Zobacz pełną wersję : Co się przegrzewa że nie zapala?
Nie wiem gdzie to pisać, czy tu, czy na technicznym.
:615:
- honda civic 1.5 - 1991 benzyna:
po rozgrzaniu silnika do temperatury normalnej (nie przegrzany), po wyłączeniu silnika i próbie ponownego włączenia np po kilkunastu sekudnach, lub minutach - nie zapala mimo że cały układ rozruchowy pracuje.
- świece powymieniane, olej jest, benzyna też.
Po minimalnym ostygnięciu silnika, odpala się, ale nie zawsze za pierwszym razem.
Powtarzalna sytuacja to wzrost temperatury, stąd moje pytanie - co się grzeje, lub przegrzewa że niechce zapalić? Układ zapłonowy do wymiany?
Pozdrówka i wesołych świąt 8) ! :mikolaj:
Chyba chodzi o to ze rozrusznik kreci ale nie moze zaskoczyc. Znany problem, najlepiej w archiwum poszukaj. Tez mi sie sporadycznie cos takiego zdarza.
Rozrusznik kręci, wszystko się kręci, wszelkie objawy zapalania silnika, ale sęk w tym że nie zapala. :?
Archiwum - szukam i szukam i się doszukać nie moge... może ktoś po drapnie (jeśli wie) co za ustrojstwo się zużyło to bym wymienił.
Check engine sie swieci jak nie mozesz go odpalic?
Sie świeci, ale nie zawsze.
Na techniczne, i bez takich
Nie wiem gdzie to pisać, czy tu, czy na technicznym.
bo chyba logiczne ze na techniczne :twisted:
"Tuning & Technika
Pomoce i Porady"
to dodajcie jeszcze w opis - problemy techniczne
PRzeciez sa jasne opisy forum. Twoje pytanie tyczy sie problemu technicznego wiec dla mnie niemozliwe jest zeby umieszczac to gdzies indziej. Koniec OT
w ae86 mam podobne ojawy. zrob samodiagnostyke i wylezie szydlo z worka. u mnie sie okazalo, ze czujnik polozenia walu czasem nie dziala.
A to juz trzeba do salonu hondzi z tym jechać......?
samodiagnostyke zrób samemu, co i jak znajdziesz w archiwum
Hehe, miałem tak samo, możesz się przygotować, że kiedyś nie zapali wogóle. Będziesz miał prawdopodobnie aparat zapłonowy do wymiany, a na pewno cewkę. Miałem takie same objawy, w końcu nie odpaliłem i okazało się, że cewka do wymiany, jak wymieniłem, to odpala od razu i po lekkim rozgrzaniu też.
Wielkie dzięki z tym aparatem. Oto zapewne chodziło, teraz czas zamówić nówkę i wymienić. Dzięki wielkie. Jak będę robił 360tkę zadedykuje ją Tobie polkar hehe :lol:
A ja mam znowu wszystko na odwrot :lol:
Gdy auto jest zimne nie chce odpalic, musze go dlugo krecic zeby zapalił.
Juz gdy zapali to chodzi. Gdy silnik jest ciepły odpala normalnie, lecz gdy ostygnie znowu sa problemy :cry: :cry:
Silnik D15B1
Ale byly by jaja jesli przyczyna okaze sie ta sama część :shock:
A ja mam znowu wszystko na odwrot :lol:
Gdy auto jest zimne nie chce odpalic, musze go dlugo krecic zeby zapalił.
Juz gdy zapali to chodzi. Gdy silnik jest ciepły odpala normalnie, lecz gdy ostygnie znowu sa problemy :cry: :cry:
Silnik D15B1
sprawdz swiece, czy sie nie zalewaja paliwem, jak tak zmien na nowe, dobre NGK, lub Denso
albo w kanale dolotowym moze sie woda skraplac i przez to utrudniac rozruch na zimnym silniku.
swiece mam nowe, kable nowe :? :? cały kolektor wtryskowy był sprawdzany :? :? naprawde nie mam pojecia o co chodzi
ale nowe nie znaczy dobre, jakiej firmy ???
nie twierdze ze to jest to, ale w Fiacie Tempra, mialem zalozone nowe zalecane swiece Bosha, jak przyszla zima to takie wlasnie objawy dziwne. Podjechalem do mechaniora, powiedzialem co sie dzieje, bez gadania wykrecil swiece, wsadzil NGK, mówi Bosh to gówno, wcale nie jest dobry do Fiata. Odpalil za pierwszym razem, zaplacilem 30zl i pojechalem do domu. Problem zniknal. Tamte swiece charakteryzowaly sie inna cieplota.
Do hondy kupowałem specjalne swiece własnie cieplota dopasowane do silnika hondy 1,5 d15b2. Sprzedawca mial taka gruba ksiazke i tam sprawdzal jakie sa do hondy swiece.
Ale to nie oznacza ze nie moze byc wiecej roznych czynników majacych wplyw na anomalie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.