Zobacz pełną wersję : remoncik czy zmiana
witam, jestem zmuszony zrobić remont silnika d14z2 w ej9,bierze spore ilości oleju, przy przebiegu "licznikowo" 160tys km . robić remont? tzn pierścienie uszczelniacze itp ... to zapewne koszt do 2 tys zl. Czy lepiej wrzucić "nowe" d14 ? czy podejdzie inne silnik bez większych modyfikacji w podobnych kosztach ? proszę o pomoc bo jestem trochę zagubiony w całej tej sytuacji. pozdrawiam
Misiekemeryt160
26-02-09, 10:03
remont tak jak napisałeś to około 2000zł lub około 1500 jakbys sam się za to wziął.
drugi silnik pewnie tez cos koło tego bedzie Cie kosztował ale nie bedziesz miał pewności czy on bedzie ok. Mopże byc ok a nie musi.
remont da 100% jakość i długotrwałość oczywiście na dobrych częściach? a co ze zmiana jednostki "silnika" ,ktory podejdzie bez większych modów w układ elektryczny itp
a zastanowiles sie juz, czy w ogole istnieje cos takiego jak "nowe d14"? kupisz i wlozysz silnik, z ktorym za chwile moze stac sie to samo.. jesli nie planujesz poprawienia osiagow, to na twoim miejscu zrobilbym remont.
Mozna zrobic remont tego co masz , podnoszac lekko osiagi. :) przyokazji
, podnosząc lekko osiągi. przyokazji
1 ??
2. czy po remoncie powinien być już spokój ?
1 ??
obrobka glowicy itp.. poszukaj na forum bylo co mozna zrobic z d14 ok 120 koni i 140 Niutkofff zrobisz
2. czy po remoncie powinien być już spokój ?
co dokladnie masz na mysli, jezeli to czy niebedzie bralo oleju , to tak jak wszystko okiej poskladasz i dotrzesz silniczek bedzie bez problemu, tak czy inaczej jak bedziesz robil remont to jechac juz po calosci razem z regeneracja glowicy..
Takie jest moje zdanie , po co dwa razu rozbierac.
Jak już wydajesz pieniądze to kup cokolwiek byle nie D14. d16y3, y2, z6 to tak najbardziej opłacalnie w stosunku do kosztów. A jak ma być opcja budżetowa to używane d14 znajdziesz za 800zł. I wcale nie musi być zajechane, bo generalnie te silniki nie padają zbyt często.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.