vengador
15-02-09, 12:46
Witam.
Sprawa dotyczy silnika D15z6 czyli v-tec.
W poniedziałek wymieniłem rozrząd( pasek i rolkę).
Odpaliłem grało itp, jak się silnik zagrzał to zaczeło śmierdzieć gumą, taką przypaloną, zajrzałem na osłonach nie było żadnych śladów.
Przejechałem 300km, normalnie silnik jeździł nic nie śmierdziało.
Ustawiłem zapłon, test zapłonu, hanka dostała ostro po zaworach efekt znowu waliło gumą....
no to zabawa od początku, ustawiłem napięcie paska jeszcze raz bo myślałem że moze za mocno.Złożyłem przejechałem znowu 150km, wszystko fajnie i cacy.
Ale znowu wczoraj mi śmierdziało gumą i już nie wiem co jest grane :(
na pasku nie ma zadnych śladów przytarć otarć, nic się nie błyszczy na zębach, napięty pasek normalnie, na obudowach zero sladów obcierania
Co mogłem źle złożyć w tym rozrządzie?? Ewidętnie śmierdzi od strony rozrządu, paski klinowe nie mogly by chyba aż tak śmierdzieć(założyłem stare...), napięte na oko ale na pewno nie za słabo. No i dlaczego jak się normalnie jeździ jest dobrze, a jak tylko silnik dostanie obciążenia duzego to coś sie zaczyna dziać. Rolka może być lipna?? A moze mi dali zły pasek rozrządu w sklepie? 103 zęby dostałęm.
jakieś pomysły co to może być??
Odpowiedzi najchętniej na prv.
Pozdrawiam
Sprawa dotyczy silnika D15z6 czyli v-tec.
W poniedziałek wymieniłem rozrząd( pasek i rolkę).
Odpaliłem grało itp, jak się silnik zagrzał to zaczeło śmierdzieć gumą, taką przypaloną, zajrzałem na osłonach nie było żadnych śladów.
Przejechałem 300km, normalnie silnik jeździł nic nie śmierdziało.
Ustawiłem zapłon, test zapłonu, hanka dostała ostro po zaworach efekt znowu waliło gumą....
no to zabawa od początku, ustawiłem napięcie paska jeszcze raz bo myślałem że moze za mocno.Złożyłem przejechałem znowu 150km, wszystko fajnie i cacy.
Ale znowu wczoraj mi śmierdziało gumą i już nie wiem co jest grane :(
na pasku nie ma zadnych śladów przytarć otarć, nic się nie błyszczy na zębach, napięty pasek normalnie, na obudowach zero sladów obcierania
Co mogłem źle złożyć w tym rozrządzie?? Ewidętnie śmierdzi od strony rozrządu, paski klinowe nie mogly by chyba aż tak śmierdzieć(założyłem stare...), napięte na oko ale na pewno nie za słabo. No i dlaczego jak się normalnie jeździ jest dobrze, a jak tylko silnik dostanie obciążenia duzego to coś sie zaczyna dziać. Rolka może być lipna?? A moze mi dali zły pasek rozrządu w sklepie? 103 zęby dostałęm.
jakieś pomysły co to może być??
Odpowiedzi najchętniej na prv.
Pozdrawiam