PDA

Zobacz pełną wersję : hamulce

krystianbialas
21-02-09, 15:27
mam niezłego zonka z hamulcami jak np. rano zaczynam jazdę hamuje mi tylko tył i lekko pród jak sie auto rozgrzeje hamulce działają dobrze jak auto jest zimne i np. w zakrecie nacisne hamulec to mie obraca jak bym zaciągnoł reczny płyn mam nowy 5+1 tarcze i kolocki ok miał ktoś juz taki przypadek???

pwl
21-02-09, 15:48
Regulator siły hamowania? Zgaduję szczerze mówiąc.

krystianbialas
21-02-09, 15:56
z tego co mi wiadomo to d14d4 niema :confused:

Tompro
21-02-09, 18:40
z tego co mi wiadomo to d14d4 niema :confused:

Jak nie ma. W każdym aucie jest. Jak masz ABS to jest z reguły w pompie/modulatorze a jak nie masz to jest osobny.

Czyli rozumiem, że układ masz odpowietrzony i płyn na pewno nowy (sam zmieniałeś lub widziałeś, że jest zmieniany)? ABS masz w aucie?

krystianbialas
21-02-09, 19:11
jestem mechanikiem ale z takim przypadkiem spodkałem sie 1 razpłyn zmieniałem 6 miesiecy temu na 5+1 napewno niema powietrza itp abs niema:( sprawdziłem wszytko tylko zostało mi do spr. pompa hamulcowa i na przegrodzie czołowej mam coś własnie w stylu trujnika i podejzewam ze to jest wlasnie to ale pewnosci niemam ida tam przewody z pompy i od niego dalejna na koła koła

Tompro
21-02-09, 19:15
No to jest właśnie korektor. Mogą być też winne gumowe odcinki przewodów hamulcowych, ze starości lubią blokować przepływ to bym jako pierwsze sprawdził bo ewidentnie masz coś z przodem. Sprawdź tą pompe a jak będzie ok to rozkręć układ hamulcowy weź kompresor i przedmuchaj cały układ. Napełnij od nowa i odpowietrz.

krystianbialas
21-02-09, 19:37
dziś spr przewody gumowe załozyłem nowe wszytkie przy wymianie płynu i metalowe też bo były zkorodowane dzis tez spr siłe chamowania pród 205n a tył 160 więc oki niby dziala ale niedziała:(przewody są drozne sprawdziłem czy cilinderki nie sa zapieczone i czy zaciski tez spr wszytko oprucz pompy i kolektor jesli jest

Tompro
21-02-09, 19:42