Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D13B2 gaźnik -> PGM-FI dual point



KroSmaN
03-02-09, 22:26
Witam!

Chodzi mi po głowie taki pomysł jak w temacie, czyli wszczepienie monowtrysku do D13B2 z D15B2, mam okazję to zrobić za nie duże pieniądze. Wiem ze lepiej na wielopunkt z d15B7 ale to juz niestety większy koszt.
Moje pytanko brzmi czy ktoś już może tego próbował, ewentualnie jakich efektów się mogę spodziewać na + czy -, jak może być z apetytem na Pb9x, podejrzewam ze konieczne będzie przestrojenie kompa.
Zastanawia mnie średnica wlotowa w kolektorze bo w D13 jest 2x większa czyli niby więcej tlenu idzie ale czy to w tym wypadku ma znaczenie?
Z góry dzięki za podpowiedzi.


(za podpowiedzi typu SWAP'uj nie baw się z gównem serdecznie dziękuje i pozdrawiam :D na taką łatwiznę to każdy może pójść :D )

djj4ck
04-02-09, 09:41
Witam!

Chodzi mi po głowie taki pomysł jak w temacie, czyli wszczepienie monowtrysku do D13B2 z D15B2, mam okazję to zrobić za nie duże pieniądze. Wiem ze lepiej na wielopunkt z d15B7 ale to juz niestety większy koszt.
Moje pytanko brzmi czy ktoś już może tego próbował, ewentualnie jakich efektów się mogę spodziewać na + czy -, jak może być z apetytem na Pb9x, podejrzewam ze konieczne będzie przestrojenie kompa.
Zastanawia mnie średnica wlotowa w kolektorze bo w D13 jest 2x większa czyli niby więcej tlenu idzie ale czy to w tym wypadku ma znaczenie?
Z góry dzięki za podpowiedzi.


(za podpowiedzi typu SWAP'uj nie baw się z gównem serdecznie dziękuje i pozdrawiam :D na taką łatwiznę to każdy może pójść :D )



Mistrzu, a sprawdzałeś czy wszystkie kanały olejowe i chłodzenia pasują do dołu z D13 ?

pwl
04-02-09, 10:30
Dużo roboty. Zbiornik by trzeba wymienić, a kompa nie przestroić tylko tez od d15 dać.

I Właśnie - czy czapka podejdzie do bloku d13?

djj4ck
04-02-09, 10:51
Dużo roboty. Zbiornik by trzeba wymienić, a kompa nie przestroić tylko tez od d15 dać.

I Właśnie - czy czapka podejdzie do bloku d13?
\


Zbiornik można przerobić :), co do kompa i wiązkę to na 100 % musisz dać od d15 bo d13 masz gaźnik i komp ci nie steruje wtryskami, ale najwazniejsza jest sprawa głowicy - jak nie podejdzie to nie ma zabawy. Pozdr

jogal
04-02-09, 11:22
Po co wy chcecie głowice zmieniać?? Zresztą głowica d13=d15b2/b7=d16a6 to są te same głowice. Blok d13= blok d15 róznią się tylko wałem i korbami. Wkładając wał i korby z d15 mamy juz pełnoprawne d15. Nie widzę najmniejszego sensu zmieniania głowicy, no chyba że Twoja jest pęknieta czy coś... Dwu punkt w d13 to będzie porażka, gaźnik jest lepszy. Pozatym jest jeszcze jeden problem, kompa z d15b2 nie da się wystroić(na mapach z d15b2 będzie Ci palił 8-9L przy spokojnej jeździe...). Jesli nie robisz pełnego wtrysku to nie zmieniaj układu dolotowego w d13b2.

KroSmaN
04-02-09, 12:11
do takiego samego wniosku doszedłem co podaje Jogal... Wielkie dzięki... :)

molekss
04-02-09, 16:43
a tu zajrzałeś ?

EC8 D13B2 "żarłacz biały" Ofci z Hondy Trójmiasto - D13B2 + wielopunkt D16Z2
http://www.honda.gda.pl/smf/index.php/topic,24553.0.html

pozdrawiam

KroSmaN
04-02-09, 16:46
no mniej więcej coś jak ma Jogal :) kiedyś już to widziałem :)

A wiązka od D15B2 dużo się różni od D15B7??
ewentualnie jakie inne wiązki i kompy moge do wielopunktu zastosować? moze jakiś komp od 1,6 podejdzie wraz z wiązką?

PS Jogal kiedy wlecisz ze swoja na hamownie?? :)