Crafi
26-02-09, 14:47
Witam wczoraj stalem sie posiadaczem civic qpe 95 z silnikem d16z9
Gdy go kupowałem świeciła się kontrolka check , ale silnik chodził ładnie trochę ryzyk ale mam nadzieje ze to blachostka.
W domku juz po kupnie zrobilem diagnostyke
Wyswietla blad 41, jest to niby Grzałka sondy lambda lub jej obwód (silniki D16Z6, D16Z7, B16A2)
Rozumiem ze silniki z6 i z9 to prawie to samo?
Co mam rozumiec przez "ten" blad? Co do wymiany co sprawdzic lub naprawic?
Jeszcze jedno małe pytanie, czy jest mozliwe ze przez ten blad jest silnik w trybie awaryjnym? bo wydaje mi sie ze nei zalacza sie vtec:D
Przyznam ze to moj 2 civic ale poprzednio mialem d15b7 i nei wiem dokladnie jak powinien chodzic vtec
Przy ilu obrotach ten silnik powinien mieć odcięcie, teraz ma przy 7,4 tys?
dodam jeszcze ze jest tu gaz wiec moze przez to padl vtec?
Gdy go kupowałem świeciła się kontrolka check , ale silnik chodził ładnie trochę ryzyk ale mam nadzieje ze to blachostka.
W domku juz po kupnie zrobilem diagnostyke
Wyswietla blad 41, jest to niby Grzałka sondy lambda lub jej obwód (silniki D16Z6, D16Z7, B16A2)
Rozumiem ze silniki z6 i z9 to prawie to samo?
Co mam rozumiec przez "ten" blad? Co do wymiany co sprawdzic lub naprawic?
Jeszcze jedno małe pytanie, czy jest mozliwe ze przez ten blad jest silnik w trybie awaryjnym? bo wydaje mi sie ze nei zalacza sie vtec:D
Przyznam ze to moj 2 civic ale poprzednio mialem d15b7 i nei wiem dokladnie jak powinien chodzic vtec
Przy ilu obrotach ten silnik powinien mieć odcięcie, teraz ma przy 7,4 tys?
dodam jeszcze ze jest tu gaz wiec moze przez to padl vtec?