Zobacz pełną wersję : Honda Civic 5 generacja
Witam!
Interesuje mnie zakup Hondy Civic Hatchback 3d 93-95r. 5 generacji... najlepiej z silniczkiem 1.3 (bo to dla mojej żony). Jako, że kompletnie nie znam się na japończykach, chcę się dowiedzieć na co zwracać uwagę, czego się wystrzegać, z jakimi dodatkowymi kosztami powinienem się liczyć przy zakupie takiego samochodu. Czy wogóle opłaca się instalować do takiego samochodu gaz, licząc się z tym, że będzie to drugie auto w rodzinie? Nie łudzę się, że uda mi się kupić takie auto za 5000 (znam rozpiętość cenową tych modeli), ale mam nadzieję, że z Waszą lekką, merytoryczną pomocą uda mi się optymalnie wydać pieniądze.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów...
Jarek z Krakowa
nie kupuj 1.3 bo to gaznik, strasznie duzo chleje i malo mocy, jak dla zony to kup civke z silnikiem VTEC-E super oszczedny, stosunkowo duzo mocy i oszczedzisz na montazu instalacji gazowej :)
Dokładnie, zamiast montować gaz kupc VTEC-E czyli silnik D15Z1 1.5 90konny.
nie kupuj 1.3 bo to gaznik, strasznie duzo chleje i malo mocy, jak dla zony to kup civke z silnikiem VTEC-E super oszczedny, stosunkowo duzo mocy i oszczedzisz na montazu instalacji gazowej :)
Dziwne - bo jakoś mój nie chleje za wiele. A tak naprawdę to szukając civica przejechałem prawie 1000 km i obejrzałem 13 hond - jak był dobry silnik to auto zajechane albo zaniedbane no jak to "igła" :D. Może teraz sytuacja uległa zmianie, ale tak było jeszcze pół roku temu. Ostatecznie kupiłem 1.3 i nie narzekam. Co do mocy, to dla kobiety myślę, że wystarczająca