Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Gleba..?



januwek
18-02-09, 00:30
Koledzy czy takie sprężyny są coś warte? http://moto.allegro.pl/item534950857_sportowe_sprezyny_fk_honda_civic_ek4 _vti_ek.html lub http://moto.allegro.pl/item554882071_sprezyny_progresywne_45mm_honda_civi c_1995_2001.html. Warto to kupić? Czy lepiej nie bo może pęknąć i tylko szkód narobić?

Andrew98
18-02-09, 09:17
Koledzy czy takie sprężyny są coś warte? http://moto.allegro.pl/item534950857_sportowe_sprezyny_fk_honda_civic_ek4 _vti_ek.html lub http://moto.allegro.pl/item554882071_sprezyny_progresywne_45mm_honda_civi c_1995_2001.html. Warto to kupić? Czy lepiej nie bo może pęknąć i tylko szkód narobić?

Ja bym nie brał. Poza tym jak wsadzisz to na seryjny amortyzator to szybko padnie za duza gleba na serie.

OLO85
18-02-09, 10:30
Witam kolegę z okolic jeśli cię interesuje wersja ekonomiczna to zajrzyj do działu giełda http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=38381 tanio a jeśli chodzi o to że używane - moim zdaniem rok używania springów to nic, a jeśli uznałbyś, że będzie za nisko to mogę się z tobą zamienić bo mam takie same jak kolega tylko -40mm jeśli będziesz chciał możemu się spotkać to oblukasz wszystko.

maciek070188
18-02-09, 20:34
na polskie drogi nie polecam sportowych porazka

harry86
18-02-09, 22:22
na polskie drogi nie polecam sportowych porazka

zalezy jakie ? ja mam 1130 i jestem bardzo zadowolony

januwek
18-02-09, 23:15
A ile dałeś? masz same sprężyny czy amorki też? 1130 to koni?

harry86
18-02-09, 23:38
koni 1130 => czyli zestaw, regulowana twardosc, o tym mozesz poczytac sporo na forum, dalem 1600 w zeszlym roku, teraz sa zakupy grupowe na to wiec masz szanse kupic ... oczywiscie nie za te pieniadze ale nadal korzystnie....

Randall
19-02-09, 09:44
na polskie drogi nie polecam sportowych porazka

Co chciales przekazac w tym jakże głębokim poście ? Że bujasz się kozą i cieszysz komfortem ? Akurat nikt o to nie pytał.

joniu88
19-02-09, 10:25
Co chciales przekazac w tym jakże głębokim poście ? Że bujasz się kozą i cieszysz komfortem ? Akurat nikt o to nie pytał.

łee to pojazd =D

januwek
19-02-09, 11:27
Panowie chodziło głównie o to w jakiej cenie można obniżyć samochód. Ale tak z głową bo nie każdy ma 2000 czy 1500zł na to. Napewno jest coś tańszego:) Nie zawsze droższe oznacza lepsze:)

harry86
19-02-09, 22:44
no nie wiem

maciek070188
20-02-09, 09:12
koza smieszny jestes mam obnizone auto bo takie kupilem bardzo niskie i co z tego jak trzeba powoli jezdzic bo polsie drogi nie pozwalaja na inna jazde na takim zawieszeniu zgodze sie ze fajnie wyglada ale jakbysmy mieszkali np w niemczech.. moge sprzedaz cale zawieszenie te co mam z checia :) hehe

WaSSIL
20-02-09, 14:47
pomyśl nad koni STR.T 1110 lub powyżej opisywany 1130. Tylko teraz ceny są maskara na te zestawy a jak coś taniej szukasz to same springi zapodaj tylko jeśli będą na seryjnych amorach to polecam nie przekraczać -35/40

januwek
20-02-09, 23:08
Maciek070188 tak na marginesie to masz same springi czy amorki tez i ile to cenisz? ja to bym na początek same springi wymieniał bo mam też inne rzeczy na głowie. A jakiej firmy springi polecacie? Może jakieś linki??

maciek070188
21-02-09, 07:19
ja mam amorki :) polecam firme koni chodz mam jakas inna nie wiem nawet jeszcze jaka bo niedawno kupil auto i nie patrzylem ale jakas inna chyba niemiecka :) jak bym sprzedawal calosc to za 600 zl sprezynki plus amorki ;)

spychu
21-02-09, 07:21
koza smieszny jestes mam obnizone auto bo takie kupilem bardzo niskie i co z tego jak trzeba powoli jezdzic bo polsie drogi nie pozwalaja na inna jazde na takim zawieszeniu zgodze sie ze fajnie wyglada ale jakbysmy mieszkali np w niemczech.. moge sprzedaz cale zawieszenie te co mam z checia :) hehe
Powoli trzeba jezdzic caly czas bo takie mamy ograniczenia predkosci :)

Smiesza mnie troche Twoje posty ale nie bede komentowal. Sam mam -70/-65 i spokojnie mozna sobie pozapier...... po miescie. A gdzie trzeba wolno tam trzeba i tyle. Jak ktos nie ma mozgu i za grosz wyobrazni to czy obnizone czy tez nie, zawsze bedzie mu zle.

Co dla Ciebie oznacza "polskie drogi nie pozwalaja na inna jazde na takim zawieszeniu" ? Gdybys mial serie to bys zapier.... jak potluczony po wszystkich jopach, przejazdach kolejowych itd ? Nic tylko pozazdroscic podejscia do jazdy i nie pozostaje nic wiecej jak wspolczuc autu w Twoich rekach.

Bemo
21-02-09, 09:36
koza smieszny jestes mam obnizone auto bo takie kupilem bardzo niskie i co z tego jak trzeba powoli jezdzic bo polsie drogi nie pozwalaja na inna jazde na takim zawieszeniu zgodze sie ze fajnie wyglada ale jakbysmy mieszkali np w niemczech.. moge sprzedaz cale zawieszenie te co mam z checia :) hehe

i może jeszcze powiesz że nie powinno się w Polsce zakładać felg aluminiowych bo można je połamać na naszych drogach......prosze....

maciek070188
21-02-09, 14:18
spychu sluchaj moze i mozna 40 na 60 miec ja mam obizone jeszcze bardziej niz ty poprostu mieszkam w takim miejscu ze ciezko jezdzic zeby gdzies nie obetrzewc tlumikim lub podloga raz dziennie przynajmniej a co do alusow to zawsze mialem i mam i nigdy nie pogielem . nie bede sie klucil bo widze wy mieszkacie w pieknych rownosciach to sie cieszcie ze nie macie kolein i tak dalej

a co do jazdy to bym jeszcze nie ejdnego nauczyl dobrze jezdzic i z glowa a nie jak 80 procent ludzi bez wyobrazni..wiec nie gadaj mi jak jezdze bo nie wiesz

spychu
21-02-09, 15:13
spychu sluchaj moze i mozna 40 na 60 miec ja mam obizone jeszcze bardziej niz ty poprostu mieszkam w takim miejscu ze ciezko jezdzic zeby gdzies nie obetrzewc tlumikim lub podloga raz dziennie przynajmniej a co do alusow to zawsze mialem i mam i nigdy nie pogielem . nie bede sie klucil bo widze wy mieszkacie w pieknych rownosciach to sie cieszcie ze nie macie kolein i tak dalej

a co do jazdy to bym jeszcze nie ejdnego nauczyl dobrze jezdzic i z glowa a nie jak 80 procent ludzi bez wyobrazni..wiec nie gadaj mi jak jezdze bo nie wiesz
A kto powiedział, że w Łodzi nie ma kolein ani dziur ?

Tłumikiem obcieram wszędzie bo mam go 7cm od ziemi. Stabilizator też mniej więcej 7cm od ziemi. A dokładkę 6cm od ziemi. Próg od ziemi mam niecałe 10cm. Wiec nie wiem czy masz bardziej obniżone.

Proszę zacytuj mnie gdzie Cię uczę jeździć ? Zapytałem tylko co to dla Ciebie znaczy jazda o jakiej napisałeś, że nie możesz tak jeździć. Czytanie ze zrozumieniem szwankuje ?

Proszę zrób fote Twojego auta z boku skoro twierdzisz, że masz bardziej obniżone bo chciał bym porównać :)

U mnie koła chowają się delikatnie w nadkola:

http://img24.imageshack.us/img24/4945/obraz299.th.jpg (http://img24.imageshack.us/my.php?image=obraz299.jpg)http://img527.imageshack.us/img527/877/obraz306.th.jpg (http://img527.imageshack.us/my.php?image=obraz306.jpg)

A zimą moje auto jak pada śnieg to niemal cały czas wygląda tak:

http://img12.imageshack.us/img12/9096/zdjcie027bl2.th.jpg (http://img12.imageshack.us/my.php?image=zdjcie027bl2.jpg)

I nie narzekam jak to mi źle tylko jeżdżę. Mino tego, że wymieniłem już przez glebę miskę oraz musiałem prostować kolektor wydechowy. Jeśli Tobie się źle jeździ na glebie to zmień ją po prostu na serie i koniec a nie wypisuj na forum bredni jakie to sportowe amortyzatory są do dupy i w ogóle :)

maciek070188
21-02-09, 17:56
wybuchowy ejstes widzeee hahah po co te klutnie? ja jestem klutliwy tez ale nie tu;d szczerze powiem zeee podnioslem ja teraz na gumach korekcyjnych o 2 do 3 cm ale jak kupilem bylo niezle ninisko no mi tez sie chowaja kola w nadkolach z przodu;d musze zmierzyc ile mialem do ziemi i sie porownamy tak dla beki co ty an to a nie ebdziemy sie klucic?;d haha

Tompro
21-02-09, 18:10
Spychu ja cie podziwiam. Zrobiłem u mnie glebe ale mniejsza, jest gwint to moge dowolnie regulować. Miałem tak, że od rozpórki przedniej dolnej do ziemi było 5cm. I ciężko było na łódzkich drogach. Zmieniłem dzisiaj na rozpórke oem czyli mocowaną od góry sanek i teraz to myśle, że będzie już ok. U mnie nie moge i tak za nisko opuścić ze względu na ET felg (są na równi z rantem błotników) i nadkola z przodu oraz z tyłu a także dołożone chlapacze. Ale już na obecnym obniżeniu jest ciężko na niektórych odcinkach.

maciek070188
21-02-09, 18:11
a ty jeszcze dokladke zalozyles haha jak ja bym zalozyl to bym z podworka sie nie wygramolil juz hahah

lipa ze snieg nie bo zderzakiem sie pcha i sie rysuje:(

nadkole amsz pogiete z przodu?

januwek
21-02-09, 18:48
Koledzy nie kłóćcie sie:) Nie o to chodzi. To pada ktoś jakieś namiary za springi? tak minus 35 max 40. Wiem że zaraz ktoś będzie krzyczał żę np.google i szukaj ale potrzebuje opini co warto a co nie... I od którego sprzedawcy warto.

spychu
21-02-09, 20:05
Maciek ja się nie kłócę :) Nadkoli nie mam podgiętych ani z przodu ani z tyłu. Przy felgach 7x15 z ET35 obcierało z przodu minimalnie tylko na skręconych kołach. Przy obecnych wiatrakach 6.5x15 ET45 nie obciera nic :)

Tompro ja nie mam założonej rozpórki przedniej dolnej dlatego, że jak ją przymierzyliśmy to przy mojej glebie była by ok 3cm od ziemi :D Ja uważam, że nawet przy tej glebie nie ma jakiejś tragedii na łódzkich drogach. Musze trochę uważać i tyle. Po mieście generalnie jeżdżę średnio 50-60 i trzeba kręcić omijając dziury. Na wszystkich przejazdach tramwajowych zwalniam niemal do zera i się przez nie przetaczam, no i są ulice którymi w ogóle nie jeżdże a są też takie którymi jeżdżę 30km/h :)

Januwek -35mm masz chociażby Weitec, Eibach, Koni, H&R i wiele wiele innych. Ja u siebie mam Weiteca z amorami Koni Sport w tej chwili.

Tompro
21-02-09, 20:23
Spychu musze kiedyś na spota łódzkiego podbić i obejrzeć jak na żywo to wygląda u ciebie. Pomyśl może o tej rozpórce dolnej ale oem. Dzisiaj założyłem i jest to super rozwiązanie bo spina sanki od góry.

spychu
21-02-09, 20:34
Czy mógł byś zrobić jakieś foto tego jak to wygląda ? :)

Jest dostępne w ASO bez problemów ? Bo jak patrze w EPC to nie ma nic takiego do 6gen'a.

Tompro
21-02-09, 20:38
Do 5 gen. też w EPC niby nie ma. To bywało w wersjach VTI lub SIR (JDM). Jak zrobie foto od dołu to i tak nic nie będzie widać. Tu masz foto z góry:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=11002&highlight=rozp%F3rka+przednia+dolna&page=2

Ona jest taka sama z dwóch stron. Idzie zaraz przed maglownicą.

maciek070188
21-02-09, 22:40
hmm ja tez tak jezdze omijajac dziury hehe . to jak mi obcieralo wczesniej o nadkola na skrecaniu to mialem tez niska jak twoja teraz mi nie obciera bo zalozylme gumy redukcyjne podniosl sie torche o 2 cm jutro zmierze ile mialem wczesnije od progu do ziemi heheh masz jakas propozycje zeby podniesc auto jeszcze o 2 do 3 cm ?? nie wymieniajac sprzezyn tylko np amorki ?? czy trzeba rozciagac sprezyny ?

tez mam 15 fele hehe

-JP-
22-02-09, 00:29
Kolego spychu, zamiast pisać o swojej "mega glebie", przyjrzyj sie jak wygląda gleba przez duże "G"...:) Autko kumpla...
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Honda/Civic/50827

Tompro
22-02-09, 08:56
masz jakas propozycje zeby podniesc auto jeszcze o 2 do 3 cm ?? nie wymieniajac sprzezyn tylko np amorki ?? czy trzeba rozciagac sprezyny ?

Możesz dokupić amorki z regulowaną wysokością poprzez zmianę ustawienia położenia pierścienia na którym opiera się dolne mocowanie sprężyny.

maciek070188
22-02-09, 09:25
hmm a jakie polecacie zestawy sprezyn i amorkow za dosc tanie pieniadze zeby jezzdzilo sie podobnie jak na seryjnych ale zeby stala nizej troche;p moze sam cos wymysle;d

spychu
22-02-09, 13:21
Kolego spychu, zamiast pisać o swojej "mega glebie", przyjrzyj sie jak wygląda gleba przez duże "G"...:) Autko kumpla...
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Honda/Civic/50827
Gleba przez duże "G" jak to określiłeś na tych zdjęciach jest niewiele większa od mojej o ile w ogóle jest większa. Bo auto niżej siedzi ze względu na koła o mniejszej średnicy i opony w 14" o profilu 45, a nie przez obniżenie samego zawieszenia. Gdybym te dupne koła założył do siebie do auta to bym z miejsca nie ruszył przez ich ET bo moje auto wbiło by się błotnikami w te opony.

Tak więc pomyśl zanim będziesz miał zamiar kogoś obrazić :) Co chciałeś udowodnić tym linkiem ? *****istość auta Twojego kolegi ? Do mnie jakoś to nie przemawia. Koła z dupy w ogóle nie pasujące do Civica wystające poza nadkola i opony nawinięte na nie jak za mały kondon na za dużego *****a, rozumiem, żeby top były jeszcze jakieś kultowe felgi rodem z German Style a nie jakieś zwieśniaczone gówno rodem z obszpachlowanych calibr. Gleba przez duże "G" taka, że między koło a nadkole włożysz spokojnie ze dwa palce.

O czym Ty piszesz człowieku ?

maciek070188
22-02-09, 13:39
spchu masz racje jak zobaczylem tego civika kolegi co sie z toba kluci hahahah szczerze dla mnie dno!!!! przez duze D co to ma byc obnizone nie jest nawet lepije od mojego a od twojego za groma alusy wogule nie pasuja german style w hondzie moze w golfie tak ale nie tu. kolega chcial zaszpanowac 5 gen ale cos Ci nie poszlo za bardzo

-JP-
22-02-09, 14:30
spychu Chłopie Tobie brakuje elementarnych podstaw wiedzy o jakimkolwiek stylu tuningu...Ty nazywasz te felgi "kołami z dupy"?? Litości...Tak się składa że to właśnie jedne z najbardziej liczących się kółek w German Stylu..Steffan BCW 5Stern w dodatku w kultowym zestawieniu 9/10J... Te felgi wraz z tymi "kondonami" są warte połowę wartości Twego autka...Tak więc zanim zaczniesz kozaczyć swoją "wiedzą" w GS i uważać sie za Master of Gleba to zaczerpnij podstaw...Bo Twoj post jak i poprzednie to wynik samouwielbienia i wysławiania swojego VI gena który tak naprawdę g*** sobą reprezentuje...Civic jak setki innych a takie kółka jak Twoje"rarytasy" to na szrocie z odzysku można po 400zl za kpl z oponami wyjąć...
Co do maciek070188 to z Twoich postów bije takie wazeliniarstwo w kierunku spychu , że nic więcej nie mam ochoty dodawać...

Tompro
22-02-09, 14:39
Ogólnie tak jak do auta niemieckiego nie pasuje japoński tuning tak i do japońskiego niemiecki. Każdy robi to co lubi. Brat ma golfa 1 i ma podobne fele z wąskimi gumami oraz dużą glebe i do jego golfa to pasuje i jest ładny. Ale ja w życiu bym tak swojej Hondy nie skrzywdził bo by to nie wyglądało. Robi się wtedy takie auto nie wiadomo co, ni to japończyk ni to niemiec.

maciek070188
22-02-09, 15:26
jp nie kozacz bo nie masz po co hahahah sranstwo przynalem mu razje bo taka prawda kup se golfa i sie ciesz niemcuchu hahah

ppm702
22-02-09, 15:30
Panowie, skończycie tę niczemu nie służącą dyskusję, czy mam pozostawić wszystkim uczestnikom po prezencie?

Jeśli ktokolwiek jeszcze podejmie polemikę dotyczącą powyższego to dostanie warna nie zależnie od wszystkich kwestii pobocznych.

Miłej niedzieli

kuba_guzik110
23-02-09, 15:19
Co do gleby mam identyczna jak spychu okolo 7cm w dól uzyskałem to przez amory kayaby i sprezynki witecha i jest super chociaż drogi w białymstoku też mamy nie najlepsz i też często gdzies przycierke strzele na jakiejś wydmie czy leżącym policjancie ale szczególnie nie narzekam a co do felg stefanków do jp ma w 100% racje że fele są kultowe ale nie do civa super by się to prezentowało w gfI i II :) Koniec wypowiedzi :D

januwek
23-02-09, 16:21
Co do zawieszenia to pomyślę. Już mam sporo podpowiedzi, i dziękuje wszystkim. A tak na marginesie to gdzieś przeczytałem nawet chyba gdzieś tu na forum że jak się założy oponę właśnie tak jak na tym zdjęciu o które poszło że jak opona jest za wąska do koła to się dużo szybciej zużywa? Prawda to? Bo jeśli tak to rozumiem że do felgi 7 cali opona 195 to już minimum?

donelvis
08-03-09, 14:10
Co chciales przekazac w tym jakże głębokim poście ? Że bujasz się kozą i cieszysz komfortem ? Akurat nikt o to nie pytał.

ale miał racje, na polskie warunki obniżanie nie ma sensu. sam kiedys bylem tym zafascynowany i obnizalem poprzednie auta ale juz dojrzalem do tego ze jazda na takim zawiasie na dziurawych i nierównych (koleiny) drogach to masakra (raz na trasie jak jechalem obniżonym fiatem cc przytarłem obudową skrzyni biegów o asfalt), czasem jedziesz z sercem w gardle jak sa koleiny bo nie wiesz czy nie przytrzesz, poza tym wjechanie na jakis kraweznik to gimnastyka, nie mowie już o zimie, gdybym mial obnizonego civica to bym nie zjechal z chodnika na ktorym parkuje czasami bo tak duzo sniegu sie uzbieralo i to takiego zbitego i twardego...


spychu sluchaj moze i mozna 40 na 60 miec ja mam obizone jeszcze bardziej niz ty poprostu mieszkam w takim miejscu ze ciezko jezdzic zeby gdzies nie obetrzewc tlumikim lub podloga raz dziennie przynajmniej a co do alusow to zawsze mialem i mam i nigdy nie pogielem . nie bede sie klucil bo widze wy mieszkacie w pieknych rownosciach to sie cieszcie ze nie macie kolein i tak dalej

a co do jazdy to bym jeszcze nie ejdnego nauczyl dobrze jezdzic i z glowa a nie jak 80 procent ludzi bez wyobrazni..wiec nie gadaj mi jak jezdze bo nie wiesz

powinno się pisać:
- pogiąłem a nie pogiełem
- kłócił a nie kłucił

skąd Ty jesteś?


Kolego spychu, zamiast pisać o swojej "mega glebie", przyjrzyj sie jak wygląda gleba przez duże "G"...:) Autko kumpla...
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Honda/Civic/50827

no glebe ma *****istą - 110cm !!!

spychu
08-03-09, 15:19
no glebe ma *****istą - 110cm !!!
Na papierze :D A to -110mm nie ma kompletnie nic wspólnego z rzeczywistością :)

maciek070188
08-03-09, 15:53
a co ty nauczcielem jestes jak tak to pomyliles forum i nie podniecaj sie gleba jakas gleba jak kazda inna donelvisie..

Diups
08-03-09, 16:22
Cytat:
Napisał -JP- Zobacz post
Kolego spychu, zamiast pisać o swojej "mega glebie", przyjrzyj sie jak wygląda gleba przez duże "G"... Autko kumpla...
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Honda/Civic/50827
no glebe ma *****istą - 110cm !!!
heh ... wcale nie powala... w sezonie jakbym zalozyl tak male kolko lezalbym identycznie... i na 100% nie jest to 110mm ;)

Randall
08-03-09, 16:34
ale miał racje, na polskie warunki obniżanie nie ma sensu

Widzisz, coś co dla jednego ma sens, dla innego nie ma. I nie kazdy umie na glebie jezdzic. A glebiac auto to chyba swiadomie rezygnuje sie z wysokich kraweznikow, co w tym dziwnego ?

wastag
09-03-09, 09:48
a co poleicie jazeli nie chce duzo obniżać auta ze wzgledu na w/w powody max -30/-30 a nie chce ze auto tak gieło sie na zakrętach. chodzi mi o jakies mega twarde sprężyny na seryjnym amorze?

donelvis
09-03-09, 17:43
Widzisz, coś co dla jednego ma sens, dla innego nie ma. I nie kazdy umie na glebie jezdzic. A glebiac auto to chyba swiadomie rezygnuje sie z wysokich kraweznikow, co w tym dziwnego ?

to że jak sie ma jedno auto którym sie czesto człowiek porusza po miescie i zalatwia rozne sprawy wiec i w wielu przypadlkach jest sie skazanym na krawezniki, chyba ze sie jest jakims studentem czy cos i sie jezdzi tylko z uczelni do domu i w niedziele na spota to mozna glebowac bez umiaru.

poza tym nie jest dobrze sie zaklada obnizajace sprezyny do seryjnych amortyzatorow (jak to robi wiekszosc) bo szkoda im kasy na zestaw a prawda jest taka ze zakladajac krotsza sprezyne na amora serie to logiczne jest ze ten amor bedzie pracowal w innym zakresie niz taki w jakim powinien pracowac wiec nie jest to tak do konca bezpieczne


Na papierze :D A to -110mm nie ma kompletnie nic wspólnego z rzeczywistością :)

to byla ironiczna wypowiedz - chodzilo mi ze gostek napisal 110cm czyli ponad metr - taka gleba to juz kozacka jest :)

Pati
09-03-09, 17:56
a co poleicie jazeli nie chce duzo obniżać auta ze wzgledu na w/w powody max -30/-30 a nie chce ze auto tak gieło sie na zakrętach. chodzi mi o jakies mega twarde sprężyny na seryjnym amorze?

to w tym wypadku do seryjnej sprezyny daj twardy amortyzator. np bilsteina b6. na nasze warunki b.dobre rozwiazanie.

spychu
09-03-09, 21:57
to w tym wypadku do seryjnej sprezyny daj twardy amortyzator. np bilsteina b6. na nasze warunki b.dobre rozwiazanie.
Tak jak Pati napisal. Albo jeszcze mozesz pokusic sie o zakup Koni 1130 obnizenie standardowo -35mm do tego odatkowe frezy na amorach dzieki ktorym mozesz obnizyc bardziej i regulacja sily tlumienia.

Ja u siebie mam same amory Koni Sport (dokladnie te same co sa w kicie 1130) ze sprezynami Weitec'a ktore mialem wczesniej i jest jak dla mnie mega zaje...scie :)

Mam je skrecone na srednio i jest mega twardo, na skreconych na max twardo przejechalem kilometr :D