Zobacz pełną wersję : hamulce
krystianbialas
21-02-09, 15:27
mam niezłego zonka z hamulcami jak np. rano zaczynam jazdę hamuje mi tylko tył i lekko pród jak sie auto rozgrzeje hamulce działają dobrze jak auto jest zimne i np. w zakrecie nacisne hamulec to mie obraca jak bym zaciągnoł reczny płyn mam nowy 5+1 tarcze i kolocki ok miał ktoś juz taki przypadek???
Regulator siły hamowania? Zgaduję szczerze mówiąc.
krystianbialas
21-02-09, 15:56
z tego co mi wiadomo to d14d4 niema :confused:
z tego co mi wiadomo to d14d4 niema :confused:
Jak nie ma. W każdym aucie jest. Jak masz ABS to jest z reguły w pompie/modulatorze a jak nie masz to jest osobny.
Czyli rozumiem, że układ masz odpowietrzony i płyn na pewno nowy (sam zmieniałeś lub widziałeś, że jest zmieniany)? ABS masz w aucie?
krystianbialas
21-02-09, 19:11
jestem mechanikiem ale z takim przypadkiem spodkałem sie 1 razpłyn zmieniałem 6 miesiecy temu na 5+1 napewno niema powietrza itp abs niema:( sprawdziłem wszytko tylko zostało mi do spr. pompa hamulcowa i na przegrodzie czołowej mam coś własnie w stylu trujnika i podejzewam ze to jest wlasnie to ale pewnosci niemam ida tam przewody z pompy i od niego dalejna na koła koła
No to jest właśnie korektor. Mogą być też winne gumowe odcinki przewodów hamulcowych, ze starości lubią blokować przepływ to bym jako pierwsze sprawdził bo ewidentnie masz coś z przodem. Sprawdź tą pompe a jak będzie ok to rozkręć układ hamulcowy weź kompresor i przedmuchaj cały układ. Napełnij od nowa i odpowietrz.
krystianbialas
21-02-09, 19:37
dziś spr przewody gumowe załozyłem nowe wszytkie przy wymianie płynu i metalowe też bo były zkorodowane dzis tez spr siłe chamowania pród 205n a tył 160 więc oki niby dziala ale niedziała:(przewody są drozne sprawdziłem czy cilinderki nie sa zapieczone i czy zaciski tez spr wszytko oprucz pompy i kolektor jesli jest
No to bym na początek korektor dał inny na próbe, bo pompa to ma obwody po skosie to raczej wątpliwe, żeby ona taki objaw dawała.