Zobacz pełną wersję : Problem z odpaleniem samochodu
mam problem z odpaleniem samochodu akumulator jest dobry nowy rozrusznik kreci nie moge odpalic samochodu wogle przez kable i na pych tak samo nie wiem co to moze byc pomuszcie civic 95r 1.6v
pomuszcie :roll:
pozostaje problem z paliwem. Najprawdopodobniej winny bedzie przekaznik pompy paliwa
Wpisz to w forumową przeszukiwarke i powinieneś znaleźć odpowiedzi na pytania.
Moze byc tez problem w samym paliwie...
Moze byc tez problem w samym paliwie...
tak LIO ma racje. w piatek znajomy mial to samo z Hania. musialem go holowac.
Pompe paliwa slychac po wlaczeniu zaplonu? U mnie dzisiaj paliwo zamarzlo w baku. Pol litra denaturatu + 5l swiezej waszki i odpalil za drugim razu. Nie gasl, nie parchal i pracowal na wszystkie cylindry.
zrob to co Gr00by napisał ... moze pomoze
U mnie czasem jeszcze wtyczka od pompy paliwa lubi się odłączyć, ale wtedy znowu pompy paliwa nie slychac :roll:
Ps. Jak na pych nie pali to może go jeszcze spróbować sholować?
ale poco bo ciagnac jak rozrusznik kreci?? Ja wczoraj zapalalem samochod kolegi i odpalil dopiero jak dmuchalismy suszarka w otwarta przepustnice :D
Po to, że czasami nie wystarczy prądu i na świece i na rozrusznik. Czasami możesz męczyć rozrusznik 15min i nic, a linki z puszczenia sprzęgła odpala...
A patrzac na ostatnie mrozy posprawdzalbym szczelnosc wezykow paliwowych - mogly popekac, zlapac jakies nieszczelnosci i powietrze zasysac. Jak lejesz slabe paliwo to moze byc zawalony filtr paliwa (duzy mroz sprzyja takim zachowaniom). BTW na pych nie sugerowal bym odpalanmia jak masz kata.
ja znowu nei odpalilem :(
Mysle ze na bezproblemowe zapalanko rano na takim mrozie,składa sie wiele czynników(hameryki nie odkryłem :D ). Dobra wacha,i to tez nie na minimum w baku,bo słyszalem ze lubi przymarznąć.U siebie mam nowke aku,swieczki,przewody,kopułka palec,filtry i nie ma bata-musi odpalic. :D U nas dzisiaj były największe mrozy,okolo 6ej bylo -29, i Moja Hania dała rade :)
Nowy aku, nowe swiece.. dzien postał na mrozie i juz nie odpalil :( Teraz nawet zadna kontrolka nie raczy mrugnąć do swojego pana :(
Ło ****a :shock: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,3125674.html
Panowie, robicie OT... :? A tak na marginesie - Marcin - jesteś niegrzeczny w wypowiedziach :P ;) Popraw się - z góry THX :D
stary temat, ale... Ostatnio pojawił się mały problem i może ktoś miał coś podobnego. Włączam zapłon, słychać pompę paliwa, włączam rozrusznik - kręci ale silnik nie odpala. wyłączam zapłon, włączam spowrotem i to samo. I czasem po 5-7 próbie pali "od dotyku". Zdarza mi się również, że po włączeniu zapłonu nie chodzi pompa paliwa ale wtedy nawet nie próbuję tylko przekręcam kluczyk i znów włączam zapłon (to może być przekaźnik, ale jak pompa chodzi to raz pali a raz nie). Reasumując, kiedy pompa chodzi to albo silnik zapala od ręki albo wcale... Myślałem że pada pompa ale dziwne było by gdyby raz dawała ciśnienie odpowiednie a raz nie. Myślicie że to jakieś zawory padają które się otwierają pod odpowiednim ciśnieniem paliwa ???
stary temat, ale... Ostatnio pojawił się mały problem i może ktoś miał coś podobnego. Włączam zapłon, słychać pompę paliwa, włączam rozrusznik - kręci ale silnik nie odpala. wyłączam zapłon, włączam spowrotem i to samo. I czasem po 5-7 próbie pali "od dotyku". Zdarza mi się również, że po włączeniu zapłonu nie chodzi pompa paliwa ale wtedy nawet nie próbuję tylko przekręcam kluczyk i znów włączam zapłon (to może być przekaźnik, ale jak pompa chodzi to raz pali a raz nie). Reasumując, kiedy pompa chodzi to albo silnik zapala od ręki albo wcale... Myślałem że pada pompa ale dziwne było by gdyby raz dawała ciśnienie odpowiednie a raz nie. Myślicie że to jakieś zawory padają które się otwierają pod odpowiednim ciśnieniem paliwa
przelutuj przekaznik pompy paliwa
przelutuj przekaznik pompy paliwa
szczerze w to wątpiłem bo przekaźnik po zdjęciu obudowy wyglądał jak nówka.... Ale pomogło...jak ręką odjął :) Dzięki Furious...
witam reszte...ja z moze glupim zapytaniem....gdzie szukac tego przekaźnika??? ??
w d15b2 jest bezpośrednio za dźwignią otwierania maski silnika - szara kostka przykręcona śrubą nr 10. a w d13 nie mam pojęcia. może w tym samym miejscu ?
w d13 wywal caly środek a i tak go nie znajdziesz
no to niewiele sie dowiedzialem :/ moze ktos ma inne sugesatie????jak w ogóle sparawdzic czy oby to napewno pompa sie spaliła??
[ Dodano: Pią 13 Lip, 2007 ]
to nie pompa ale cos w pompie....hehe koszt 160 zł :aloha:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.