Zobacz pełną wersję : czerwony kluczyk
Witam,
Czy ktos sie moze orientuje ile powinno byc kluczykow w komplecie?2 czarne i jeden czerwony czy jeden czarny i jeden czerwony. I jeszcze jedna kwestia: po co jest ta blaszka przy czerwonym kluczyku?czy jest ona niezbedna?
:shock: :? ????
Ja tam jestem w szoku, ale ja sie nie znam ;)
No kluczyki od samochodu, ktore dostaje sie razem z samochodem. Ten czerwony to jest jakis serwisowy czy cos takiego
a ty masz tego nowego civiczka?
Mozesz zrobic fotke tych kluczyków?
a co w tym dziwnego? Ja mam dwa czarne plus czerwony jako klucz matka. Z niego zczytuje sie kod immobilisera w razie dorobania nowych kopii. Tak powinno byc w kazdym nowej Hondzie po 97 roku...
tak jak pisze Vass - 2 czarne i jeden czerwony matka - blaszka też mnie zastanawia - ale nie jest do niczego potrzebna - pewnie przy montażu zamków musieli sobie w fabryce jakoś oznaczać komplety kluczyków do poszczególnych autek i pewnie sobie została.
EDIT:
Tomo coś dla Twoich oczu - tak to wyglada - chyba że potrzebujesz kluczyki Prezesiaka w skali 1:1 i wiesz gdzie parkuje :D
http://strony.aster.pl/siemar/foty/keys.jpg
dzięki :)
Fajne klucze
Nie widziałęm wcześniej tego klucza serwisowego od hondy
ps. od jakiej to są? 6gen japońska wersja?
tez mam takie tylko czerwonego znalesc nie moge.
no ja tez mam nawet 2 czerwone 2 szare i 2 czarne
a temat to chyba bardziej na tech sie nadaje niz na ogolny, ludzie nauczcie sie zadawac pytania na odpowiednich podforach a nie wszystko jak leci trafia na ogolne :!: :roll:
ps. od jakiej to są? 6gen japońska wersja?
tez mam takie tylko czerwonego znalesc nie moge.
@Tomo - dokładnie od takiego - 5D
no ja tez mam nawet 2 czerwone 2 szare i 2 czarne
:shock: i to wszystko od jednej Hani? standardowo? spoko faza - czasami widzę podwójnie - ilość by się zgadzała, ale ten szary ;) sc0rpion - nie wkręcasz? - 6 sztuk w 3 kolorach :lol:
a temat to chyba bardziej na tech sie nadaje niz na ogolny
racja, chyba że w ogóle nie chodzi o kluczyki od Hondy - bo Prezesiak tego nie sprecyzował :D
Tak powinno byc w kazdym nowej Hondzie po 97 roku...
mam 96r i tez mam takie :D
i to wszystko od jednej Hani? standardowo? spoko faza - czasami widzę podwójnie - ilość by się zgadzała, ale ten szary sc0rpion - nie wkręcasz? - 6 sztuk w 3 kolorach
eeee bo mam 2 hondy :D
OK wiec sprecyzuje. Chodzi konkretnie o civica 3D 6 gen. Czyli generalnie czeka mnie dorabianie jednego czarnego kluczyka:(
Tyz mam takie :) A mam pytanie ile kosztuje nie tyle dorobienie co wczytanie kodu z czerwonego do czarnego kluczyka, bo mam chyba jeden nieaktywny :D
dorobienie takiego kluczyka to koszt okolo 80pln
mało... w wawie ponizej 150 zł ciezko dorobic klucz z immo...
mam ten sam zestaw, 97\98 5d , a niedalo by sie tak zeby ten czerwony tez odpalal auto bo ladny jest:)
Mam 1 kluczyk i nie mam magicznej blaszki, w serwisie zamowia mi nowy kluczyk na podstawie VIN czy cos?
witek a ty masz immobiliser? seryjne ecu wogóle jest?
Wg. mnie to 2 czarne klucze są do normalnego użytku a czerwony to tzw. kluczyk matka jest on potrzebny do kodowania imobilisera oraz do kodowania dodatkowych kluczy
No ja też mam 2 czarne i jeden czerwony :)
U mnie w białymstoku to za dorobienie kluczyka krzyczą 200zł :sad:
W castoramie dobienie klucz z imoo... kosztuje 50 zl, a potem jedziesz do serwisu i programuja ci go, moze byc potrzeba np. abys posiadal 3 sz.t kluczy, niewiem jak dokladnie w hondzie ale czasem tak bywa.
Ale być może 2 powinny wystarczyć, czerwony-matka i czarny-córka ;).
Pozdrawiam
witek a ty masz immobiliser? seryjne ecu wogóle jest?
Nooee ECU nie wyglada jak seryjne :D
Ale nie chce miec klucza ala zamki GERDA /YETI made in poland tylko Honda.
No mi chodzi wlasnie o samo zaprogramowanie? Ile to kosztuje?
Witam,
A ja mam takie pytanie. Kupiłem Hondę z 3 kluczykami: 2 czarne i jeden bez osłonki. Auto sprowadzane więc się nie dowiem co i jak. Tylko jeden z tych kluczy (na fotce po prawej) pozwala na odpalenie silnika. Pozostałe dwa po włożeniu do stacyjki niby działają ale na zielono pali sie lampka od immo i silnik nie odpala.
Pierw pomyślałem sobie, że ten 'goły' klucz to pewnie 'matka', ale kto by tak często 'matki' używał żeby z niego ta osłonka zeszła?
IMHO: Komuś zeszła osłonka z normalnego klucza i sobie dorobił kolejny czarny, więc mam 3 zwykłe klucze, ale tylko jeden aktywny.
Drugi czarny kluczyk widzę, że w ogóle nie był używany, więc domyślam się, że ktoś sobie po prostu dorobił zwykły kluczyk, ale nie skojarzył go z immo, albo ten co dorabiał spaprał robotę.
Pytanie: Na czym polega uaktywnienie takiego nieaktywnego klucza z technicznego punktu widzenia? Czy jak nie mam 'matki' to w serwisie Hondy zczytają mi kod z czarnego klucza?
http://img138.imageshack.us/img138/1839/p3210416un3.th.jpg (http://img138.imageshack.us/my.php?image=p3210416un3.jpg)
Witam,
A ja mam takie pytanie. Kupiłem Hondę z 3 kluczykami: 2 czarne i jeden bez osłonki. Auto sprowadzane więc się nie dowiem co i jak. Tylko jeden z tych kluczy (na fotce po prawej) pozwala na odpalenie silnika. Pozostałe dwa po włożeniu do stacyjki niby działają ale na zielono pali sie lampka od immo i silnik nie odpala.
Pierw pomyślałem sobie, że ten 'goły' klucz to pewnie 'matka', ale kto by tak często 'matki' używał żeby z niego ta osłonka zeszła?
IMHO: Komuś zeszła osłonka z normalnego klucza i sobie dorobił kolejny czarny, więc mam 3 zwykłe klucze, ale tylko jeden aktywny.
Drugi czarny kluczyk widzę, że w ogóle nie był używany, więc domyślam się, że ktoś sobie po prostu dorobił zwykły kluczyk, ale nie skojarzył go z immo, albo ten co dorabiał spaprał robotę.
Pytanie: Na czym polega uaktywnienie takiego nieaktywnego klucza z technicznego punktu widzenia? Czy jak nie mam 'matki' to w serwisie Hondy zczytają mi kod z czarnego klucza?
http://img138.imageshack.us/img138/1839/p3210416un3.th.jpg (http://img138.imageshack.us/my.php?image=p3210416un3.jpg)
skolopendra
21-03-08, 19:17
samo zaprogramowanie? Ile to kosztuje?
w krakowie ok 60zł
wygląda że dwa pozostałe są bez immo, a nawet na pewno
skolopendra
21-03-08, 19:17
samo zaprogramowanie? Ile to kosztuje?
w krakowie ok 60zł
wygląda że dwa pozostałe są bez immo, a nawet na pewno
Norton z tych twoich 3 kluczyków tylko ten po prawej ma szanse działać. Ten w środku wogole dziwny i nie widac zeby był z imo. A ten po lewej moze i orginalny ale rozwalona obudowa i zgubiona blaszka z imo wiec tez nie zadziala .
Dzięki za info.
Czyli jeżeli klucz zawiera jakiś kod to jest on wyposażony w jakiś chip pod ta gumową osłonką?
Jeżeli tak to rozumiem, że kod jest w immo i w kluczu. To w przypadku dorabiania nowego klucza trzeba pojechać do kogoś kto odczyta kod z immo w samochodzie i zaprogramuje nowo dorobiony klucz, czy mając nowy klucz programuje immo? Co się koduje do czego? Czy kluczyk do immobillisera czy immobilliser do kluczyka? Może to głupie pytanie ale na forum nie znalazłem odpowiedzi, a na google chodzą różne opinie.
Ja rozumiem to tak, że udaje się do ASO, oni na podstawie immobillisera robią klucz matkę, a na podstawie klucza matki dorabiają zwykłe dwa klucze?
Pozdr.
skolopendra
22-03-08, 18:13
w jakiś chip pod ta gumową osłonką?
tak jest
Czy kluczyk do immobillisera
w ten sposób
Ja rozumiem to tak, że udaje się do ASO,
a po co jedziesz do punktu gdzie dorabiają klucze z prawym kluczykiem i za ok 150-200zł
masz nowy zapas
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.