PDA

Zobacz pełną wersję : 5d 1.6 isr parametry



R6
04-02-09, 21:25
witam

pokornie przepraszam ale wyszukiwarka po wbiciu ISR w dowolnej kombinacji pokazuje "brak wyników" a potrzebuje informacji

kolega interesuje sie zakupem auta "drugiego" dla rodziny dokładnie jako samochod do pracy dojazd, zakupy powrot dziennie okolo 30km - autko ma być dobrze wyposażone wiec 5d - po wspolnej rozmowie wyszlismy z zalozenia ze 1.6 esi - czy ISR bo chyba takie bylo oznaczenie 1.6 125 km w 6 gen 5d ?? będzie optymalne

panowie więc do rzeczy co możecie mi powiedzieć na temat tego motoru oznaczenie to chyba d16y8 ?
nie moge na forum znalezc nikogo z takim silnikiem w 5d - moze ktos dac punkt odniesienia jak to jezdzi ?

z tyłu tarcze jak w vti czy bębny ? d15z8 spidera ma juz tarcze wiec licze ze takie isr tez raczej bedzie na tarczkach

podoba mu się to - jutro ma dzwonic maja byc fotki etc
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7062916
może ktoś zna autko ?

wiem ze gaz to porazka w tym aucie ale jemu jako auto rodznnie to by w sumie nawet na reke bylo - a zawsze mozna zdemontowac bo w sumie benzynowo wiele nie pali - ten sam motor w mojej bylej del sol palił jakieś 8.5 do 10 przy bucie po miescie tyle ze 5d jest o 100 kg ciezsze jak nie więcej

michalk
04-02-09, 22:06
Jest kilka takich

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/search.php?searchid=535636

w linku poniżej masz trochę informacji na ten temat

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=12645

Gruszka
04-02-09, 22:12
Wszystkie informacje techniczne znajdziesz w tym dziale. Szukanie zacznij od "podwieszonych" tematow.

Odpowiadajac na pozostale pytania:
- iSR to nie iES
- silnik to D16Y2 126KM, bardzo fajna jednostka
- po malych modach jezdzi b.dobrze
- na forum jest/bylo ich kilka (dzial Nasze Hondy)
- z tylu sa tarcze, rozstaw szpilek to 4x100
- niestety nie znam auta z tej aukcji
- spalanie zgaduje, ze bedzie od 7 w gore

Pzdr.

R6
04-02-09, 22:23
pokornie dziękuję

oby los wam sprzyjał

btw napisalem ESI oznaczenie z 5 gena 1.6 sohc vtec 125km

boro
08-02-09, 13:17
Jeżeli chodzi o silniki to były także D16W4. Ja właśnie takiego posiadam.
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=18910

Jestem z niej zadowolony. Jeżeli chodzi o spalanie to tak po trasie przy 120 wychodzi 6,8 l, a po mieście to już trochę więcej ale u mnie 10l w lato. Teraz w okresie zimowym wyszła mi najwięcej 12,5, ale to na odcinkach 3 km no do 5 gaszona i powrót do domu taki sam także się nie dogrzewała i cały czas na ssaniu jechałem. Tylko tyle że silniczek jest naprawdę fajny i daje radę z autem o wadze 1300 kg.
Jak się pytałem o gaz to dobra instalacja do tego silnika to wydatek 3000 zł. Ja nie zakładam, bo robię za mało kilometrów w roku i tak jest lepiej dla silnika:)

bilet44007
10-02-09, 19:42
Ogólnie rzecz biorąc tych modeli przed liftem jak i po nie jest za wiele a jak są to trzeba zwrócic uwage na stan wiadomo jak w każdym:) Szukałem takiego czegoś no ale niestety

Gruszka
11-02-09, 00:35
Myslalem, ze chodzi o iSR jak z linka, czyli przed liftem.

Rafal ma racje, jesli chodzi o iSR po lifcie, to byly np.:
1.4 iSR D14Z4
1.6 iSR D16B2
1.6 iSR D16W4

Pzdr.

artari
01-03-09, 22:53
Ja mam iSR z silnikiem d16y2. Polecam, jesli tylko gdzieś takową znajdziesz. Pali niewiele przy rozsądnej jeździe. Raz udało mi sie nawet poniżej 6L/100km zejsc.
Jedyna wada, ale ponoć to normalne przy vtec'ach ze chlipią olej. Mi jak 0,5 l/1000km pali to jestem happy. Ale rzadko sie to zdarza ;). Zwłaszcza jak często v-teca używasz. Sam silniczek to bajka. Jak lubisz odgłosy spod maski to ciężko będzie ci go utrzymać poniżej 4200rpm.

Poza tym to full opcja. Posiada wszystko co powinien posiadac samochod na temte czasy.