Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : czerwony kluczyk



Prezesiak
22-12-04, 20:22
Witam,
Czy ktos sie moze orientuje ile powinno byc kluczykow w komplecie?2 czarne i jeden czerwony czy jeden czarny i jeden czerwony. I jeszcze jedna kwestia: po co jest ta blaszka przy czerwonym kluczyku?czy jest ona niezbedna?

LIO
22-12-04, 20:43
:shock: :? ????
Ja tam jestem w szoku, ale ja sie nie znam ;)

Prezesiak
22-12-04, 20:52
No kluczyki od samochodu, ktore dostaje sie razem z samochodem. Ten czerwony to jest jakis serwisowy czy cos takiego

Tomo
22-12-04, 21:07
a ty masz tego nowego civiczka?

Mozesz zrobic fotke tych kluczyków?

Vassago
22-12-04, 21:18
a co w tym dziwnego? Ja mam dwa czarne plus czerwony jako klucz matka. Z niego zczytuje sie kod immobilisera w razie dorobania nowych kopii. Tak powinno byc w kazdym nowej Hondzie po 97 roku...

siemaR
22-12-04, 21:43
tak jak pisze Vass - 2 czarne i jeden czerwony matka - blaszka też mnie zastanawia - ale nie jest do niczego potrzebna - pewnie przy montażu zamków musieli sobie w fabryce jakoś oznaczać komplety kluczyków do poszczególnych autek i pewnie sobie została.

EDIT:
Tomo coś dla Twoich oczu - tak to wyglada - chyba że potrzebujesz kluczyki Prezesiaka w skali 1:1 i wiesz gdzie parkuje :D
http://strony.aster.pl/siemar/foty/keys.jpg

Tomo
22-12-04, 22:20
dzięki :)

Fajne klucze

Nie widziałęm wcześniej tego klucza serwisowego od hondy

ps. od jakiej to są? 6gen japońska wersja?

jinjet
22-12-04, 23:30
tez mam takie tylko czerwonego znalesc nie moge.

sc0rpion
22-12-04, 23:36
no ja tez mam nawet 2 czerwone 2 szare i 2 czarne

a temat to chyba bardziej na tech sie nadaje niz na ogolny, ludzie nauczcie sie zadawac pytania na odpowiednich podforach a nie wszystko jak leci trafia na ogolne :!: :roll:

siemaR
23-12-04, 02:06
ps. od jakiej to są? 6gen japońska wersja?

tez mam takie tylko czerwonego znalesc nie moge.
@Tomo - dokładnie od takiego - 5D


no ja tez mam nawet 2 czerwone 2 szare i 2 czarne
:shock: i to wszystko od jednej Hani? standardowo? spoko faza - czasami widzę podwójnie - ilość by się zgadzała, ale ten szary ;) sc0rpion - nie wkręcasz? - 6 sztuk w 3 kolorach :lol:


a temat to chyba bardziej na tech sie nadaje niz na ogolny
racja, chyba że w ogóle nie chodzi o kluczyki od Hondy - bo Prezesiak tego nie sprecyzował :D

ARTX
23-12-04, 02:23
Tak powinno byc w kazdym nowej Hondzie po 97 roku...
mam 96r i tez mam takie :D

sc0rpion
23-12-04, 07:38
i to wszystko od jednej Hani? standardowo? spoko faza - czasami widzę podwójnie - ilość by się zgadzała, ale ten szary sc0rpion - nie wkręcasz? - 6 sztuk w 3 kolorach

eeee bo mam 2 hondy :D

Prezesiak
23-12-04, 09:46
OK wiec sprecyzuje. Chodzi konkretnie o civica 3D 6 gen. Czyli generalnie czeka mnie dorabianie jednego czarnego kluczyka:(

boomer
23-12-04, 10:18
Tyz mam takie :) A mam pytanie ile kosztuje nie tyle dorobienie co wczytanie kodu z czerwonego do czarnego kluczyka, bo mam chyba jeden nieaktywny :D

sc0rpion
23-12-04, 14:12
dorobienie takiego kluczyka to koszt okolo 80pln

Vassago
23-12-04, 18:24
mało... w wawie ponizej 150 zł ciezko dorobic klucz z immo...

tomi
23-12-04, 18:33
mam ten sam zestaw, 97\98 5d , a niedalo by sie tak zeby ten czerwony tez odpalal auto bo ladny jest:)

itr
23-12-04, 18:34
Mam 1 kluczyk i nie mam magicznej blaszki, w serwisie zamowia mi nowy kluczyk na podstawie VIN czy cos?

Pietja
23-12-04, 19:42
witek a ty masz immobiliser? seryjne ecu wogóle jest?

PaW
23-12-04, 21:34
Wg. mnie to 2 czarne klucze są do normalnego użytku a czerwony to tzw. kluczyk matka jest on potrzebny do kodowania imobilisera oraz do kodowania dodatkowych kluczy

Koser
23-12-04, 23:00
No ja też mam 2 czarne i jeden czerwony :)

Maro
24-12-04, 08:08
U mnie w białymstoku to za dorobienie kluczyka krzyczą 200zł :sad:

Bayer
24-12-04, 10:54
W castoramie dobienie klucz z imoo... kosztuje 50 zl, a potem jedziesz do serwisu i programuja ci go, moze byc potrzeba np. abys posiadal 3 sz.t kluczy, niewiem jak dokladnie w hondzie ale czasem tak bywa.
Ale być może 2 powinny wystarczyć, czerwony-matka i czarny-córka ;).

Pozdrawiam

itr
24-12-04, 12:22
witek a ty masz immobiliser? seryjne ecu wogóle jest?

Nooee ECU nie wyglada jak seryjne :D
Ale nie chce miec klucza ala zamki GERDA /YETI made in poland tylko Honda.

boomer
25-12-04, 15:43
No mi chodzi wlasnie o samo zaprogramowanie? Ile to kosztuje?

Norton
21-03-08, 19:06
Witam,

A ja mam takie pytanie. Kupiłem Hondę z 3 kluczykami: 2 czarne i jeden bez osłonki. Auto sprowadzane więc się nie dowiem co i jak. Tylko jeden z tych kluczy (na fotce po prawej) pozwala na odpalenie silnika. Pozostałe dwa po włożeniu do stacyjki niby działają ale na zielono pali sie lampka od immo i silnik nie odpala.

Pierw pomyślałem sobie, że ten 'goły' klucz to pewnie 'matka', ale kto by tak często 'matki' używał żeby z niego ta osłonka zeszła?
IMHO: Komuś zeszła osłonka z normalnego klucza i sobie dorobił kolejny czarny, więc mam 3 zwykłe klucze, ale tylko jeden aktywny.
Drugi czarny kluczyk widzę, że w ogóle nie był używany, więc domyślam się, że ktoś sobie po prostu dorobił zwykły kluczyk, ale nie skojarzył go z immo, albo ten co dorabiał spaprał robotę.

Pytanie: Na czym polega uaktywnienie takiego nieaktywnego klucza z technicznego punktu widzenia? Czy jak nie mam 'matki' to w serwisie Hondy zczytają mi kod z czarnego klucza?

http://img138.imageshack.us/img138/1839/p3210416un3.th.jpg (http://img138.imageshack.us/my.php?image=p3210416un3.jpg)

Norton
21-03-08, 19:06
Witam,

A ja mam takie pytanie. Kupiłem Hondę z 3 kluczykami: 2 czarne i jeden bez osłonki. Auto sprowadzane więc się nie dowiem co i jak. Tylko jeden z tych kluczy (na fotce po prawej) pozwala na odpalenie silnika. Pozostałe dwa po włożeniu do stacyjki niby działają ale na zielono pali sie lampka od immo i silnik nie odpala.

Pierw pomyślałem sobie, że ten 'goły' klucz to pewnie 'matka', ale kto by tak często 'matki' używał żeby z niego ta osłonka zeszła?
IMHO: Komuś zeszła osłonka z normalnego klucza i sobie dorobił kolejny czarny, więc mam 3 zwykłe klucze, ale tylko jeden aktywny.
Drugi czarny kluczyk widzę, że w ogóle nie był używany, więc domyślam się, że ktoś sobie po prostu dorobił zwykły kluczyk, ale nie skojarzył go z immo, albo ten co dorabiał spaprał robotę.

Pytanie: Na czym polega uaktywnienie takiego nieaktywnego klucza z technicznego punktu widzenia? Czy jak nie mam 'matki' to w serwisie Hondy zczytają mi kod z czarnego klucza?

http://img138.imageshack.us/img138/1839/p3210416un3.th.jpg (http://img138.imageshack.us/my.php?image=p3210416un3.jpg)

skolopendra
21-03-08, 19:17
samo zaprogramowanie? Ile to kosztuje?
w krakowie ok 60zł
wygląda że dwa pozostałe są bez immo, a nawet na pewno

skolopendra
21-03-08, 19:17
samo zaprogramowanie? Ile to kosztuje?
w krakowie ok 60zł
wygląda że dwa pozostałe są bez immo, a nawet na pewno

lisplus
22-03-08, 11:58
Norton z tych twoich 3 kluczyków tylko ten po prawej ma szanse działać. Ten w środku wogole dziwny i nie widac zeby był z imo. A ten po lewej moze i orginalny ale rozwalona obudowa i zgubiona blaszka z imo wiec tez nie zadziala .

Norton
22-03-08, 13:59
Dzięki za info.

Czyli jeżeli klucz zawiera jakiś kod to jest on wyposażony w jakiś chip pod ta gumową osłonką?
Jeżeli tak to rozumiem, że kod jest w immo i w kluczu. To w przypadku dorabiania nowego klucza trzeba pojechać do kogoś kto odczyta kod z immo w samochodzie i zaprogramuje nowo dorobiony klucz, czy mając nowy klucz programuje immo? Co się koduje do czego? Czy kluczyk do immobillisera czy immobilliser do kluczyka? Może to głupie pytanie ale na forum nie znalazłem odpowiedzi, a na google chodzą różne opinie.
Ja rozumiem to tak, że udaje się do ASO, oni na podstawie immobillisera robią klucz matkę, a na podstawie klucza matki dorabiają zwykłe dwa klucze?

Pozdr.

skolopendra
22-03-08, 18:13
w jakiś chip pod ta gumową osłonką?

tak jest


Czy kluczyk do immobillisera

w ten sposób


Ja rozumiem to tak, że udaje się do ASO,

a po co jedziesz do punktu gdzie dorabiają klucze z prawym kluczykiem i za ok 150-200zł
masz nowy zapas