Zaloguj się

Zobacz pełn± wersję : Po remoncie muł od 5200-6500obr/min



najman
17-02-09, 16:23
Zrobilem juz 4tys km od remontu (zostaly tylko seryjne tloki bo byly jak nowe, panewki kute acl, szlif walu i wywazanie walu, tulejowanie cylindrow, wymiana wszystkich uszczelniaczy pierscieni, uszczelek, kompletny remont glowicy) Silnik D16Y7. Co moze byc spowodowane mulem? Czuje sie prawie jak w dieslu, na nizszych obrotach jest mocniejszy niz przed remontem ale jak dojade praktycznie to 5200 to jakby tracil moc. Przed 6000 obrotow to juz prawie w ogole nie ciagnie, wczesniej to dopiero tutaj byl najwiekszy "ogien".

siwas
17-02-09, 16:51
moze rozrzad zle ustawiony?

dEboo
17-02-09, 16:56
może pompka jest już niewydolna ?? trza by było spr. ci¶nienie.

najman
17-02-09, 16:59
Nie no wlasnie rozrzad mi poprawil bo cos nie nie zgadzalo o zabek;] pompka? Wody czy paliwa?

dEboo
17-02-09, 17:12
paliwa.....od wody za bardzo nie ma na to wpływu :)

P.S jak tam filtry ?? paliwa i powietrza ??

najman
17-02-09, 17:18
A moze to byc spowodowane wiekszym tarciem wewnetrznym? Bo moj ogarniacz mowi ze wlasnie robil tez taki sam remont ale z wymiana tlokow i jest dokladnei to samo. Zapolon jest ustawiony tak jak powinno byc seryjnie w hondzie, no ale to moze to ta pompa paliwa... Da sie to jakos latwo sprawdzic? Czy trzeba rozbierac pol silnika?

Lcfr
17-02-09, 17:18
Nie no wlasnie rozrzad mi poprawil bo cos nie nie zgadzalo o zabek;] pompka? Wody czy paliwa?
moze jeszcze jeden trzeba??

najman
17-02-09, 17:29
Tzn jeszcze jeden zabek? Ja tak bardzo to sie na tym nie znam, moze bym podjechal tam do was do JHMu to byscie zerkneli i przejechali sie.

Lcfr
17-02-09, 17:30
krótka piłka-jak da sie ustawic idealnie zapło-równo na znaki-to rozrzad jest ustawiony ok
jak sie ustawia z przesunieciem i nie da sie ustawic regulujac aparatem dokładnie zapłonu na znaki to bedzie przestawiony rozrzad....