka ale jednak lepiej mi się jechało, okazało się że wyłączył ale dopływ benzyny...:P )

johnny86
12-05-16, 11:22
A ile trwał montaż w jeden dzień sie wyrabiają??
Nie dadza rade w jeden dzień z wyciagnieciem kolektora i strojeniem.
Instaluja w 2-3 dni, mi wyrobili sie w dwa dni koledze w trzy.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

szczepar
12-05-16, 11:29
Jak kształtują się koszty związane z przeglądem eksploatacją takich instalacji. ?
Bo w przypadku 5 Gen to - 200 PLN co 50kkm w celu uzupełnienia oleju w pompie.
Innych przeglądów / wizyt u gazownika - ta instalacja nie przewiduje

Jak to wyglada w 4 Generacji - ile kosztują was - przegląd instalacji, wymiana filtrów ect ?

Aktualnie mam ten problem że muszę przypomnieć sobie gdzie jest mój gazownik, bo zwyczajnie ostatnio widziałem go 2 lata temu :P

johnny86
12-05-16, 11:32
No to w sumie masz taniej, bo nie masz filtrów.
Ja muszę co 10k koszt ok 120 zl. Wiem ze niektorzy przedłużają do 15k. Jak ktoś już ma instalke po gwarancji to samemu za grosze może wymienić dwa filtry

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Ingtar
12-05-16, 11:44
Ja wymieniam filtr co 10 tyś - koszt 20/30 zł (nie pamiętam dokładnie) - usługa obejmuje wymianę, sprawdzenie szczelności, podpięcie do komputera, sprawdzenie parametrów pracy oraz w razie potrzeby korekta ustawień (oczywiście po jeździe testowej), co 50 tyś wymieniają mi filtr fazy ciekłej (zawarte w cenie tych 20/30 zł)

gordon16
12-05-16, 18:40
A gdzie montowałeś ten zestaw i w jakiej cenie bo mi "klinika LPG" zaproponowała ten zestaw za 3400 zł i myślę że to dość wysoka cena ??
Montowałem w klinice :) cena taka sama ;) ogólnie jestem zadowolony :)

Wind 323
17-05-16, 08:21
No i stało się wczoraj zamontowałem instalację lpg firmy KME. Komputer Nevo, reduktor Siwer, wtryski Baracuda, zbiornik 48l 630/200(nie podnosi podłogi w sedanie). Cena 2200 zł. Auto ładnie chodzi wkręca się do odcinki różnica w stos do benzyny raczej niezauważalna. O 18 auto było do odbioru zatankowane i wyregulowane. Montaż w Otwocku. Zobaczymy jak sie będzie sprawować.

19.05 pierwsze wrażenia po pokonaniu 130 km są jak najbardziej pozytywne spalanie gazu 7,4 l/100 km jazda spokojna 70-120 km/h większość za miastem jestem w szoku że tak mało, liczyłem że będzie 9-10 l/100 km.

kryszna_blu
22-05-16, 15:13
Witam,
Zamierzam założyć gaz do Hondy 1.4 IX gen. Jest też ten sam problem ze wskazaniem paliwa?

johnny86
22-05-16, 17:26
Najlepiej zapytać w dziale IX gen.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Maciaszczy
06-07-16, 14:39
Panowie, pytanie do Was, którzy zakładali gaz w Pitec w Poznaniu:

1) W moim UFO (2006 przedlift, 1.8) instalowałem QBOX Plus. Pisał ktoś wcześniej, że ma wbudowany emulator, ale u mnie od samego początku poziom paliwa spadał na wskaźniku i na wyświetlaczu (ile km do kolejnego tankowania). Ostatnio nie wiadomo jak i czemu poziom paliwa wzrósł z 1/4 baka do 3/4. Ile naprawdę jest nie wiem - na pewno oddawałem do gazowania z ponad połową baka. Jak to U was wyglądało?

2) Butla 44l - wstawili mi ją bez klepania przetłoczenia. Wystaje dobre 5cm - wygląda beznadziejnie...A prosiłem ich o ogarnięcie tematu.

3) Nie działa mi kontrolka poziomu gazu. Czy u Was też tak niechlujnie podeszli do tematu? :( Obiecali mi naprawić wskaźnik przy pierwszej regulacji, ale ta instalacja butli to masakra...

bezk
07-07-16, 12:35
ad 1. Jeśli poziom w baku na wskaźniku zwiększył się bez tankowania, to raczej masz uruchomiony emulator, ale chyba działa nie do końca poprawnie. U mnie na początku też były problemy, ale po czasie się "ułożył", z tym że ja mam osobno dołożony.

ad 2. U mnie jest podobnie dlatego usunąłem fabryczną podłogę i położyłem gumowe wypełnienie bagażnika (matę z rantami) - koszt ok. 80 zł.

ad 3. Spróbuj skalibrować wskaźnik wg instrukcji podczas tankowania.

Ogólnie z montażu w Pitec jestem zadowolony. Co prawda diagnosta na przeglądzie twierdził, że przewody gazowe idą zbyt blisko tłumika (bez tragedii, bo przegląd otrzymałem), stąd będę się musiał udać na poprawkę.

Maciaszczy
07-07-16, 13:03
bezk, dzięki.

ad 2. Ja jestem dwie lewe ręce w kwestii jakichkolwiek prac tego typu. -.-. Sam to robiłeś? Jakie materiały? Może krótki tutorial, przydałby się pewnie co niektórym. ;-)

bezk
07-07-16, 16:44
Podłoga bagażnika (ta, która przykrywa wnękę koła zapasowego) jest zamocowana na dwóch zawiasach, wystarczy odkręcić przy nich śruby i ją wyciągnąć, naprawdę nic wielkiego. W jej miejsce położyłem matę gumową. Na popularnym portalu aukcyjnym jest ich duży wybór.

szybkowar
07-07-16, 19:39
Panowie, pytanie do Was, którzy zakładali gaz w Pitec w Poznaniu:

1) W moim UFO (2006 przedlift, 1.8) instalowałem QBOX Plus. Pisał ktoś wcześniej, że ma wbudowany emulator, ale u mnie od samego początku poziom paliwa spadał na wskaźniku i na wyświetlaczu (ile km do kolejnego tankowania). Ostatnio nie wiadomo jak i czemu poziom paliwa wzrósł z 1/4 baka do 3/4. Ile naprawdę jest nie wiem - na pewno oddawałem do gazowania z ponad połową baka. Jak to U was wyglądało?


Ja też mam qbox plus i emulator mi też nie działał, tz. działał losowo co parę dni.
Ostatnio wpadłem na to jak zrobić żeby działał zawsze - trzeba auto zapalić od razu po przekręceniu kluczyka. Rezerwa zacznie migać i poziom się resetuje.
Sprawdź u siebie.

btw. U mnie sterownik jest podłączony pod obd i robione są korekty podczas pracy silnika. Wygląda na to, że działa to prawidłowo.

Maciaszczy
08-07-16, 08:27
Ja też mam qbox plus i emulator mi też nie działał, tz. działał losowo co parę dni.
Ostatnio wpadłem na to jak zrobić żeby działał zawsze - trzeba auto zapalić od razu po przekręceniu kluczyka. Rezerwa zacznie migać i poziom się resetuje.
Sprawdź u siebie.


Była ta metoda kilka stron temu - nie pomogła. Ale skoro piszesz, to jeszcze popróbuję kilka razy.

bezk
14-07-16, 13:57
Przy przebiegu 32 kkm na gazie padł mi jeden wtryskiwacz. Trwałość tego elementu szacowana jest na ok. 100 kkm.
Wymieniono mi to na gwarancji w Pitec w ciągu 20 minut.

Generalnie, gdybym dziś dobierał instalację, to zwróciłbym szczególną uwagę na zastosowane wtryskiwacze.

digital5
26-12-16, 14:13
Co do wskaźnika poziomu benzyny przy jeździe na gazie to radzę po zapaleniu się rezerwy zalać benzyną do oporu. Przez ileś czasu wskaźnik będzie pokazywał pełne zatankowanie a potem będzie opadał i co mniej więcej 300 km znowu wracał na prawdziwy poziom benzyny w baku. Komputer po prostu wylicza ile jest w baku na podstawie spalania. Po dłuższym świeceniu się rezerwy nie będzie już jednak się resetował nawet jak w baku będzie ponad połowa. Mi przy codziennej jeździe do pracy i jakichś weekendowych wypadach w lato ( więc ok 50 odpaleń miesięcznie ) wychodzi ok 30L PB na 2 miesiące. W Zimę ok 30L PB na 1 i 1/3 miesiąca. Gaz załącza się przy 50C cieczy chłodzącej.

sebaj_p
24-02-17, 12:24
A jak wygląda u was spalanie LPG do średniego spalania na komputerze? U mnie ostatnio ( pierwszy test po zakupie). Na komputerze 8.3 a spalanie lpg 11.8.

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka

mitusm
24-02-17, 13:01
Zawsze pokazuje mniej na kompie, nic z tym nie zrobisz. Jaki nasz motor że spalanie prawie 12 ??

johnny86
24-02-17, 18:02
Trochę dużo tego gazu powinno byc 15-20% więcej od pb. Ja mam teraz srednio 8 -8.5 pb na kompie a gaz 9-10l (w zime bliżej 9l kilka razy udalo się poniżej 9l). Wiadomo teraz bez klimy sie jezdzi do tego gaz pozniej się załącza bo zimniej.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

bezk
25-02-17, 09:04
Jeśli R18A2 bierze mniej niż 11 litrów LPG w mieście, to radzę sprawdzić instalację, bo może się okazać, że zamiast LPG spala zawory.
Moim zdaniem zakres 11 do 13 litrów w dużym mieście, jak np. Poznań (korki) jest jak najbardziej OK.

sebaj_p
25-02-17, 10:02
Zawsze pokazuje mniej na kompie, nic z tym nie zrobisz. Jaki nasz motor że spalanie prawie 12 ??
1.8. Trasy głównie bez jakichś dużych korków i też nie samo miasto (głównie Poznan - Sady). Wydaje mi się że mogłoby być mniej.

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka

digital5
08-03-17, 17:06
Mi zawsze palił ok 11 gazu i 2 benzyny w czysto miejskim cyklu w warszawskich korkach. Jeżdżę po 15 km wiec wydawało mi się, ze tak ma być. Ostatnio jednak z 500 km średnia gazu mi wyszła 8,5... benzyny też jakoś niespecjalnie ubywa. Niby zacząłem jeździć bardziej eko ale troche się boje, że to jednak coś jest nie tak. Musze zawitać to gaziarza swojego jakoś niedługo.

bezk
08-03-17, 18:34
Dwa litry Pb na 100 km, to trochę dużo, być może ma to związek z krótkimi dystansami. U mnie to ok. 0,5 litra, z tym, że ja uruchamiam auto, przejeżdżam 60 km do pracy. Po ok. 8 godzinach znowu odpalam i 60 km do domu.

digital5
08-03-17, 20:31
No nawet by się zgadzało. Robię 4 razy mniejszy dystans jednorazowo, więc przy założeniu, że na rozgrzanie potrzeba mniej więcej tyle samo benzyny to mi wciąga 2 a Tobie 0,5.

EDIT: To jednak trochę przez to, że powyżej 5000 obr jest jazda na benzynie a ja po kupnie lubiłem sobie depnąć. Teraz jak jeździłem bez pałowania to spokojnie się w litrze zamyka.

sanvean
17-06-17, 22:06
W środę odebrałem auto od gazownika.
Zamontowal mi Qbox plus KME Tur i Barracuda i zauważyłem że przy hamowaniu obrotu mi spadają do 300-500 i strasznie drży jakby miał zgasnac i wracają do 750. Na benzynie taki problem nie występuje.
Wiecie co może być przyczyną?

johnny86
17-06-17, 22:40
Problem znany. Poszulaj na stronie trafo. Ogolnie to nauka biegu jalowego+ aktualizacja ecu a jak nie pomoze to gazownik musi wyregulowac. U mnie nauka i aktualizacja ecu znaczaco pomoglo. Nie czuc tego lagodnie opadaja.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

bezk
18-06-17, 09:26
Problem znany. Poszulaj na stronie trafo.

Skoro na benzynie ten problem nie występuje, to nauka biegu jałowego raczej nie pomoże. Ewidentnie instalacja LPG do wystrojenia.

johnny86
18-06-17, 12:33
Ale juz aktualizacja ecu niweluje ten problem. Po aktualizacjini tak nauke powinno sie zrobic. Mialem to samo na benzynie ok. Aktualizacje dalem + nauke i jest ok

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

krjiu
18-07-17, 22:25
Mam założony najzwyklejszy przekaźnik samochodowy 12v http://www.sklepy24.pl/sklep/laro_com_pl/produkt/hfv4-12p-przekaznik-12v-40a-samochodowy-1-st-przelaczny-4120-nvf42cz30a-12/HFV4-12P

Gdy zdejmiesz podłokietnik (schowek) masz dostęp do wiązek przewodów trzeba zlokalizować cienki zielony przewód wychodzący ze zbiornika paliwa będą tam chyba 4 przewody w tym cienki i gruby zielony ....przecinasz cienki zielony przewód i podłączasz go pod przekaźnik tak żeby w momencie podania zasilania na cewkę przekaźnika zielony przewód został zwarty przez przekaźnik....zasilanie przekaźnika mam podłączone pod gniazdko zapalniczki bo akurat jest w pobliżu...ja nie mam żadnego emulatora więc Tobie też pewnie nie jest potrzebny :)
Witam,
Dawno temu kupiłem przekaźnik, ale jakąś nie było czasu. W sobotę postanowiłem zabrać się i zrobić reset wskazania. podłączenie do zapalniczki przekaźnika ciach cieńki zielony i zonk! Uciąłem przewód poduszki pasażera.
Wiązka jest gruba. może ktoś coś więcej napisać jaki przewód idzie do tej pompki. Zielone mają różne odcienie.
Będę wdzięczny

Kacperooo
09-11-17, 12:32
Witam,
Dawno temu kupiłem przekaźnik, ale jakąś nie było czasu. W sobotę postanowiłem zabrać się i zrobić reset wskazania. podłączenie do zapalniczki przekaźnika ciach cieńki zielony i zonk! Uciąłem przewód poduszki pasażera.
Wiązka jest gruba. może ktoś coś więcej napisać jaki przewód idzie do tej pompki. Zielone mają różne odcienie.
Będę wdzięczny

Witam. Kilka dni temu też zainstalowałem przekaznik, zielony kabelek trzeba znaleźć pod podlokietnikiem trzeba znaleźć gumę pod którą jest kilka kabelków (chyba 4 kabelki z czego 2 zielone jeden gruby i jeden cienki), ten cienki podłączamy pod przekaźnik. Sam jestem w fazie testów. Mało jeżdżę więc trochę zajmie czy to działa. Jedno jest pewne jak odpalę normalnie to wskaźnik poziomu nie działa wogole. Jak przytrzymam przycisk start i przekręceniu kluczyk i przytrzymam przez sekundę po odpaleniu to dopiero zaczyna działać wskaźnik paliwa. Niestety po kilku minutach przestaje to działac. Ja podłączyłem zielony kabelek pod wyjścia na przekaźniku 30 i 87a.

scareface
11-11-17, 01:11
Ja się chyba też skuszę. Właśnie przeliczyłem i wyszło mi że miesięcznie oszczędzał bym ok 66 € przy cenie gazu 0.40cent/l a spalaniu 10l / 100 km. Robiąc 1000km miesiecznie to w ciągu 15 miesięcy instalacja by mi się zwróciła zakładając, że kosztowała by ok 4 tys zł. Wydaje się dobry dillll ;)

viviusek
11-11-17, 09:36
Ja się chyba też skuszę. Właśnie przeliczyłem i wyszło mi że miesięcznie oszczędzał bym ok 66 € przy cenie gazu 0.40cent/l a spalaniu 10l / 100 km. Robiąc 1000km miesiecznie to w ciągu 15 miesięcy instalacja by mi się zwróciła zakładając, że kosztowała by ok 4 tys zł. Wydaje się dobry dillll ;)

zwłaszcza że LPG w Belgii wychodzi dużo taniej niż w PL :)

możesz zastanowić się nad montażem LPG u autoryzowanego przedstawiciela STAG'a z tego co pamiętam to mieli niedługo wprowadzać ogólnoeuropejską gwarancję na swoje instalacje

scareface
11-11-17, 12:08
Gaz tu czasem schodzi do 30 centów więc jest naprawdę tanio. Muszę tylko się zastanowić czy montaż w pl czy w be.

marcin001984
17-11-17, 21:46
Napiszę może w tym temacie.
Kupiłem niedawno znowu Ufoka 1.8, tym razem z LPG Stag. Instalacja ma nieco ponad rok i przejechane ok. 60 tys.
Zrobiłem przegląd, który polegał na wymianie filtrów.
Nie wiem jak Wy macie, ale u mnie tak jest, że jak gaz ubywa lub się przełącza z benzyny na gaz to towarzyszy temu jedno piknięcie.
W zeszłym tygodniu byłem u mechanika na wymianie oleju w skrzyni I skasowaniu luzu na maglownicy. Jak od niego wracałem to po przejechaniu kilku kilometrów pojawiło się wspomniane piknięcie i było słychać że zawór przy butli cyknął co było dla mnie podejrzane. Samochód przełączył się samoczynnie z LPG na Pb. Po chwili z powrotem się załączył gaz, by za moment znów przejść na benzynę. I tak kilka razy po czym panel z diodami całkiem zgasł i dalej jechałem już na benzynie.
Przez tydzień było wszystko OK, wczoraj zatankowałem do pełna na Shellu i po paru kilometrach znowu się przełączyło na benzynę, potem z powrotem na gaz i tak z 3 razy. Instalacja próbuje "walczyć" aż w końcu panel z diodami zdechnie, a auto dalej jedzie na benzynie.
Dzisiaj rano ta sama sytuacja. Z początku wszystko fajnie pięknie a potem znów te same akcje. Po pracy też to samo.
To moje pierwsze auto na gaz, a już mam niesmak do LPG.
Macie Panowie jakieś pomysły?

bednario
17-11-17, 22:12
Jeśli R18A2 bierze mniej niż 11 litrów LPG w mieście, to radzę sprawdzić instalację, bo może się okazać, że zamiast LPG spala zawory.
Moim zdaniem zakres 11 do 13 litrów w dużym mieście, jak np. Poznań (korki) jest jak najbardziej OK.

Mogę tylko potwierdzić
- jazda autostradowa + miasto (Warszawa) = spalanie w zakresie 12-13
- jazda w mniejszych miastach + międzymiastowe = 11-12

poniżej 10 chyba mi się nie udało ... i gdyby się udało, to bym pojechał na regulację instalacji

Timo-hg
18-11-17, 00:11
U mnie Accord w gazie,instalacja roczna, 15tys, jade wkrótce na pierwszy przegląd a dokładniej drugi. Stag.
2.4 w automacie, jezdzi to bardzo duzo w mieście i bylo kosztowne.
Beny wg komputera bralo to czasem i 15l, gazu wg obliczeń a km nigdy nie przekroczyłem 13l, trasa do wroclawia z prędkością stala 140-160km i korki 11.5l gazu.
Jeżeli chodzi o wskaźnik sam sie resetuje co okolo 300km lub po dotankowaniu.
Ja nie zwracam na to uwagi, mam zawsze powyżej pol zbiornika, paliwo spada, 300km i wraca i tyle. Tak w kolko.

Wysłane z mojego HUAWEI TIT-L01 przy użyciu Tapatalka

bezk
18-11-17, 12:41
Beny wg komputera bralo to czasem i 15l, gazu wg obliczeń a km nigdy nie przekroczyłem 13l, trasa do wroclawia z prędkością stala 140-160km i korki 11.5l gazu.
2.4 w automacie i taka jazda wykluczają zużycie gazu na poziomie 11.5 litra. Prawdopodobnie masz ustawiony dotrysk benzyny lub zbyt ubogą mieszankę.

Timo-hg
18-11-17, 12:48
2.4 w automacie i taka jazda wykluczają zużycie gazu na poziomie 11.5 litra. Prawdopodobnie masz ustawiony dotrysk benzyny lub zbyt ubogą mieszankę.Podpinany pod komputer dwa razy i mieszanka jest ok, dotrysk benzyny jest prawdopodobny choć nie pamiętam kiedy ja tankowalem.

Wysłane z mojego HUAWEI TIT-L01 przy użyciu Tapatalka