Zobacz pełn± wersję : Po remoncie muł od 5200-6500obr/min
Zrobilem juz 4tys km od remontu (zostaly tylko seryjne tloki bo byly jak nowe, panewki kute acl, szlif walu i wywazanie walu, tulejowanie cylindrow, wymiana wszystkich uszczelniaczy pierscieni, uszczelek, kompletny remont glowicy) Silnik D16Y7. Co moze byc spowodowane mulem? Czuje sie prawie jak w dieslu, na nizszych obrotach jest mocniejszy niz przed remontem ale jak dojade praktycznie to 5200 to jakby tracil moc. Przed 6000 obrotow to juz prawie w ogole nie ciagnie, wczesniej to dopiero tutaj byl najwiekszy "ogien".
moze rozrzad zle ustawiony?
może pompka jest już niewydolna ?? trza by było spr. ci¶nienie.
Nie no wlasnie rozrzad mi poprawil bo cos nie nie zgadzalo o zabek;] pompka? Wody czy paliwa?
paliwa.....od wody za bardzo nie ma na to wpływu :)
P.S jak tam filtry ?? paliwa i powietrza ??
A moze to byc spowodowane wiekszym tarciem wewnetrznym? Bo moj ogarniacz mowi ze wlasnie robil tez taki sam remont ale z wymiana tlokow i jest dokladnei to samo. Zapolon jest ustawiony tak jak powinno byc seryjnie w hondzie, no ale to moze to ta pompa paliwa... Da sie to jakos latwo sprawdzic? Czy trzeba rozbierac pol silnika?
Nie no wlasnie rozrzad mi poprawil bo cos nie nie zgadzalo o zabek;] pompka? Wody czy paliwa?
moze jeszcze jeden trzeba??
Tzn jeszcze jeden zabek? Ja tak bardzo to sie na tym nie znam, moze bym podjechal tam do was do JHMu to byscie zerkneli i przejechali sie.
krótka piłka-jak da sie ustawic idealnie zapło-równo na znaki-to rozrzad jest ustawiony ok
jak sie ustawia z przesunieciem i nie da sie ustawic regulujac aparatem dokładnie zapłonu na znaki to bedzie przestawiony rozrzad....
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.