Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : B16A JDM vs B18C4 co lepsze??



...Bartuś...
08-03-09, 11:35
Siema...Mam taką sprawę,otóż zastanawia Mnie co wypada lepiej do Furki N/A na takie amatorskie pojeźdzawki.Zastanawiałem się na rozwiązaniami...
B18C4+Skrzynia S9B LSD(To mam teraz)
B18C4+Hybryda Y21/S9B(To w późniejszym czasie)
B16A+Skrzynia S9B LSD
B16A+Skrzynia Y21
B16A+Hybryda Y21/S9B(z tym że ta opcja jest w późniejszym czasie do zrealizowania,wiec na razie musiał by z którąś z powyższych jeździć )

Jeśli w tym momencie mam kompa P28 to on obsłuży ten silnik po wgraniu odpowiednich Map??

Ogólnie co jest na plus każdego z silników,a co na minus.

Z góry dziękuję za poważne i konstruktywne odpowiedzi.

ziomal007
08-03-09, 12:52
Heh :)
W c4 kolektor ssący jest z dupy , po wsadzeniu skunka dopiero można zaczynać zabawę.

A ze skrzyni polecam s80 :)

wunat
08-03-09, 12:56
ze skrzyn do b18c4 polecam ogarnac temat usera Konrad84 w nasze hondy (mb2)

Pati
08-03-09, 13:27
jedno i drugie ma swoje zalety. pomysl pierw w jakiej klasie sportowej chcesz startowac.

Kras
08-03-09, 19:18
A jesli to maja byc amatorskie pojezdzawki to ja bym zostal przy C4. Ma jednak troche wiecej momentu...

emg
09-03-09, 21:25
a wgraną "odpowiednią mapę" potraktowałbym jako wyjściową do porządnego wystrojenia ;)

Mati79
10-03-09, 08:01
tez wybrałbym C4 i pozniej kombinowal ze skrzynia ...

Furious
10-03-09, 09:07
zostaw C4

majdan
11-03-09, 09:44
Tutaj na pewno znajdziesz przydatne opinie co do funkcjonalności silników.
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=11737

RYS
11-03-09, 23:47
B18C4+Skrzynia S9B LSD(To mam teraz)
B18C4+Hybryda Y21/S9B(To w późniejszym czasie)
B16A+Skrzynia S9B LSD
B16A+Skrzynia Y21
B16A+Hybryda Y21/S9B(z tym że ta opcja jest w późniejszym czasie do zrealizowania,wiec na razie musiał by z którąś z powyższych jeździć )

Jeśli w tym momencie mam kompa P28 to on obsłuży ten silnik po wgraniu odpowiednich Map??

Teoretycznie P28 z wgrana odpowiednią mapą i ewentualnie z włączoną obsługą IAB może być pod każdy każdy z ww. silników. Warto pamiętać ze zazwyczaj "P28" które sa sprzedawane na naszym rynku nie są przystosowane do obsługi seryjnego kolektora ssącego C4 czyli nie maja obsługi IAB (ale z odrobiną dobrych chęci i to można ogarnąć ;) )
Ale tak jak wyżej EMG wspomniał szczególnie mapę do B18C4 należy potraktować jako bazę pod strojenie :)


Heh :)
W c4 kolektor ssący jest z dupy , po wsadzeniu skunka dopiero można zaczynać zabawę.

HeH :) coś w tym jest - popieram :)