Chemiczny
06-03-09, 19:00
Witam
padł mi końcowy tłumik w samochodzie (silnik D16B2)
Stanąłem przed wizją zmiany bo już raz był spawany a tym razem uwaliła się rura przy puszce.
Mam do wyboru - Izawit 250 PLN z montażem
Bosal 590 na zamówienie bo nie ma na miejscu plus montaż :confused: ale to już wolę OEM,
OEM w salonie 500 netto
Mój mechanik radzi jakiś swój wynalazek do któego ma dostęp na którym pojeżdżę na pewno 2-3 lata 160 PLN
w gre wchodzi jeszcze Ulter dedykowany ale drogi i głośniejszy niż seria a nie chcę za bardzo - pzyrostów i tak nie będzie.
Może być jeszcze używany końcowy jakiś ze szrotu - ale to loteria ile pojeździ.
Co radzicie ????
padł mi końcowy tłumik w samochodzie (silnik D16B2)
Stanąłem przed wizją zmiany bo już raz był spawany a tym razem uwaliła się rura przy puszce.
Mam do wyboru - Izawit 250 PLN z montażem
Bosal 590 na zamówienie bo nie ma na miejscu plus montaż :confused: ale to już wolę OEM,
OEM w salonie 500 netto
Mój mechanik radzi jakiś swój wynalazek do któego ma dostęp na którym pojeżdżę na pewno 2-3 lata 160 PLN
w gre wchodzi jeszcze Ulter dedykowany ale drogi i głośniejszy niż seria a nie chcę za bardzo - pzyrostów i tak nie będzie.
Może być jeszcze używany końcowy jakiś ze szrotu - ale to loteria ile pojeździ.
Co radzicie ????