PDA

Zobacz pełną wersję : twardy pedał hamulca EJ2 po zmianie pompy hamulcowej z



pako7
28-01-09, 19:48
witam może ktoś mi doradzi co może być :
po swapie hamulcy w moim samochodzie civic coupe EJ2 z 242 na 262 pedał hamulca na starej pompie schodził dość nisko prawdopodobnie było to spowodowane większą pojemnością zacisku hamulcowego.
Po jakimś czasie wymieniłem pompę hamulcową wraz z serwem od civic 1.8 B18C4., pedał hamulca lepiej pracuje tzn jak w wersji civic B18C4 gdzie jest 282mm ale twardo jak by bez wspomagania.
W civicu z której mam te pompę było wszystko jak talala pedał wciskał się lekko tu muszę użyć dużo większej siły żeby zahamować.
Wcześniej przy standardowym układzie nie hamowało to za dobrze, czy może to być popsuty korektor siły hamowania??
jak miałem EG4 to hamulce były o niebo lepsze

Misiekemeryt160
28-01-09, 19:58
a jak silnik chodzi na jałowym i naciskasz mocno do końca hamulec?? czy obrotomierz zaczyna lekko opadac?? Czy w ogł,e działa ci wspomaganie hamulców??

pako7
28-01-09, 21:38
na jałowym jak wcisnę hamulec to obroty się podnoszą .
a wspomaganie działa bo jak pompuje to robi się twardszy ,później jak odpalę auto wciskając pedał hamulca to opada lekko i lżej chodzi.

pako7
31-01-09, 14:44
czy nikt nie ma więcej pomysłów już??
:(

suhy
31-01-09, 18:59
na wężu od serwa do kolektora masz zaworek zwrotny nie zapomniałeś o nim? nie łyka gdzieś" lewego "powietrza ?

pako7
31-01-09, 20:34
na wężu od serwa do kolektora masz zaworek zwrotny nie zapomniałeś o nim? nie łyka gdzieś" lewego "powietrza ?

nie bo sprawdzałem przez zdemontowanie całego, później sprężarko dmuchałem ciśnieniem, nic nie leciało bokiem.

gorek
01-02-09, 22:05
a jak silnik chodzi na jałowym i naciskasz mocno do końca hamulec?? czy obrotomierz zaczyna lekko opadac?? Czy w ogł,e działa ci wspomaganie hamulców??

A co oznacza ze obroty zaczynają spadać.... mam to u siebie w eg 3 .Zawór zwrotny powietrza od serwa sprawdziłem i iest ok a obroty idą w dół po kilkukrotnym pompowaniu...Najdziwiniejsze jest to ze jak jest zimny silnik to obroty ida przy wciskaniu w górę ale jak tylko wskazówka osiągnie normalną temp pracy , to obroty leca w dól