Zobacz pełn± wersję : pomiar kompresji
szymon1777
28-02-09, 14:39
wiem że o remontach sporo ale nie znalazłem odpowiedzi na takie pytanie
honda bierze mi z 3l na 10tys oleju (na zimnym trochę dymi na biało, po rozgrzaniu na wyższych obrotach trochę czarnego, zero niebieskiego) przebieg 170tys
jak zrobię kompresję i okaże się że jest ok to mog± być do wymiany tylko pier¶cienie lub uszczelniacze
a jak będzie kiepska to może być jaka¶ większa sprawa
dobrze rozumuje?
skolopendra
28-02-09, 15:05
lub uszczelniacze
same uszczelniacze na pewno nie ,ale w komplecie z pier¶cieniami powinno być k
szymon1777
28-02-09, 15:48
chodzi mi o to czy je¶li będzie prawidłowa kompresja to silnik będzie jeszcze w miarę dobry?
i do wymiany będ± pier¶cienie lub/i uszczelniacze ?
Misiekemeryt160
02-03-09, 11:57
zalezy co rozumiesz pod pojęciem dobry silnik. to że bierze olej silnik to nie znaczy że zaraz jest zły. Może być silnik który nie bierze oleju i to jest dobre bo nie podnosi ci kosztów eksploatacji. , ale z drugiej strony silniki które biora olej nie sa tragiczne. moja b7 bierze 1l na 2000 tys km(serioia bez pzreróbek) zamyka 220 licznikowe(na róznych kołach lato zima itp) i nie jedne 2.0 16V nie może mnie doj¶c. - dodam że kompresja w normie. tyle że jednak musze kontrolowac co sie dzieje w silniku. i dolać czasem oleju.
podobno Hondy lubi± olej jak się dobrze ci¶nie:D
skolopendra
02-03-09, 15:43
czy je¶li będzie prawidłowa
tak może być
i do wymiany będ± pier¶cienie lub/i uszczelniacze
Wiele razy tutaj było o tym pisane. Za kompresje odpowiadaj± inne pier¶cienie niż za olej. Może się okazać, że padnięte s± pier¶cienie zgarniaj±ce - olejowe, a te uszczelniaj±ce, od kompresji mog± być OK. U mnie jest to samo, silnik ¶wietnie chodzi, mocy mu nie brakuje, ale oleju ubywa po jeĽdzie na wysokich obrotach. Ja raczej nie mam zamiaru nic z tym robić.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.