Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wydzielone: "Napisz cos wiecej..."

Tomo
28-01-06, 03:19
no wlasnie to powod dla ktorego wywalam to gowno i zakldam hondate...
mi tezczkala i szarpala ale dorwalem czipa :) idealnego i jest ok :)

napisz cos wiecej

PAT
28-01-06, 12:46
napisz cos wiecej
anojuz mowie jako ze jestem laikiem w sprawie elektroniki ale Brt zakupil z funduszy chip pod moje wtryski, mapa i jakies tam i nie szarpie juz naprawde, trzeba bylo tylko zrobic podstawke do chipa na kompie i to zajelo miesiac, Pan sie babral z tym, nie mogl zrobic..

Tomo dowiem sie nazwy chipa i co to jest i dopisze w temacie

hcc
28-01-06, 17:02
ale Brt zakupil z funduszy chip pod moje wtryski, mapa i jakies tam i nie szarpie juz naprawde

kurde niezly gosc ten BRT :)

itr
28-01-06, 18:11
pewnie teraz juz spokojowo niskie 12ki na chipie :)

PAT
28-01-06, 19:43
kurde niezly gosc ten BRT

pewnie teraz juz spokojowo niskie 12ki na chipie

HaHaHa, mam nadzieje ze sobie oboje ulzyliscie..dzieci :?

Tomo
29-01-06, 01:43
Mogę się mylić ale stawiam że BRT żadnego Chipa tam nie robił.

Adam R.
29-01-06, 03:31
chlopcy nie zbaczajcie z tematu

PAT
29-01-06, 03:53
bo nie robil tylko kupil..hmm raczej sam nie stworzyl..nie wiem skad ta mysl..ale ok sami wiecie przeciez lepiej nie?? Jak zawsze L.G.D.C.S.R wie wszystko :lol:

Koniec OT

hcc
29-01-06, 10:07
hcc napisał/a:

itr napisał/a:

HaHaHa, mam nadzieje ze sobie oboje ulzyliscie..dzieci

A co ja takiego powiedzialem ? t :razz: ylko tyle ze jest niezly jak takie rzeczy robi, no offence and PEACE

Albert
29-01-06, 10:08
czy moderator mogł by wydzielić z tego tematu część o chipie ?

Cobweb
29-01-06, 11:39

Tomo miałeś zadbać o temat - a tu zaraz będziemy pieprzyć o strumienicach - temat do zamknięcia albo do wydzielenia :evil:

EDIT: teraz bardzo Cię lubię :635: g:zla :diabel:

lukiasz
29-01-06, 11:44

Tomo miałeś zadbać o temat - a tu zaraz będziemy pieprzyć o strumienicach - temat do zamknięcia albo do wydzielenia :evil: