Zobacz pełną wersję : Jakie tarcze hamulcowe do ED7 około 150HP??
Witam. Co polecacie załozyć ?? Z tego co sie orientowałem to Brembo gładkie i ATE gładkie to kibel nie wiem jak EBC ale co powiecie o Brembo MAX lub Mikoda te nacinane i nawiercane?? Moze jakieś inne sugestie?? Byle nie za pieniadze z kosmosu bo to nie sztuka wydać u kupić chodzi mi bardziej o doskonały stosunek ceny do jakości
Brembo MAX 159zł sztuka
Mikoda na 242mm ? nie wiem nie spotkałem nigdzie ale są dostępne
A klocki to raczej Ferodo premier bo dobrze się spisują każdemu no chyba że jest coś lepszego w takiej cenie
Proszę o rady
klocki jak najbardziej ferodo
osobiście mam gładkie ATE od jakichś 20kkm i wraz z tymi klockami działają ok (szczególnie jakoś tak po kilku mocniejszych hamowaniach z rzędu ) zapraszam do testowania :)
a brembo max podobno wcale nie takie fajne, mikoda chyba ktoś już o nich pisał że za tą kaskę są ok
Zrob swapa przodu na 262mm.
Kazde 242 to kibel i wg mnie zdecydowanie za malo do 150PS.
Brembo zapomnij czy to gladkie czy maxy. Jak mialem u siebie 242mm mialem wlasnie Maxy pogiely sie w ****u po ok 15kkm. Jak zrobilem swapa na 262 wlozylem gladkie Brembo i to samo 10kkm i lekkie bicia. Generalnie brembo to kibel wg mnie i juz nigdy tego nie kupie.
Ja polecam EBC mam u siebie w tej chwili gladkie 282mm i jestem mega zadowolony. Z Ferodo DS Performance katuje je non stop zrobilem juz jakies 10kkm i zero problemow.
Ferodo Premier polecam. Mialem zarowno przy 242 jak i 262mm. Dla mnie bardzo dobry klocek w mega dobrej cenie. Na poczatku mialem tez premiera przy 282 ale zmienilem na DS Performance.
fakt faktem, swap hampli dobra rzecz. znam mase osob ktre lataja na mikodzie i sa zadowoleni, nacinane i nawiercane do ed kosztuja 209 pln z wysylka. klocki lepiej ate, ferodo piszcza ale bez tragedii
U rodzicielki od paru miesięcy są tarcze Mikody (przód frezowane/nacinane, tył gładkie);
Stilo może słabe (115km) ale jednak masa (szczególnie przód - diesel) robi swoje;
Kierowca nie jeździ 'na emeryta' (aż sam czasem mam niezłe skoki adrenaliny jak jadę autem jako pasażer) i jak dotąd nie ma żadnych problemów - żadnych bić/skrzywień itd;
A autko robi sporo km.
Klocki to Ferodo Premier;
klocki lepiej ate, ferodo piszcza ale bez tragedii
Miałem przyjemność jeździć z ATE i generalnie dla mnie te klocki to kibel :)
Z Ferodo Premiery nie piszczą w ogóle. Nie piszczały mi przy 242mm nie piszczały przy 262mm nie piszczały przy 282mm jak miałem je na początku. Nie piszczą mi w Avensisie w którym też mam Premiery.
Dopiero DSy zaczynają popiskiwać. I tak DS Performance nie piszczą prawie w ogóle, mają "słabsze dni" kiedy to przypiskną praktycznie w momencie jak auto już stoi.
DS2500 piszczą dość słyszalnie. Znajomy na w Imprezie GT z tarczami Zimmermana i ma tak, że np 3 dni nie piszczą w ogóle a później kolejne 3 piszczą przy każdym hamowaniu :)
siema wam , przyłączę się
jestem w trakcie kompletowania swapu hebli. zaciski juz odrestaurowane, wahacze tez. teraaz problem z tarczami i klockami.
na przod chialem brembo oro (jak dostene, bo musza byc do mg zr160) jesli nie to nie iwem jakies najlepsze, moze cos
proponujecie? do tego klocki. chcialem red stuff, ale zastanawiam sie nad ferodo ds performace, ktore proponujecie, mozż jest
cos lepszgo do oro.tylko musi byc dostępne do legenda 3,5 v6, bo od tego mam przód
na tył cos spokojniejszego to 240mm wiec jakies ebc rowkowane albo brembo i do tego klocki green albo
tez red albo ds performace. no nie moge sklecic czegos konkretnego. szuam jaz dluzszy czas i nie wiem.
od MG ZR sa tylko EBC gladkie, TurboGroove, Ultimax.
Z klocków na tył nie ma DS Performance. Tylko Premiery.
Ja u siebie mam przód gładkie EBC 282mm plus DS Performance i gorąco polecam.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.