Zobacz pełną wersję : Turbo kit do D15 z ebay. Czy warto?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Civic-Integra-D-Series-D16-Turbo-Kit-Intercooler-Kit_W0QQitemZ8034088959QQcategoryZ33742QQssPageNam eZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Chciałbym sobie kupic ten zestaw turbo z intercoolerem. Ale nie wiem czy warto ?? Doradzcie mi. Ja to chce zalozyc w mojej hondzie civic 1.5 d15b2 . Ile moge uzyskac mocy ??
pozdrawiam
Po pierwsze to bardzo duże turbo jak do D15, po drugie zestaw jest niekompletny (brak zasilania paliwem oraz elektroniki), po trzecie turbina no-name i bardzo możliwe że to jeden z tych chińskich szmelców, co się zacierają.
Za 1500 PLN możesz kupić silnik D16A9 i efekt będzie lepszy, bardziej trwały i bardziej rozwojowy.
tylko ze jak kupie ten silnik to musze jeszcze kupic skrzynie, polosie, komputer itp. wiec tez duze pieniadze. To chyba lepiej sprzedac fure i kupic VTECA calego niz swapa robic.
dobry zestaw to 2000$ w gore.
www.turbo-kits.com
tylko ze jak kupie ten silnik to musze jeszcze kupic skrzynie, polosie, komputer itp. wiec tez duze pieniadze. To chyba lepiej sprzedac fure i kupic VTECA calego niz swapa robic.
Za 1500 kupisz komplet ze skrzynią, zresztą skrzynia może zostać Twoja.
Jak chcesz to mój ziom będzie sprzedawał właśnie taki kompletny zestaw z kompem i skrzynią za jakieś 1600 w marcu. Przemyśl to bo naprawdę warto swapować na D16 DOHC.
djmelow:
do d15b2 widzialem na zdjęciach da sie zrobic turbo, ale kolesie zamiast grzebac w komputerze zrobili dodatkowy wtrysk paliwa przed przepustnicą, :570: do tej pory nie moge skumać jak to im może działać. anyway. Obecnie (tez d15b2) kombinuje najpierw przerobić na wielowtrysk (na d15b7) i jak wyjdzie, dopiero dalej ruszać temat.
elmer: jaki jest ten D16 ?
Elmer: swap na d16 to nie rozwiazanie i chyba sam nie wierzysz ze za 1500 kupisz wszystko i jeszcze zrobisz przekladke. Poza tym za wiele to ty nie zyskasz tym swapem.
Poza tym za wiele to ty nie zyskasz tym swapem
co masz itr na mysli ze wiele nie zyskam swapem ?? a cena bedzie na pewno wyzsza niz 1500 zl . tez tego jestem pewien.
:)
przesiadka z D15B2 na D16Z6 to niezły krok :)
2u punktowy wtrysk VS wielopunkt ze zmiennymi fazami :)
Ja bym poszedl w tym kierunku, ale jasne jest ze jak juz zmieniac i wydawac tyle kasy to wszczepic tam B16A2
Poza tym za wiele to ty nie zyskasz tym swapem
co masz itr na mysli ze wiele nie zyskam swapem ?? a cena bedzie na pewno wyzsza niz 1500 zl . tez tego jestem pewien.
:)
inaczej... zalezy co cie rajcuje.
Nevada kupił silnik za 1200, przełożyl sam, stary silnik D15B2 sprzedał i cały swap wyszedł go 600 zł. I robi ćwiartkę w równe 15 sekund. Chcesz powiedzieć, że to zły interes?
napewno dobry, ale chce zobaczyc ile osob zrobi samemu swapa no i nadal pozostaje pytanie czy 15 sekund to juz jest TO.
Masz rację.
Tylko, że biorąc pod uwagę turbo w D15B2 wypadałoby przynajmniej uzbroić go w wielopunktowy wtrysk, a to podobny koszt jak swap na D16A9, który na starcie ma 130 HP oraz większą pojemność. Po prostu jeśli bym wyślał nad wydawaniem paru tysięcy na turbo to na pewno nie do seryjnego D15B2. Wiadomo, że jeszcze w kontekście SSS można się zastanawiać nad drogą, bo możemy chcieć zostać w M+, ale to nie zmienia faktu, że zasilanie trzeba zmienić na MPFI tak czy siak, bo kolektor dolotowy od D15B2 nadaje się chyba tylko do wędkowania z łodzi jako kotwica.
Tomo, zmiana na D16Z6 jest ciut trudniejsza (inne OBD), no i Z6 jest średnio dwa razy droższy niż Z5/A9. Myślę, że swap na Z6+turbo w 4. gen. to sztuka dla sztuki.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.