PISY
21-01-06, 01:48
akcja oddlawiania hani miala miejsce jeszcze w wakacje, ale dopiero teraz sie zebralem, zeby pokazac jaki to u mnie mialo przebieg i od razu chcialbym zaznaczyc, ze nie miala to byc relacja...po prostu znalazlem fotki i moze komus pomoga a wiem, ze wiele osob pytalo sie o zwezke /jak to zrobic / czym / czy w ogole mozna, wiec moze komus sie cos przyda ....
OK ZACZYNAMY :
1 PRIMO
* zdejmujemy filtr powietrza - 4 zaciski/spinki
* odlaczamy wszystkie przewody / rurki / etc
foto 1
http://img80.imageshack.us/img80/9528/p10206084ba.jpg (http://imageshack.us)
foto 2
http://img10.imageshack.us/img10/9744/p10206093ab.jpg (http://imageshack.us)
2 PRIMO
* mamy juz przepustnice... przy zamknietej nie ma zadnej roznicy, ale jak juz przepustnica jest otwarta widzimy to gowienko, ktore tak hamuje nasz autko...zaraz pozbedziemy sie problemu
* po zdjeciu filtra, dochodzimy do tej podkladki / uszczelki w ktorej jest zwezka, wiec wyciagamy ja i zaczynamy zabawe z cieciem i obrobka
UWAGA !!!
--- > osoby, ktore nie chca sie bawic w dalsze ciecie, giecie i pilowanie obecnej uszczelki / podkladki, moze zakupic takowa w ASO od silnika D14A4, powinna bez problemu pasowac
foto 3
http://img82.imageshack.us/img82/4117/p10206117rt.jpg (http://imageshack.us)
foto 4
http://img8.imageshack.us/img8/2372/p10206124ow.jpg (http://imageshack.us)
3 PRIMO
* mamy juz wyjeta podkladke / uszczelke, tak wiec okreslamy otwor odpowiedni jaki ma miec podkladka / uszczelka i wycinamy go, uwazajac zeby bardzo nie pogiac cietego materialu
foto 5 ( mloteczek)
http://img194.imageshack.us/img194/9459/p10206155rf.jpg (http://imageshack.us)
foto 6 ( szczypczyki )
http://img66.imageshack.us/img66/7182/p10206169hn.jpg (http://imageshack.us)
foto 7 (siekierka )
http://img70.imageshack.us/img70/7848/p10206179hb.jpg (http://imageshack.us)
foto 8 ( gowienko out aka koniec ze zwezka )
http://img8.imageshack.us/img8/4961/p10206186bv.jpg (http://imageshack.us)
4 PRIMO
* teraz musimy obrobic troche otrzymany przedmiot, aby boki od wewnatrz nie byly za ostre, zeby nie bylo kawalkow metalu, itd
* podkladka / uszczelka po naszych czynnosciach obrobki musi byc prosta, niepowyginana tak zeby przy ponownym montazu wszystko pasowalo na miejsce
foto 9
http://img43.imageshack.us/img43/5296/p10206205wj.jpg (http://imageshack.us)
foto 10
http://img395.imageshack.us/img395/4057/p10206250mc.jpg (http://imageshack.us)
foto 11
http://img228.imageshack.us/img228/4117/p10206270zu.jpg (http://imageshack.us)
5 PRIMO
* montujemy wszystko ponownie do kupy
foto 12
http://img61.imageshack.us/img61/747/p10206283sn.jpg (http://imageshack.us)
foto 13
http://img67.imageshack.us/img67/7042/p10206294nt.jpg (http://imageshack.us)
6 PRIMO
* reset kompa - za duzo bylo juz napisane, zeby pisac o tym ponownie, wiec pozostaje opcja "Szukaj"
KONIEC
Dziekuje I Powodzenia !!!
Podziekowania dla luuuz tomusia, lam3a i mateusha
Ps. civic mial jezdzic z takim "modem" tylko do momentu az nie skocze do serwisu i nie zakupie odpowiedniej uszczelki od D14A4 , jednak jakos nie moge sie zebrac :D i hania caly czas tak jezdzi i nic sie nie dzieje ...
OK ZACZYNAMY :
1 PRIMO
* zdejmujemy filtr powietrza - 4 zaciski/spinki
* odlaczamy wszystkie przewody / rurki / etc
foto 1
http://img80.imageshack.us/img80/9528/p10206084ba.jpg (http://imageshack.us)
foto 2
http://img10.imageshack.us/img10/9744/p10206093ab.jpg (http://imageshack.us)
2 PRIMO
* mamy juz przepustnice... przy zamknietej nie ma zadnej roznicy, ale jak juz przepustnica jest otwarta widzimy to gowienko, ktore tak hamuje nasz autko...zaraz pozbedziemy sie problemu
* po zdjeciu filtra, dochodzimy do tej podkladki / uszczelki w ktorej jest zwezka, wiec wyciagamy ja i zaczynamy zabawe z cieciem i obrobka
UWAGA !!!
--- > osoby, ktore nie chca sie bawic w dalsze ciecie, giecie i pilowanie obecnej uszczelki / podkladki, moze zakupic takowa w ASO od silnika D14A4, powinna bez problemu pasowac
foto 3
http://img82.imageshack.us/img82/4117/p10206117rt.jpg (http://imageshack.us)
foto 4
http://img8.imageshack.us/img8/2372/p10206124ow.jpg (http://imageshack.us)
3 PRIMO
* mamy juz wyjeta podkladke / uszczelke, tak wiec okreslamy otwor odpowiedni jaki ma miec podkladka / uszczelka i wycinamy go, uwazajac zeby bardzo nie pogiac cietego materialu
foto 5 ( mloteczek)
http://img194.imageshack.us/img194/9459/p10206155rf.jpg (http://imageshack.us)
foto 6 ( szczypczyki )
http://img66.imageshack.us/img66/7182/p10206169hn.jpg (http://imageshack.us)
foto 7 (siekierka )
http://img70.imageshack.us/img70/7848/p10206179hb.jpg (http://imageshack.us)
foto 8 ( gowienko out aka koniec ze zwezka )
http://img8.imageshack.us/img8/4961/p10206186bv.jpg (http://imageshack.us)
4 PRIMO
* teraz musimy obrobic troche otrzymany przedmiot, aby boki od wewnatrz nie byly za ostre, zeby nie bylo kawalkow metalu, itd
* podkladka / uszczelka po naszych czynnosciach obrobki musi byc prosta, niepowyginana tak zeby przy ponownym montazu wszystko pasowalo na miejsce
foto 9
http://img43.imageshack.us/img43/5296/p10206205wj.jpg (http://imageshack.us)
foto 10
http://img395.imageshack.us/img395/4057/p10206250mc.jpg (http://imageshack.us)
foto 11
http://img228.imageshack.us/img228/4117/p10206270zu.jpg (http://imageshack.us)
5 PRIMO
* montujemy wszystko ponownie do kupy
foto 12
http://img61.imageshack.us/img61/747/p10206283sn.jpg (http://imageshack.us)
foto 13
http://img67.imageshack.us/img67/7042/p10206294nt.jpg (http://imageshack.us)
6 PRIMO
* reset kompa - za duzo bylo juz napisane, zeby pisac o tym ponownie, wiec pozostaje opcja "Szukaj"
KONIEC
Dziekuje I Powodzenia !!!
Podziekowania dla luuuz tomusia, lam3a i mateusha
Ps. civic mial jezdzic z takim "modem" tylko do momentu az nie skocze do serwisu i nie zakupie odpowiedniej uszczelki od D14A4 , jednak jakos nie moge sie zebrac :D i hania caly czas tak jezdzi i nic sie nie dzieje ...