emeryt
08-03-09, 19:02
Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post na tym forum, dlatego jeśli coś zrobiłem nie tak to proszę o spokojne upomnienie.
Tak jak w temacie, posiadam Hanke 1.6 w automacie dodatkowo w gazie. Instalacja jest dość stara - 6lat- (!!!) Ale jest to sekwencja i z tego co widziałem w papierach do niej robiona na bieżąco.
Honda jest z roku 95' model 6g.
Pytanie mam tego typu:
Honda ta o ile bardzo dobrze spisuje się na rozgrzanym silniku, o tyle całkowicie mnie wkurza na zimnym. Po nocy, lub po kilku h stania odpala raczej bez problemu, ale nie trzyma obrotów.
Ustawiona jest na benzynie na jakieś 900 a na gazie na jakieś 850. I jeśli nie podtrzymam jej choć troszkę gazem, przy zmianie biegu to gaśnie.
Problem ten w ogóle nie występuje na rozgrzanym silniku. Zarówno w czasie jazdy jak i przy ponownym odpalaniu.
Kolega wspomniał, że może to być to brak dobrej kompresji. Ja nie znam się wcale na mechanice. Dlatego pytam się was drodzy forumowicze.
Jeśli są jakieś pytania to chętnie odpowiem w miarę moich możliwości.
Dzięki z góry.
Tak jak w temacie, posiadam Hanke 1.6 w automacie dodatkowo w gazie. Instalacja jest dość stara - 6lat- (!!!) Ale jest to sekwencja i z tego co widziałem w papierach do niej robiona na bieżąco.
Honda jest z roku 95' model 6g.
Pytanie mam tego typu:
Honda ta o ile bardzo dobrze spisuje się na rozgrzanym silniku, o tyle całkowicie mnie wkurza na zimnym. Po nocy, lub po kilku h stania odpala raczej bez problemu, ale nie trzyma obrotów.
Ustawiona jest na benzynie na jakieś 900 a na gazie na jakieś 850. I jeśli nie podtrzymam jej choć troszkę gazem, przy zmianie biegu to gaśnie.
Problem ten w ogóle nie występuje na rozgrzanym silniku. Zarówno w czasie jazdy jak i przy ponownym odpalaniu.
Kolega wspomniał, że może to być to brak dobrej kompresji. Ja nie znam się wcale na mechanice. Dlatego pytam się was drodzy forumowicze.
Jeśli są jakieś pytania to chętnie odpowiem w miarę moich możliwości.
Dzięki z góry.