Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : imobilajzer



drex87
07-03-09, 10:59
Witam posiadam civica 5d Ma9 mam w nim imobilajzer w pastylce. Z tego co sie orientowałem takie same były w V gen. i zeby go odłaczyc trzeba poszukac czarnej skrzynki na przewodzie idacym od tego czujnika co sie przykłada ta pastylke i z niej wychodza dwa kable nalezy je złaczyc ze soba i imobilajzer odłaczony. Ale u mnie nie ma zadnej skrzynki od tego czujnika wychodza 3 kabelki i ida prosto do ECU. Da sie to jakos odłaczyć???

ppm702
07-03-09, 11:03
zapoznaj się z zasadami interpunkcji i napisz posta zrozumiale, a nie jak jeden bełkot. Wtedy będziemy myśleć o sposobie pomocy Ci.

drex87
07-03-09, 16:23
zapoznaj się z zasadami interpunkcji i napisz posta zrozumiale, a nie jak jeden bełkot. Wtedy będziemy myśleć o sposobie pomocy Ci.

Sorki za ten bełkot ale pisałem to na szybko!! juz zmieniłem

majdan
08-03-09, 05:40
Skrzynka musi być i pewnie jest, tylko jej nie znalazłeś, bo jest w bardzo sprytnym miejscu schowana.
Odpowiadając na pytanie, da się. Bo dziś miałem podobną akcję ratunkową z odłączaniem immobiliser`a.
Jest to na tyle skomplikowane, że lepiej zlecić to osobie która ma o tym pojęcie (w moim przypadku forumowicz Kościech)

ppm702
08-03-09, 18:55
Da się wszystko, ale to nie takie proste jak Ci się wydaje.

drex87
08-03-09, 23:40
to nakierujcie mnie mniej wiecej jak to wykonac troche na elektryce sei znam takze mysle ze nie bede miał problemów

ppm702
09-03-09, 07:44
musisz zmierzyć co się pojawia na kablach, kiedy i dopiero wtedy kombinować co to jest i skąd się bierze. Takie nakierowanie przez internet jest niewykonalne.

drex87
09-03-09, 09:55
ok bede próbował najpier wmusze znalesc ta czarna skrzynke

emg
09-03-09, 21:27
który to rok hondy??

jak przed liftem to nie znajdziesz czarnej skrzynki

drex87
10-03-09, 00:12
95r przed liftem no i własnie nie zalazłem tej skrzyneczki jak go mozna inaczej odłaczyć

Kosciech
10-03-09, 07:25
zdejmij plastik przy prawej nodze pasażera tam gdzie jsst fabryczny ecu i zobacz czy przypadkiem do niego nie jest przykręcony drugi moduł prawie takie samej wielkości. Do modułu wchodzi oryginalna wiązka ta do ECu samochodu a dopiero z tego immo wyczodzi przejściówka i wpina się ją do fabrycznego ECU. Sprawdź to najpierw i jeśli to jest taki immo to po więcej info zapraszam na pw bo nie będe tu sie rozpisywał jak obejść immobiliser ;).