PDA

Zobacz pełną wersję : Civic 2002 5D SWIST SPOD MASKI SILNIKA



borkosia66
08-03-09, 19:05
Civic 2002 silnik d14z6,swist wydobywajacy sie spod maski silnika tylko w czasie przyspieszania .czy ktos spotkal sie z takimi objawami ?.prosze o informacje co to moze byc.

_reggie_
08-03-09, 19:33
Witam,

poszukaj i poczytaj o objawach padania łożysk skrzyni biegów, bo wstępnie moim zdaniem to może być to...

pozdro :cool:

agent
08-03-09, 19:40
Też mam lekki gwizd ale w CTDi. U siebie stawiam na pasek wielorowkowy bo już wcześniej miałem taki objaw jak był zużyty. Może zmień. Jak to nie to za dużo nie stracisz.

dominik_t
09-03-09, 15:52
Mialem podobny problem. Dzwiek dobiegal ze sprezarki klimatyzacji, w koncu zatarlem lozyska i sprezarka prawie sie zapalila :)

szymu
10-03-09, 19:03
Mialem podobny problem. Dzwiek dobiegal ze sprezarki klimatyzacji, w koncu zatarlem lozyska i sprezarka prawie sie zapalila :)

A da się to jakoś naprawić? Bo u mnie sprężarka też wydaje dziwne dźwięki (czasem jest cichutko, czasem dzwoni konkretnie). Napisz czy to jakoś regenerowałeś czy wymieniłeś element?

dominik_t
12-03-09, 13:53
U mnie przy wylaczonej klimie swiszczalo, a przy wlaczonej troche mniej. Jezdzilem tak pol roku, po czym swist stawal sie coraz glosniejszy i w pewnym momencie ze sprezarki klimatyzacji zaczal leciec dym. Wymienilem cala sprezarka. Kupilem uzywke w dobrym stanie za 500. Nowe kosztuja kolo od 1000 do 2000zl. Wiem jednak ze mozna wymienic same lozyska, ale trzeba cala sprezarke rozebrac i sprawdzic czy cos poza lozyskami jeszcze nie dostalo - np sprzeglo klimatyzacji.

Pozdrawiam

borkosia66
17-03-09, 17:55
Zgodnie z Waszymi wskazowkami wymienilem pasek alternatora, sprawdzilem sprezarke klimy i bylem u fachowca od skrzyn biegow .Nadal brak wyjasnieni przyczyn wlaczajacego sie 'turbo '' Czekam na nastepne sugestie.

rdzenny
14-04-13, 19:40
Przyjrzyj się dokładnie połączeniom pomiędzy filtrem powietrza a przepustnicą oraz pudłem rezonansowym (jeśli to świst taki turbo :)) przerabiałem to jak gazownik nie złożył tego jak bóg przykazał (echh....) i dodatkowo przyciął wlot do pudła rezonansowego (umieścił za akumulatorem kompa do gazu).
Druga opcja to bardziej dźwięk łożysk / świst to niestety ale alternator mam to od kilku miesięcy i myślę ze niedługo padnie.
Trzecia opcja którą już też przerabiałem to dźwięk przy przyśpieszaniu pod dużym obciążeniem na niskich biegach (ale nie tylko) to taki świst ale jak trochę przerywany (pierdzący :) to uszczelka pomiędzy kolektorem a dalszą częścią wydechu - tam gdzie z 2 wchodzi w jedną rurę połączenie jest kuliste uszczelka z siatki zalanej w ołowiu chyba taki pierścień (koszt max 20zł)

kurak91
16-04-13, 22:19
mój braciak miał kiedyś takie cos gdy dajesz gazu i przyspieszasz jest swist był u mechnika nic nie znalazł ;p a co się okazało tlumnik siedzi od nowości i powoli zaczal się przepalać ;p i swistal jak by dziura była gdzies w przewodzie od turbiny :)