Zobacz pełną wersję : Czujnik spalania stukowego
Mam pytanie - sporo sie tego naszukalem, ale nie znalazlem zadnych konkretnych informacji - czy w D-seriach i jesli tak to w jakich sa czujniki spalania stukowego?
Mam pytanie - sporo sie tego naszukalem, ale nie znalazlem zadnych konkretnych informacji - czy w D-seriach i jesli tak to w jakich sa czujniki spalania stukowego?
tutaj masz schemat ideowy, może jeden z tych czujników to właśnie czujnik spalania stukowego. nie jestem pewien.
http://img177.imageshack.us/img177/7411/czujkidk6.jpg
z tego co wiem to w Vgen. D-seria nie ma tego czujnika i w VIgen. też go raczej nie ma.
a z tych które podał djj4ck żaden nie jest czujnikiem spalania stukowego, ten czujnik powinien być podpisany "knock sensor"
z tego co wiem to w Vgen. D-seria nie ma tego czujnika i w VIgen. też go raczej nie ma.
a z tych które podał djj4ck żaden nie jest czujnikiem spalania stukowego, ten czujnik powinien być podpisany "knock sensor"
Ok, dzięki Jero :), bo przez przypadek bym kogoś w błąd wprowadził. Pozdros
z tego co wiem to czujnik spalania stukowego występuje tylko w silnikach VTI w D serii ten czujnik nie występuje......ale mogę się mylić.
Ten czujnik występuje w D serii. Na 100% w VI genie już jest-ja mam D16 z Vtec i jest. Znajduje się nad czujnikiem ciśnienia oleju.
najlepiej ściągnąć i przestudiować manual;)
najlepiej ściągnąć i przestudiować manual;)
dokładnie tak jak piszesz w eg6 chociaż vti to tez go nie ma
skolopendra
05-02-09, 13:06
jest w d serii
lecz tylko w nowszych, mocniejszych silnikach
np y8 go posiada
ja mam d14a4 z 96 r, zalałem 98 supreme i auto zamuliło sie więc mniemam że nie ma tego czujnika
Misiekemeryt160
05-02-09, 19:53
ja mam d14a4 z 96 r, zalałem 98 supreme i auto zamuliłozalanie paliwa 98 nie spowodowało ci spalania stukowego. a co do samego paliwa to ogólnie zamul a autko 98 tylko ze to nie ejst az tak wyczuwalne dupohamownią
skolopendra
05-02-09, 22:37
zalałem 98 supreme i auto zamuliło sie więc mniemam że nie ma tego czujnika
panowie nie mylmy pojęć ..
wyższa wartość oktanowa zapobiega powstawaniu spalania stukowego
a paliwo 98oct jest wręcz idealne do silników "wysilonych" np takich jak mój :D gdzie kompresja i zapłon jest podkręcone prawie do max-a
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.