Zobacz pełną wersję : Problem ze ssaniem D13B2. Pomocy!!!
SkaterSdz88
03-03-09, 21:02
Przegladalem duzo postow na temat ssania w d13b2, ale nie znalazlem rozwiazania. W mojej Civic sprawa wyglada tak: Odpalam zimny silnik obroty wskakuja na 2tys moze lekko wiecej. Chodzi tak z 5min i obroty opadna do 1.5tys i tak juz pozostaje nawet jak silnik sie rozgrzeje. Jak juz przejade sie tak z 5km- 30km to na swiatlach na luzie obroty mam od 1.5tys do 2tys i nic nie spadaja. Chyba tak nie powinno byc...;/ Na odpalonym silniku zdjąłem dekiel od filtra, wyciaglem filtr i tam wystaje kolo sitka taki metalowy cieki wezyk przez ktore jest zasysane powietrze, przytkalem go palcem i obroty opadly do 1tys i juz tak sie trzymaly. Zlozylem wszystko tak jak bylo, przejechalem sie i znowu to samo... Co to moze byc????
Przegladalem duzo postow na temat ssania w d13b2, ale nie znalazlem rozwiazania
To wystarczyło zapytać w tym temacie gdzie czytałeś te posty a nie od razu zakładac dwa nowe tematy! Pomyśl troche! Ehhh..
Ciekawi mnie czy mechanicy w ASO potrafią ogarnąć tak skomplikowany gaźnik jaki występuje w d13, speców od gaźników coraz mniej, a ci co grzebali w silnikach gaźnikowych na widok tego cuda drapią się po głowie. Udaj się może do ludzi, którzy zajmują się japońskimi motocyklami,starszymi ścigaczami, może to ogarną, tam też jest trochę wężyków od podciśnień.
Sprawdź silniczek krokowy. Może mieć nieszczelność (nie domyka się). Sprawdź też wężyk nr. 6 do siłownika ssania.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.