PDA

Zobacz pełną wersję : Oświetlenie wnętrza ED6



tfidos
28-01-06, 11:24
Chyba widziałem to gdzieś opisane już na forum ale nie mogłem znaleść. Chyba jeszcze jestem troche wczorajszy.
Chodzi mi o oświetlenie wnętrza, konkretnie o to jakie są żaróweczki w podświetleniu przycisków przeciwmgielnych i ogrzewania szyby oraz w konsolce nawiewu.
Przy okazji jak się do tej konsolki dobrać? Bo nie działa mi I bieg to musze sie tam dostać, żeby jakoś temu zaradzić to przy okazji wymieniłbym oświetlenie, które w połowie juz nie świeci. Najlepiej chciałbym wstawić tam diodowe zamienniki tych żaróweczek.
Jestem laikiem więc jak byście mogli mi podać jakieś oznaczenia tych żaróweczek? Gdzie dostane takie kupić? W elektronicznych? Bo pewnie w ASO o ile wogóle mają to krzykną z 10zl za jedna :roll:
Pozdrawiam

elmer
28-01-06, 15:43
W przyciskach przeciwmgielnego i ogrzewania tylnej szyby są takie malutkie żarówczki dostępne w każdy motoryzacyjnym (tzn. dostaniesz trochę mocniejsze niż seria, więc wymień wszystkie, żeby świeciły jednakowo). Są po dwie na przycisk - jedna od podśw., druga sygnaluje, że przycisk jest włączony. One są na takich plastikowych cokołkach. Jak wyjmiesz przełączniki (podważasz tą ramkę, która trzyma je oba), wyjmujesz całe przyciski z ramki i zobaczysz brązowe te cokołki na boku przycisków. Obracasz je i wyjmujesz. Odginasz druciki od żarówki i już możesz iść z samą żarówką do sklepu. Kosztują ok. 2 zł za sztukę, ja kupiłem je w IC.