Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D16y3 zagazowany Emeryt - średni problem ale jest :)



emeryt
08-03-09, 19:02
Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post na tym forum, dlatego jeśli coś zrobiłem nie tak to proszę o spokojne upomnienie.

Tak jak w temacie, posiadam Hanke 1.6 w automacie dodatkowo w gazie. Instalacja jest dość stara - 6lat- (!!!) Ale jest to sekwencja i z tego co widziałem w papierach do niej robiona na bieżąco.

Honda jest z roku 95' model 6g.

Pytanie mam tego typu:

Honda ta o ile bardzo dobrze spisuje się na rozgrzanym silniku, o tyle całkowicie mnie wkurza na zimnym. Po nocy, lub po kilku h stania odpala raczej bez problemu, ale nie trzyma obrotów.

Ustawiona jest na benzynie na jakieś 900 a na gazie na jakieś 850. I jeśli nie podtrzymam jej choć troszkę gazem, przy zmianie biegu to gaśnie.

Problem ten w ogóle nie występuje na rozgrzanym silniku. Zarówno w czasie jazdy jak i przy ponownym odpalaniu.

Kolega wspomniał, że może to być to brak dobrej kompresji. Ja nie znam się wcale na mechanice. Dlatego pytam się was drodzy forumowicze.

Jeśli są jakieś pytania to chętnie odpowiem w miarę moich możliwości.

Dzięki z góry.

ppiotrek
08-03-09, 19:21
Ale dzieje się tak na benzynie czy gazie?

emeryt
08-03-09, 19:44
Problem występuje zarówno na LPG jak i na Benzynie.

W planie najprostsze rozwiązania w stylu wymiana świec, wymiana kabli itd.

Lecz myślałem, że być może ktoś z was miał podobny problem :)

W poście wyżej być może źle się wyraziłem, chodziło mi że" jak dodam gazu" -to wcisnę pedał przyspieszanie. Oraz nie przy zmianie biegu- (automat) tylko przy ustawieniu dźwigni obsługi skrzyni automatycznej na D4- lub D3- czyli biegi do jazdy do przodu, lub R - czyli bieg wsteczny.

Ogólnie nie gaśnie na jałowym, lecz jak mam zamiar ruszyć spada o jakieś 200 obrotów i zdycha śmiercią naturalną...

Jeżeli są jeszcze jakieś pytania chętnie odpowiem.

Rozumiem, że problem ten nie znajdzie swojego rozwiązania tutaj :p

Mimo to Gdy już go usunę dopiszę rozwiązanie :)