PDA

Zobacz pełną wersję : posiadacze d14a4



dmx
03-03-09, 18:57
mam pytanie co lepiej zamontować żeby dodać parę kucy kolektor ssący od d16z6 czy np.głowicę d16y7???:)

maciek070188
03-03-09, 19:44
to i to pomaga ale rosnie spalanie;p :)moze z 90 na 97 koni wzrosnie;d

dmx
03-03-09, 20:07
bardziej niż teraz pewnie nie,pali mi jak smok jakieś 13 na 100 załamka:D

a chodzi mi też co będzie prościej bo ja takim pół-amatorem jestem z mechaniki:)

maciek070188
03-03-09, 20:43
kolektor wsadzic. 1.4 pali 13 litrow???????????????????????????????????????????? ???????? w to nie wierze moze masz walnieta sonde?

pwl
03-03-09, 21:20
Zajmij się najpierw doprowadzeniem silnika do idealnego stanu, potem baw się w tuningi. To spalanie nie wróży dobrze ;d

PeJot
03-03-09, 21:21
Poczytaj sobie trochę o Cifie Skolopendry a wszystko będzie jasne ;)

Polecam też - http://www.dodo-upgrades.nl/

dmx
03-03-09, 21:32
co rozumiesz doprowadzić silnik do dobrego stanu????

ja u siebie wymieniłem sondę na nową,
filtr paliwa na nowy,
świece na irydowe,
teraz jeszcze zmienię stożek na nowy i zamontować krótszy dolot:)

ale serio za 100zeta robię góra 200 może 210km,z tym że nie kopci na niebiesko,za to mam sadzę na tłumiku i na zderzaku......

zastanawiam się czy nie wymienić zapłonu bo ostatnio kopcił bardziej,tak że benzyną za mną było czuć i okazało się że rozregulował się na maksa zapłon,mechanik zapłon ustawił zmniejszyło się kopcenie i udało mi się za 100 zrobić 250 a nawet 270 km :D ale po dwóch tankowaniach znów coś się przestawiło z tym że nie az tak bardzo kopci ale dalej chla lepiej niż Polacy wódę hehe

spodziewałem się ze po wycięciu kat spalanie wzrośnie ale w lipcu na przeglądzie miałem dwukrotnie przekroczone co2 ale to było zanim odkryłem że zapłon się przestawił ......

ktoś ma pomysł może mam zapłon do wymiany?? jak się sam przestawia;)

zapomniałem dodać że na samodiagnostyce brak błędów....robiłem dwa dni temu

maciek070188
03-03-09, 21:46