Zobacz pełną wersję : INDIGLO again
Cóż… doszło do tego, ze udało mi się nabyć INDIGLO..
Ponieważ nie są to tradycyjne tarcze indiglo stwierdziłem, ze może warto coś dodać do opisów WOMABATA
(które juz chyba każdy widział) ze wskazówkami montażowymi… Już na samym wstępie wspomnę ze zakupiony model jest w milach co mnie osobiście
odpowiada(może dlatego ze miałem już 3 amerykanki i jakoś mnie to fajniej kręci - choć
ideałem byłby kilometry co 30km/h)
Do tego malowanie wskazówek było z góry skazane na niepowodzenie-
nie planowałem ich malować od samego początku!!!!!
Moje tarcze maja troszkę inne elementy montażowe i ogólnie SĄ NIEDEMONTOWALNE!!
Po zamontowaniu sztywnych elementów nie da się ich zdjąć…
Pominę opis demontowania deski rozdzielczej oraz podłączania indiglo ze względu,
ze o tym już było na niejednym forum i szkoda zajmować tu miejsce.
Zakupiłem więc zegarki wyglądające tak:- FOTKA Z EBAYA-
http://img312.imageshack.us/img312/8098/zegary11au.jpg (http://imageshack.us)
Części składowe to:
1.tarcza prędkościomierza-giętka
2. tarcza obrotka - giętka
3. tarcza temperatury i paliwa-dostałem dwie-do montażu opcjonalnego-giętka
4. nalepki „ze srebrnej foli” – n każdy zegar na każda wersję-giętkie
5. tarcza z KLEJEM do tarcz… ;)
6. gruba tarcza obrotna-SZTYWNA- grubość ponad 1mm
7. gruba tarcza prędkościomierza- SZTYWNA- grubość ponad 1mm
8. gruba tarcza temp/fuel.- SZTYWNA- grubość ponad 1mm
http://img530.imageshack.us/img530/5511/23yu.jpg (http://imageshack.us)
Wszystkie części:
http://img530.imageshack.us/img530/7613/zegary1a9ux.jpg (http://imageshack.us)
Tak moje zegary wyglądały przed montażem:
http://img530.imageshack.us/img530/3965/zegary33sx.jpg (http://imageshack.us)
Tak po rozmontowaniu. Wcześniej już miałem zakupione srebrne ramki widoczne na zdjęciach.
http://img530.imageshack.us/img530/8792/40ol.jpg (http://imageshack.us)
Po rozmontowaniu osłony z szybką należy delikatnie odtłuścić tarcze i przykleić do niej pierścień z klejem (nr5 – tarcza z klejem). Jest to klej obustronnie zabezpieczony folią/papierem. Należy go przykleić do spodu NAKŁADANEJ tarczy, dając ochronna warstwę i założyć tarczę.
http://img530.imageshack.us/img530/8119/492ak.jpg (http://imageshack.us)
Następnie nałożyć tarczę na stara tarcze….
I tu już mamy pierwsze problemy-tarcza z tym klejem niepotrzebnie nam się przykleja-utrudnia założenie.
Po założeniu wygląda to tak:
http://img530.imageshack.us/img530/1087/zegary63ds.jpg (http://imageshack.us)
Następnie zakładamy srebrna folie na środek (folia nr4). I tu są najbardziej drażniące problemy!!!!!!!!!
Niestety wymaga to wielkiej precyzji i trzeba się wykazać wielka cierpliwością… Efekt jest taki:
http://img530.imageshack.us/img530/6995/zegary74uo.jpg (http://imageshack.us)
Teraz zostaje nam założenie tego grubego pierścienia z kilometrami/milami-
jest on od spodu wyposażony w taśmę(przezroczysta i dlatego świeci)samoprzylepną
Efekt taki:
http://img530.imageshack.us/img530/486/zegary83km.jpg (http://imageshack.us)
Potem obrotem-w identycznej kolejności tylko użyłem SUPERPRECYZYJNYCH PRZYRZADÓW do naprowadzania naklejek ;)
http://img530.imageshack.us/img530/4949/zegary91dz.jpg (http://imageshack.us)
kolejne elementy i jest tak:
http://img436.imageshack.us/img436/9972/zegary995cb.jpg (http://imageshack.us)
Potem tak
http://img436.imageshack.us/img436/3871/zegary9998dx.jpg (http://imageshack.us)
I na koniec już tak:
http://img436.imageshack.us/img436/7167/zegaryvvvv99998ah.jpg (http://imageshack.us)
Tutaj umieściłem inverter:
http://img436.imageshack.us/img436/2074/inverter2no.jpg (http://imageshack.us)
W międzyczasie dodałem „kolorowanie wskazówek” wykonane
za pomocą mazaka wodoodpornego. Z zamysłu nie chciałem malować wskazówek-
mam kiepskie doświadczenia z efektem takich zabiegów. Pozostawienie białych
wskazówek tez nie wchodziło w grę -wymyśliłem rozwiązanie zastępcze…
http://img436.imageshack.us/img436/5334/finidh17zy.jpg (http://imageshack.us)
Z innej perspektywy (bez komentarzy proszę )
http://img436.imageshack.us/img436/890/finidh26oo.jpg (http://imageshack.us)
A tak to w nocy świeci
http://img436.imageshack.us/img436/5186/finidh30ap.jpg (http://imageshack.us)
w tle kosiarka HONDA...
juz nie wspomnęe jak nazywa sie mój pies... ;)
http://img436.imageshack.us/img436/1786/finidh41rl.jpg (http://imageshack.us)
http://img436.imageshack.us/img436/1545/finidh3a2ji.jpg (http://imageshack.us)
http://img146.imageshack.us/img146/7128/a178jl.jpg (http://imageshack.us)
http://img146.imageshack.us/img146/4364/a1w27gw.jpg (http://imageshack.us)
PS.
Montaż tych tarcz jest moim zdaniem trudny. Wymaga BARDZO DUZEJ precyzji. Przy normalnych tarczach można sobie regulować ich założenie tak by nie
PODCINAŁY WSKAZÓWEK. Tutaj najmniejszy błąd (a tarcze się przyklejają jak cholera)
skutkuje podcinaniem się wskazówek.
Do tego jak już mamy dobrze założone te tarcze to trzeba nakleić ta srebrna
folie –znów idealnie dokładnie - można szału dostać( i coc z tego ze się
dostanie szału jak i tak się będzie podcinać wskazówka?!)
Pytanko-ta skrzyneczka od zasilania - inverter to jest? -zaczyna mi piszczeć cichutko (lecz słyszalnie) po 1,5 h jazdy-macie też tak?
trzeba wziąc poprawke na moje umiejetnosci fotograficzne...
ps. słuze pomoca dla instalatorów tych/podobnych tarcz...
Barzdo dobry artykul, gratulacje za kawal dobrej roboty.
Za dnia w sumie te zegary jak z warszawy czy syrenki ;) ale noca nadrabiasz Lansem :wink:
wow
chcialem sobei teraz takie zciagnac ale sam juz nie wiem, jakies dziwne sa takie wielowarstowe :roll:
to ze indiglo piszczy to normalne :!:
tylko trafila ci sie wersja z mala iloscia cyfr
a jeszcze jedno pytanie, nie mogleś ich skleic przed montazem??
extra zegarki. gratulacje :)
mozesz jeszcze zdradzic tajemnice ile Cie kosztowaly????:)
po prostu boskie, to chyba naj ladniejsze zegary jakie widzialem tylko nie potrzebnie cofales licznik :(:(:( a tak poza tym to jest ok!! a tak wogole to ile dales za zegarki?
bardzo dobra robota!! generalnie nie jestem zwolennikiem indiglo, ale te świecą całkiem ładnie!
PS jak się nazywa twój pies? ;)
odpowiedzi:
przed montażem mozna nakleić tą srebrną folię ( w środku budzika)-da sie wygiąć przy zakładniu
ten zwenetrzny pierścień-jest grubosci ponad 1mm )efekt jest ok...
ale nie mozna go zgiąć! On jest tak sztywny, ze trzeba naklejać juz na zegarach i jest to nie do zdjecia bez zdejmownia wskazówek (co w hondzie nie jest wskazane)
poza ty, gdybym to montował 2 raz byłym o NIEBO madrzejszy...
imstrukcja angolowa jest dość enigmatyczna...
szczerze powie, ze gdyby nie moje doswidczenia z produkow... aniem tarcz/rozbieraniem zegarów... oraz czytanie przeróżnyhc artykółow itd.. to miałbym trudniej...
ale...poradziłem sobie... poza tym mnie sie ten wzór podobał....
cena... ????
hmmm
do polanda 380zł
czyli te zewnetrzne pierscienie sa z jakiegos alu??
W nocy kozak ;)
to chyba naj ladniejsze zegary jakie widzialem tylko nie potrzebnie cofales licznik ( a tak poza tym to jest ok!! a tak wogole to ile dales za zegarki?
licznika nie cofałem...
moje QP ma 159ts/km z groszem i tak jest na zdjeciach...
poniwaz w życiu juz rozebrałem juz 5 liczników wiem ze w ty aucie juz nikt nie był przede mna i przebieg jest ORYGINALNY.... 159 tys /km - QP 94r
Budziki na ebay kosztowały 42$
na polanda z pomocą TOCZUSIA z H3M (zachwalam/polecam-fachowść i uczynność)
380zł
pierscienie zewnetrzne sa chyba z plexi(nie gną się) malowane cos jak proszkowo zewnątrz...
od wewnatrz przylepiec przeźroczysty-żeby swiatło indiglo swieciło...
EDIT:
miałem juz 4 hondy
moja kobieta 1(jedną)
ojciec 1 (jedną)
kosiarka - HONDA - 4,5 kM z napędem..
pies... - hmmm - CIVIC ;)
mam sam skośne oczy :roll:
licznika nie cofałem...
moje QP ma 159ts/km z groszem i tak jest na zdjeciach...
poniwaz w życiu juz rozebrałem juz 5 liczników wiem ze w ty aucie juz nikt nie był przede mna i przebieg jest ORYGINALNY.... 159 tys /km - QP 94r
Widzac ustawienie cyferek (kazda w innym polozeniu) mozna miec takie wrazenie, ze byl cofany jednak... No, ale moze po prostu tak sie dziwnie ulozyly...
nie był cofany...
przeciez bym napisął ze zastosowałem "KOREKTĘ LICZNIKA"
auto tak ma...
nie było kręcone... (wiem-na bank bo sam kiedys kręciłem w hondziei MUSZĄ zostać po tym slady)
nierówne cyferki... hmmmm moze dlatego ze zaraz bedzie równe 100 000 MIL!
nie zastanwaialem sie nad tym....
dobrze było... i tyle...
ps.. tak było przed INDIGLO
leddioda
telefonfoto
http://img484.imageshack.us/img484/9885/civ183tg.jpg (http://imageshack.us)
http://img484.imageshack.us/img484/4263/civ151qw.jpg (http://imageshack.us)
E D I T:
żeby nie skrzywdzic mojego pośrednika
cena kształtuje sie sie tak:
69 +9.99 shipping i 5 insurance=84$
bo wczesniej moze mało wyraznie napisałem...
poza tym... Toczuś słuzy pomoca/jest godny zaufania i naprawdę mona na nim polegac...
profeska... tylko ten klej do tarcz to jakis mocny czy co? bo jak Ci sie juz znudza i bedziesz chcial wrócic do serii???
Nie no ladniutkie a chyba i tak tak w nocy niewidzisz wskazowek
witam wszystkich może ktoś ma zeskanowane zegary do civica 5d UK lub może podać link
byłbym wdzięczny bo już trochę szukam i nie mogę znaleść,wszystkie co znalazłem to są do innych wersji
Tuytaj też szukałem ale wynik ten sam(inna wersja)
szukalem ale niestety nie mam - po formacie gdzies zniknely, mialem piekny zkan idealny pod wymiar bo z niego robilem szablon do siebie :(
poza tym... Toczuś słuzy pomoca/jest godny zaufania i naprawdę mona na nim polegac...
przy okazji moge polecić, bo sam troszke u niego brałem i marże ma jedne z nizszych :-)
a zegarki fajne bo inne, a tym samym oryginalne
tylko ten klej do tarcz to jakis mocny czy co? bo jak Ci sie juz znudza i bedziesz chcial wrócic do serii???
tarcze sa tak zrobione, ze po załozeniu nie da sie ich rozmontować bez zdejmowania wskazówek...
Klej o którym pisze jest mocny jak diabli-mocniejszy niz taśma obustronnie
przylepna. Jak sie tarcze znudza to trzeba kupic nowe zegary... :)
Nie no ladniutkie a chyba i tak tak w nocy niewidzisz wskazowek
Niestety tak wałasnie jest... Przez te kreski na wskazówkach jest lepiej-
juz coś widac-ale do idału jest daleko... Tylko, ze ja z góry byłem na to przygotowany;)
tak na marginesie: kumpel mi dzis podsunał pomysł zeby zrobic te kreski jakimś markerem który swieci w ultrafiolecie.
Potem wstawić gdzieś (gdzie? w 5genie????) diodę swiecacą
ultrafioletem(sa takie) i powinno byc kozacko... Problem w tym gdzie ta
diodę wstawić???
W 5d jest poswietlenie dodatkowe "od gór" zarówkami i mozna by tam
ale w 5 genie nie ma... ;( a w stawiac gdzieś w widocznym miejscu to troszke odpust...
PYTANKO JESZCZE: kto ma indiglo niech powie czy to piszczenie
ustanie? czy musze zmienić połozenie invertera w bardziejj "głuche" miejsce?
czy piszczy Ci w kazdym rodzaju podswietlenia i na kazdym poziomie nasycenia ?
w sumie chyba tak....
z tego co próbowałem...
(mało jeszcze jeździłem)
problem sie pojawia po około 40-50 minutach jazdy na włączonych swiatłech (podswietleniu)
LIO Twoje tez tak piszczą?
To niby nic wielkiego ale ja jezdze cały rok na swiatłach i troche to drazni. Zostanie mi przeniesc inverter za/pod schowek i owinac gąbka-bedzie mniej słychac...
kazde indiglo tak lekko piszczy juz to pisalem :!:
Ja zauwazylem ze na najjasniejszym zielonym i na max nasyceniu (zawsze mam na max) piszczalo glosno, a jak jezdze na codzien na ciemnym, niebieskim to tego dzwieku nie ma lub jest niedostrzegany.
Sam juz nie wiem czy to jest od tego zalezne, czy tez zmienia sie i raz piszczy, a raz nie. Albo owin sobie czyms ten inwerter zeby byl ciszej ;)
Pojezdzisz i sie przyzwyczaisz.
kazde indiglo tak lekko piszczy juz to pisalem :!:
Widocznie po prostu tak ta technologia dziala i wydaje dzwiek... Zreszta w pierwszych zegearkach CASIO i TIMEX z podswietlana tarcza INDIGLO tez bylo slychac taki cichy pisk... Teraz w nowych modelach z tego co widze juz tego efektu dzwiekowego :D nie ma...
pieknie to wyszlo :shock:
Co do patentu z markerem odradzam !!!! JA tak chciałem zrobi. Wyszło że tak powiem gównianie. Te markery że tak powiem pruszą. I potem będziesz miał maliteńkie kropeczki danego koloru na zegarach które będą świeci !!!
Ja nakleiłem naklejki ultrafioletow odpowiednio przycięte i była rewelacja. I w dzień i w nocy hehe.
http://www.hondapl.org/forum/showgallery.asp?id=751
tu foty.
Tarcze sam drukowałem i wycinałem.
Potem kupiłem całe białe PROFI za 70 zł pierwsze w polsce robione takie do 3G. Fotek niemam tu w angli bo bym zapodał. Ale patent z naklejkami dalej był zastosowany. I stwierdzam że jest BDB. Zawsze można odklejic.
A gdzie dokładnie się podłączyłeś ze swoim indiglo?? Chodzi mi o kolory przewodów i o miejsce??
Ja u siebie (mam pełne indiglo-swiecą całe tarcze) podłączyłem się pod w lewą kostkę licznika (włącznik świateł chyba :) ) ale występuje dziwna rzecz. Mianowicie pojawiło sie zjawisko "pływania" koloru - zmienia sie nieznacznie natężenie gdy są włączone... Najgorsze ze nie zalezy to od ilości dodawanego gazu ani od ilości włączonych odbiorników :? Występuje to na obydwu kolorach i na każdej pozycji potencjometra. Czy ktoś już miał z Was ten problem?? Dodatkowo dodam, że mierzyłem napięcie i ciągle jest stabilne - spada oczywiście jedynie przy dołączaniu kolejnych odbiorników elektrycznych, ale jest równe po chwili.... Proszę o pomoc
Mój inweret też wydaje odgłosy... Ale schowałem go pod lewą kratką nawiewu powietrza, pod dolnym lewym rogiem liczników - tam mojego nie słychać :grin:
ja mam wszystko (indiglo/podswietlenie klamek/podswietlenie gałki) podpiete pod wyjscie oswietlenia popielniczki :lol:... Pojawia sie tam prad po załączeniu swiateł dopiero...Poza tym sporo tam miejsca i lłatwo sie dostac.Wszystko bangla na bezpieczniku 7,5A dla wszelkiego wypadku.
Dobry pomysł! Sprobuje tam i może problem "pływania" zniknie :) DZIEKI!!
mam pytanie ,bo dzisiaj tez zakladalem tarcze indiglo ,wszystko jest okej ,ale teraz jak jade to mi naprzyklad wskazowka od temperatury wychylona na maxa jest do gory ?? czym moze to byc spowodowane ?? jak wlaczylem auto to bylo okej powoli rosla ,ale teraz jest ciagle na maxa (dopiero jak wylacze auto to opada ) ??pomocy ,dziekuje z góry
mam pytanie ,bo dzisiaj tez zakladalem tarcze indiglo ,wszystko jest okej ,ale teraz jak jade to mi naprzyklad wskazowka od temperatury wychylona na maxa jest do gory ?? czym moze to byc spowodowane ?? jak wlaczylem auto to bylo okej powoli rosla ,ale teraz jest ciagle na maxa (dopiero jak wylacze auto to opada ) ??pomocy ,dziekuje z góry
musiałeś ja chyba lekko uszkodzic podczas zakładania....
no ale w sumie co moglo by sie uszkodzic w takiej wskazowce ?? moze gdzies masa nie styka albo cos przy kostkach ?? hmm popatrze jeszcze ale prosze o jakas rade ewentualnie ,jak ktos mial podobny problem
musiałeś ja chyba lekko uszkodzic podczas zakładania....
Zgadzam się z kolegą. Ja delikatnie "naciagnalem" sprezynke w kontrolce paliwa i nieco mi zawyza poziom.
Ale jest jeszcze jedna opcja: mogles zle wpiac sie z zasilaniem indiglo. Gdzie sie podlaczyles??
Ja na poczatku tak podlaczylem ze po zapaleniu swiatel poziom paliwa spadal do zera
no ale w sumie co moglo by sie uszkodzic w takiej wskazowce ?? moze gdzies masa nie styka albo cos przy kostkach ?? hmm popatrze jeszcze ale prosze o jakas rade ewentualnie ,jak ktos mial podobny problem
Jak wyciągałeś poszczególne wskażniki osobno to posprawdzaj cewki, czy aby drucik od cewki się nie urwał, jak się urwał to polutuj. Potrafią się urywać podczas doręcania śróbek mocujących wskażniki do obudowy zegarów, trzeba delikatnie i z czuciem dokręcać. Czasami pojawia się efekt zerwanego gwintu, jak ktoś rozbierał kilkukrotnie zegary to wie o czym piszę.
Czasami pojawia się efekt zerwanego gwintu
o co z tym chodzi? zegary pare razy byly rozbierane, paliwo zawsze na max, po wyjeciu mozna bylo recznie obnizyc ale po podlaczeniu leca na gore, pozatym dziwnie ciezko chodzi wiec moze tego wina, od temperatury leci na max po tym jak sie lekko rozgrzeje silnik i juz potem tkwi tam do momentu zgaszenia silnika
takie juz mamy auta, ruszysz wskazówki i po sprawie, nowe zegary, ciesz sie ze wogole cos Ci pokazuje ;) :lol:
zegary pare razy byly rozbierane, paliwo zawsze na max, po wyjeciu mozna bylo recznie obnizyc ale po podlaczeniu leca na gore,
Jak wyciągałeś poszczególne wskażniki osobno to posprawdzaj cewki, czy aby drucik od cewki się nie urwał, jak się urwał to polutuj.
nowe zegary
mikolaj pomyslal i przyniosl ;)
po zdjeciu oslony cewki przy wskazniku paliwa jest cos takiego :
http://img472.imageshack.us/img472/9586/cefa1rj3.th.jpg (http://img472.imageshack.us/my.php?image=cefa1rj3.jpg)http://img105.imageshack.us/img105/4809/cefarr8.th.jpg (http://img105.imageshack.us/my.php?image=cefarr8.jpg)
wyglada conajemnij jak by ktos dla sztuki obwinal, przy temperaturze mam pomalana jedna z nozek, widocznie ktos sie mocno przylozyl do tego zeby dobrze sie trzymalo, drucikow luznych brak ale pamietam ze costam bylo lutowane bezskutecznie.
troszke mi ich szkoda bo czerowne podswieltenie mialem w nich, teraz sie boje nowych rozbierac a dziwnie mi sie na seryjnych jezdzi
indiglo podlaczylem plusa pod kostke z przelacznika swiatel ,a minus pod tył zegarów jest srubka minusowa i zrobilem taki zakrecony drucik i po prostu pod srubke wlozylem i dokrecilem srubke ,czy tak mzoe byc ??
ja tak mialem i bylo ok :)
no to mozliwe ze moze cos gdzies przy kostce tej z prawej strony co to odpowiedzialna jest za wskazniki benzyny i temperatury , ruszalem przewodami i lipa ,a moze czujnik pod maska sie spiepszyl ,rano jak odpalam auto to jakies 30 sekund jest na dole strzałka ale zaraz po tym leci powoli do gory na maxa ,pozniej jak odpalam auto to juz od razu wedruje do gory na maxa ,nei wiem bede szukal dalej hmm
a jakie sa moze orginalne wymiary tych tarcz do licznika ? bo mam fajny wzorek z netu i chciałbym wydrukowac lecz jest pewnien problem drukuje mi za duze kołka <na całą strone> :(
do meluciego poleciało ostrzeżenie. Trzymamy się tematów wątków
jest tyle tych tematow i nie wiedzialem pod ktory sie podpiac - wybralem ten.... mam zamiar kupic indiglo moman.pl do mojej 5 gen... oczytalem sie ze po demontazu wskazowki na 99 % sie zepsuje po ponownym jej montazu. wiec jak zamontowac tarcze z paliwem i temperatura bez zezepsucia wskazowki ? wydatek kolo 200 zl na indiglo i zepsuty wskaznik -- raczej sie nie oplaca - prosze o pomoc
jest tyle tych tematow i nie wiedzialem pod ktory sie podpiac - wybralem ten.... mam zamiar kupic indiglo moman.pl do mojej 5 gen... oczytalem sie ze po demontazu wskazowki na 99 % sie zepsuje po ponownym jej montazu. wiec jak zamontowac tarcze z paliwem i temperatura bez zezepsucia wskazowki ? wydatek kolo 200 zl na indiglo i zepsuty wskaznik -- raczej sie nie oplaca - prosze o pomoc
Nie wiem jak się ma sprawa z indiglo od momana ale jak montowałem u siebie to nie musiałem zdejmować wskazówek. Bez problemów pasowały na oryginalne tarcze, idealny wymiar i miejsca na śrubki, montaż zajął mi 30 minut z demontażem i montażem konsoli.
Tu link (http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=25452) do moich zegarów, mam jeszcze jeden komplet na sprzedaż, ale tylko do wersji bez obrotomierza, z dodatkową tarczą jeśli masz automatyczną skrzynie.
Może nie są tak ładne jak momanowskie ale mi się podobają i są już razem z inwerterem i są tańsze. :)
Możliwe że te z Allegro też tak założysz bez problemu, może ktoś kto od niego kupował się wypowie.
no tak ale Ty masz wersje bez obrotomierza -a te ktore potrzebuje INDIGLO (http://moman.pl/index.php?a=opis&k=19&id=93) maja po prawej stronie w tarczy dwie dziury na wskazówki - od paliwa i temperatury co utrudnia zadanie. Czy te tarcze sa na tyle gietkie by je jakos zalozyc bez sciagania wskazowek , czy sztywne i niestety bedzie trzeba sciagac. nie chcialbymwydac 200 zl i uszkodzic sobie licznik - bo to przeciez sie mija z celem
No myśle, że dadzą się wygiąć.
no tak ale Ty masz wersje bez obrotomierza -a te ktore potrzebuje INDIGLO (http://moman.pl/index.php?a=opis&k=19&id=93) maja po prawej stronie w tarczy dwie dziury na wskazówki - od paliwa i temperatury co utrudnia zadanie. Czy te tarcze sa na tyle gietkie by je jakos zalozyc bez sciagania wskazowek , czy sztywne i niestety bedzie trzeba sciagac. nie chcialbymwydac 200 zl i uszkodzic sobie licznik - bo to przeciez sie mija z celem
normalne tarcze indiglo dja sie wyginac i zaklada sie je bez zdejmowani wskazówek!!!!!!!
tarcze indiglo 3d (takie jak na poczatku tego postu-str.1) tez sie tak zakladaja ale nie dadza sie juz zdjąc...
jak nie wiesz jak dokladnie zalozyc tarcze poczytaj opis ze str.1 oraz poszukaj na stronie Wombata...
bez problemu założysz te tarcze nie sciagając wskazówek , wiem bo mam takie i je montowałem
Ja mam takie pytanie czy tarcze indiglo moga sie tak nagle przepalic ?? Bo w tą sobote jechałem i nagle 2 tarcze mi zgasły a 3 swieci :) I nie wiem co jest grane ?? Wiecie moze co moze byc nie tak ?? Bo jak patrzyłem to do inwertera sa podłączone dobrze :)
zobacz styki przy samych tarczach moze sie gdzies ulamal (tam gdzie kabelek łączy sie z tarcza)
Wlasnie zamierzam zamowic takie tarcze tylko ze do generacji VI, zamawiales inwenter z ich strony rowniez, bo w polsce sa w podobnej cenie. Plus tych z usa ze maja regulacje natezenia i zmiany koloru. Przynajmniej tych polskich czegos takiego nie widzialem. Jak bede mial juz tarcze to sie zwroce po jakies rady montazowe :D
[ Dodano: Pon 02 Kwi, 2007 ]
Szybkie pytanie bo nie orientuje sie zbytnio w symbolach.
http://www.silverimageracing.com/pd_9600.cfm - beda pasowac do hondy 97 hb ej9? :)
Nie zabardzo wiem co oznaczaja symbole LX/EX dlatego pytam. Na oko pasuja ale nie chce walnac gafy za spora kase :D
[ Dodano: Czw 26 Kwi, 2007 ]
doszly, troszke nie pasowaly ale po paru godzinach pracy siedza juz w srodku i powiem szczerze ze te zegary sa *****iste ;> Zwlaszcza jak wioze gdzies babcie to te odczyty w milach sa *****iste ;))
jechalem dzis i mignely dwa razy tarcze indiglo i swieca, ale slabiej niz na poczatku... cos sie poluzowalo? o co kaman? czy inwerter siedzi? kufa zalamka, ale mi sie caly miesiac pieprzy wszystko pod gorke. help :) dzieki. jak juz zdejme deske nie to chce wiedziec za co sie zabrac :/
indigloo klasyczne gdzie świecą całe tarcze jednolicie? Te z USA? Jeśli tak, to nie jesteś pierwszy komu padł w nich inwerter
hej
nie nie, nasze krajowe. wlasnie jestem po walce z nimi. jak na zlosc (po rozebraniu deski)swieca juz ok. inwerter wydaje sie byc caly ani nie potopiony. w jednym laczeniu lekko chodzily zlaczki byc moze to. zamrygalo jak sie rozczepialo i pozniej nie stykalo do konca i slabiej swiecilo. w kazdym razie pisalem tez do producenta napisali, ze nie ma problemu z wymiana inwertera w ramach gwarancji. jak narazie cacus :)))
jezeli ktos ma jakis namiar na kogos kto sie tym zajmuje profesjonalnie i jest z Wawy to niech da namiar...
chyba ze ktos na ochotnika zeskanuje mi oryginalne tarcze nie ruszajac wskazowek..? :aloha:
Opis fajny ale zapomniales dac stabilizatora i kondensatora, ktos wspominal o plywaniu oswietlaia i to jest wlasnie tego wina, do 2-óch lat na seryjnej instalacji padnie Ci ten inverter, bo on jest strasznie uczulony na zmiany napieć.
W razie czego tutaj mój opis LINK (http://www.honda.slask.pl/forum/viewtopic.php?t=4423&start=15)
jak go wlutowales to znaczy na jakie kable? hał macz taki stabilizator?:)
Ma 3 nogi w srodku ma mase (GND) z jednej strony ma 12V+ IN czyli wejscie z auta, a z trzecia noga to 12V+ OUT czyli wyjscie na inverter do tarcz. Koszt takie stabilizatora to 2zl np. LM7812.
klik (http://moman.pl/index.php?a=opis&k=&id=82)
inwerter wyglada tak jakby mial juz stabilizator, przynajmniej u nich na fotce.
tak teraz dumam i stabilizator przykrecic lepiej do czegos bardziej metalowego niz taka szyna pod tapicerka. zdaje sie, ze tamta jest aluminiowa... ma to jakies znaczenie? i chyba w moim inwerterze byl stabilizator patrzac na zdjecie z moman'a na ich sprzet to byla tam identyczna koncowka :speszony: hmmm znow bede sie gimnastykowal z rozbieraniem tego wszystkiego ehh :djablek:
Jak dostales takie jak na zdjeciach to mial stabilizator, ja kupilem tez u moman i niestety nie mialem stabilizatora, przykrecic mozesz do tej aluminiowej beleczki przy licznikach to tak ogromnie znow sie nie grzeje.
poprawilem polaczenia. stabilizator pociagnalem za zapalniczke tam jest spora metalowa blaszka wieksza powierzchnia do odprowadzania ciepla. stabilizator mialem przykrecony do tej aluminiowej, ale srednio odprowadzone cieplo moze to bylo przyczyna. jak narazie jest ok. teraz zrobilem go tak, ze jak dalej bedzie szwankowal to odpiecie zajmie 5 minut :) ojciec powiedzial, ze swiecilo jak swieci i on roznicy nie widzi i ze jestem "psychiczny" na punkcie auta. wyjalem zarowki od oswietlenia z gory i z bokow tarcz, bo wczesniej zostawilem powinno byc juz ok. dzieki za pomoc :)
mam takie pytanko : a czy mozna owinac inwerter np gąbką w celu wygluszenia jego dzialania ?
inwerter troche sie grzeje wiec proponuje go nie owijac, zeby sie nie "pocil":) jak wlaczysz radio to go w sumie nie slychac
Co do momanowskiego inwertera to mam z nim przykre doświadczenia - piszczy niemiłosiernie, gąbki niepomagają. Ostatni pomysł to przenieść go pod maskę i tam może sobie piszczeć do woli.
Co do momanowskiego inwertera to mam z nim przykre doświadczenia - piszczy niemiłosiernie, gąbki niepomagają. Ostatni pomysł to przenieść go pod maskę i tam może sobie piszczeć do woli.
powiem ci, ze ja swojego nie slysze :)poprzedni owszem piszzcal, ale szlag go trafil teraz mam 2gi po wymiance jednak i jest git :)
sory ze odswiezam ale spotkal sie ktos kiedys z tarczami indiglo, przy montazu ktorych trzeba sciagac wskazowki? np. stare modele momana?
pozniej mozesz miec problem z tym, zeby ci wstaly wskazowki, chociaz byli i tacy magicy co po wyjeciu i wlozeniu im wstawaly :D:)
wiem wiem stary, czaje temat, tak sie zastanawiam czy te stare momany wejda bez sciagania wskazowek, wg otwor np. na wskaznik predkosciomierza jest maksymalny i wiekszy byc nie moze wiec chyba wejda, co myslicie?
http://img215.imageshack.us/img215/6517/iniglohondaez1.th.jpg (http://img215.imageshack.us/my.php?image=iniglohondaez1.jpg)
Kurgan, doszedlem do wniosku ze to sa takie same jak Twoje tylko inny kolor, i tez moman, wiec je przygarne :D
skoro takie jak moje to wejda ale musisz uzyc troche sily z wyczuciem i lekko tarcze wygiac, ale minimalnie i wskocza :)
a tam, wchodza bez problemu, nie napotkałem żadnego oporu ^^
podajcie mi moze wymiary tych obreczy aluminiowych co widzialem u kolegi wyrzej ;> bo chyba mogie sobie takie cos samemu zrobic :) mam dostep tak to powiem pozdrawiam i czkeam na odpowiedzi
[ Dodano: Nie 24 Lut, 2008 ]
a ja z takim dosc nietypowym pytaniem pod co podlaczyles zasilanie tarcz ? prosbe mam czy moglys napisac jakie to sa kolory kabli bo ja nie mam pojecia chodzi o to ze podlaczylem raz kable i ten STABILIZATOR mi wystrzelił teraz zmienilem na nowy i on dalej sie grzeje nie wiem co jest nie tak napisz gdzie to podlaczyc i pod jaki kabel sie wpiac zeby dzialalo ... czekam na odpowiedz prosze :) pzdr
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.