Zobacz pełną wersję : gdzie jest centralka od zamka centralnego w hondzie VIg 5d?
Witam. Posiadam Hondę 5d z roku 98 i mam rozwalone 2 piloty od centralnego zamka montowanego seryjnie.Mam takie dwa pytania: gdzie znajduje się centralka od zamka centralnego i czy można podłączyć uniwersalną centralkę z pilotami?
Mam wrażenie, że to już było kilka razy;p
Z tego co pamiętam w prawych przednich drzwiach.
centralka na pewno jest w prawych drzwiach pasażera.. Pozdr
Rafaello28l
28-01-09, 09:43
hej sterowanie centralka zamka jest z tyłu za radiem musisz sciagnac konsole środka i tam jest to cudo
tak mozna podłaczyc inna centralkę odpinasz chyba tylko 3 kable z kostki z tamta i do nowej i hula jak trala la
witam centralkę jest z tyłu za radiem za konsola srodka mozna podłaczyc inna wyciagasz chyba 3 kabelki juz nie pamietam podłańczssz pod nowa i hula jak trala la
palermo444
19-03-10, 19:35
ja mam hanie z 97 rok to gdzie wkoncu znajduje sie ta centralka ?? za radiom czy w drzwiach hehe bo che nowa podłaczyc :)
u Ciebie w drzwiach a w 5D VI gen za radiem.
palermo444
22-03-10, 07:08
u Ciebie w drzwiach a w 5D VI gen za radiem.
Wiec mam za radiem :) ja mam teraz cifa MB3 chyba moj avatar cie zmylił :) hehe
bracho1978
22-03-10, 09:15
Mieści się od tyłu http://img638.imageshack.us/img638/2074/beztytuujgr.jpghttp://img205.imageshack.us/img205/7794/961738381.jpg
Wiec mam za radiem :) ja mam teraz cifa MB3 chyba moj avatar cie zmylił :) hehe
Dokłądnie tak :D
palermo444
24-03-10, 07:57
a czy da sie do niej dojsc bez wyciągania deski rozdzielczej :) ??
Moment... Zawsze myśłąem ze tak jest jak mówiłem, bo tak pisali an tym forum :D Mam Civica 5D 99r 1.4iS i wygłuszam drzwi, i co znajduje w prawych drzwiach? Centralke .-. I na sybzko zadałem pytanie w temacie glownym, okazuje sie ze nie tylko ja tam mam w 5D...
bracho1978
25-03-10, 11:25
Bo to jest centralka sterowania szyb
Bo to jest centralka sterowania szyb
A gucio prawda. Od szyb jest w drzwiach kierowcy. Sprawa wygląda tak:
1. Jeżeli masz centralny oryginalny na pilota to masz faktycznie za radiem.
2. Jeżeli masz central tylko na kluczyk lub było dokładane sterowanie z pilota (np. alarm) to centralka jest w drzwiach pasażera.
Żródło: service manual 23-A214
To by się zgadzało :) A od szyb jest w lewych drzwiach.
a propo chłopaki a gdzie znajduje sie sterownik od pilota?? bo zakupiłem honde bez pilota a mam odbiornik na sufitowce :)
bracho1978
26-03-10, 07:22
Nie ma takiego czegoś jak sterownik pilota jest odbiornik pilota czyli to przy lampce, jest centralka wcześniejsze posty gdzie się znajduje czytaj
palermo444
19-05-10, 16:04
Mieści się od tyłu http://img638.imageshack.us/img638/2074/beztytuujgr.jpghttp://img205.imageshack.us/img205/7794/961738381.jpg
za co odpowiedzialna jest ta czarna wtyczka bo chcialem podłączyć centralkę i mi nie chodza silowniki, podłączyłem te białą tylko nie wiem co mam zrobic z ta czarna prosze o pomoc gdzie podlaczyc kable z czarnej wtyczki
Ja mam podobny problem . Moja Hania 2000 rok 1.4 S Wersja Angielska MB2. Centralkę odkopałem za radiem pod konsolą środkową. Do Centralki dochodzą 2 kostki (Biała i Czarna) Biała prawdopodobnie do sterowania zamkami(wyjście) Czarna(od drzwi kierowcy(ida tam te kable od silownika). Z tego co pomierzylem miernikiem ( o ile dobrze to robiłem(masę miernika na obudowe samochodu) wyszło tak. W bialej kostce sa 4 kable (od lewej Biało-Czerwony ; Biały,Zółto-Czerowny, Czarny.) Czarny zdaje się masa, Biały zawsze +12, Pozostałe na przemian +12V impuls w zależności czy zamykam kluczykiem czy otwieram.
Na czarnej jeden ma +12V a pozostałe albo 0,9V albo 0 (czyli 0 i 0,9 lub 0,9 i 0) w zależności czy otwarty centralny czy zaknięty.
http://img401.imageshack.us/img401/7999/92658948.th.jpg (http://img401.imageshack.us/i/92658948.jpg/) http://img171.imageshack.us/img171/2681/43557488.th.jpg (http://img171.imageshack.us/i/43557488.jpg/) http://img401.imageshack.us/img401/8787/centralkaopiskabli.th.jpg (http://img401.imageshack.us/i/centralkaopiskabli.jpg/)
http://img193.imageshack.us/img193/7860/diagram1a.th.jpg (http://img193.imageshack.us/i/diagram1a.jpg/) http://img139.imageshack.us/img139/2099/diagram2.th.jpg (http://img139.imageshack.us/i/diagram2.jpg/) http://img443.imageshack.us/img443/1756/schemathawk.th.jpg (http://img443.imageshack.us/i/schemathawk.jpg/)
I teraz problem bo nie wiem jak to podłączyć . Próbowałem schemat sterowania plusem. Podlączyłem pod nowa centralkę + i - oraz plus na żółty i żółto-czarny. W zależności czy zamykam z pilota czy otwieram na białym lub biało-czarnym pojawia się +12V przez ok 3-4sek (nie za długo). Próbowałem te kabelki (białe podpiąć pod te z białej kostki gdzie pojawia się impuls +12V po przekręceniu kluczyka ale nic się nie dzieje.
Może wie ktoś co gdzie podpiąć w tej Hani aby zadziałało. Zalezy mi żeby działało zarówno z pilota jak i z kluczyka.
Spróbuj pomaranczowy i pomaranczowo czarny zwinąc i nie używać. żółty i żółto-czarny podpiąć pod masę samchodu. Biały podpiąć pod ten kabelek na którym nie ma napięcia w czrnej kostce, a wbiało czarny pod 2 kabelke w którym nie ma napięcia w czarnej kostce. Jeśli drzwi beda sie zamykały i otwierałyz pilota, tylko że odwrotnie (tzn. ty zamykasz a one sie otwieraja., otwierasz a one sie zamykaja) to zamienb miejscami kabelki biały z biało-czarnym (z nowej centralki). jesli nie bedzie działało pisz.
PS. CZ jest sterownay masą.
pzdr,
Spróbuj pomaranczowy i pomaranczowo czarny zwinąc i nie używać. żółty i żółto-czarny podpiąć pod masę samchodu. Biały podpiąć pod ten kabelek na którym nie ma napięcia w czrnej kostce, a wbiało czarny pod 2 kabelke w którym nie ma napięcia w czarnej kostce. Jeśli drzwi beda sie zamykały i otwierałyz pilota, tylko że odwrotnie (tzn. ty zamykasz a one sie otwieraja., otwierasz a one sie zamykaja) to zamienb miejscami kabelki biały z biało-czarnym (z nowej centralki). jesli nie bedzie działało pisz.
PS. CZ jest sterownay masą.
pzdr,
Zwinąć pomarańczowy i pomarańczow0-czarny? Masz na myśli połączyć je ze sobą(zmostkować)? Czy tylko je "zwinąć" :)?
Spróbuj pomaranczowy i pomaranczowo czarny zwinąc i nie używać. żółty i żółto-czarny podpiąć pod masę samchodu. Biały podpiąć pod ten kabelek na którym nie ma napięcia w czrnej kostce, a wbiało czarny pod 2 kabelke w którym nie ma napięcia w czarnej kostce. Jeśli drzwi beda sie zamykały i otwierałyz pilota, tylko że odwrotnie (tzn. ty zamykasz a one sie otwieraja., otwierasz a one sie zamykaja) to zamienb miejscami kabelki biały z biało-czarnym (z nowej centralki). jesli nie bedzie działało pisz.
PS. CZ jest sterownay masą.
pzdr,
Zrobilem tak jak pisales .
1.Zółty i Zółto-czarny do masy samochodu.
2.Biały i biało-czarny w czarną kostkę( z tym ze na tych kablach wedle miernika 0,9V pokazuje)(przemiennie w zależności czy jest otwart czy zamkniety) , więc o braku napięcia nie można chyba powiedzieć chyba?
3.Pomarańczowych nie używałem(nie wiedzialem czy je można(skręcić ze sobą) , więc nie ruszalem ich narazie.
W każdym bądz nadal nic nie działa. Ten 3 kable w czarnej kostce to mają +12; 0,9V; 0V lub +12; 0V ;0,9V
Może tam przy siłowniku coś na zasadzie przekaźnika czy cos jest co?
bracho1978
09-06-10, 19:01
Biało czerwony i żółto czerwony to są w angielskiej wersji przewody sterujące i tylko do nich się powinieneś podłączyć wszystko zostawić tak jak byłohttp://img401.imageshack.us/img401/7999/92658948.jpg
a jak się spytam, gdzie tu w centralce trzeba się dopiąć by zrobić, dodatkową diodę w konsoli, taką jak są w drzwiach, żeby mrugały?
Zwinąć pomarańczowy i pomarańczow0-czarny? Masz na myśli połączyć je ze sobą(zmostkować)? Czy tylko je "zwinąć" :)?
zostawić w spokoju, ja tam obciąłem przy samje centralce, nic nei mostkować :P
Zrobilem tak jak pisales .
1.Zółty i Zółto-czarny do masy samochodu.
2.Biały i biało-czarny w czarną kostkę( z tym ze na tych kablach wedle miernika 0,9V pokazuje)(przemiennie w zależności czy jest otwart czy zamkniety) , więc o braku napięcia nie można chyba powiedzieć chyba?
3.Pomarańczowych nie używałem(nie wiedzialem czy je można(skręcić ze sobą) , więc nie ruszalem ich narazie.
W każdym bądz nadal nic nie działa. Ten 3 kable w czarnej kostce to mają +12; 0,9V; 0V lub +12; 0V ;0,9V
Może tam przy siłowniku coś na zasadzie przekaźnika czy cos jest co?
Pogubiłem się :D To jest tak, do drzwi idzie masa, w zalezności czy dzrwi otwierasz (masa pokazuje się na 1 kabelku wycodzącym z drzwi) czy zamykasz (masa pokauzje się na 2 kabelku wychodzącym z drzwi). I pod te wychodzące kabelki musisz podawac masę z nowej centralki. Nie wiem czy rozjaśniłem czy pomieszałem tylko :D
a jak się spytam, gdzie tu w centralce trzeba się dopiąć by zrobić, dodatkową diodę w konsoli, taką jak są w drzwiach, żeby mrugały?
Ja ja nie rozumiem :(
bo jak masz alarm - centralny to w drzwiach przednich jak zamykasz auto to mrygaja diody, i chce mieć taka jeszcze jedna taka ale na desce rozdzielczej i moje pytanie gdzie tam sie podpiąć?
Biało czerwony i żółto czerwony to są w angielskiej wersji przewody sterujące i tylko do nich się powinieneś podłączyć wszystko zostawić tak jak było
Zgadza się :) Podłączyłem już , lecz trochę chyba inaczej niż wszyscy :D
Wywaliłem starą centralkę wogóle. Pod białą kostkę się podpiełem pod 4 kable łącznie.
1.Czarny - Masa
2.Czerwony - +12V
3.Biało-Czerwony połączyłem z białym z nowej centralki
4.Żółto-Czerwny podłączyłem z biało-czarnym z nowej centralki.
Inne sposoby wpisania podawania masy czy plusa na któryś z tych kabli nie dawał mi rezultatu.
Podłączyłem wedle schematu poniżej (zmienna polaryzacja)
Na białym i biało czerownym +12 ; -12V.
http://img180.imageshack.us/img180/5448/singlepoitn.th.jpg (http://img180.imageshack.us/i/singlepoitn.jpg/)
Minus taki że działa tylko z pilota :D Ale juz straciłem nerwy na dochodzenie jak to zrobić.
Stwierdzilem że się obejdzie bez.:D
bracho1978
10-06-10, 16:16
Będzie ci śmigać z kluczyka jak zostawisz starą centralkę podłączoną ze wszystkimi wtyczkami
Zależało Ci żeby otwierać też z kluczyka :P Dokładnie tak jak mówi bracho, podepnij teraz starą centralke, a tamtej nie zaczepiaj i ma śmigać.
@rafsio.
To chyba w oryginalnych alarmach :P Najprościej rozbierz boczek i zobacz gdzie ida te kable od diody. Może być zastosowana diodia mrugająca i odpowiednie podłączenie do siłownika lub osobne kable. Ale może ktoś bedzie wiedział bez rozbierania.
Ta kable od diod idą do środka, a nie mogę dojść gdzie. A nie mam zamiaru przeciągać kabli jeszcze raz przed drzwi.
A centralke sprawdzales? Czy do niej nie dochdza jakies 2 dodatkowe kable? Juz pytam od podstaw.
Zależało Ci żeby otwierać też z kluczyka :P Dokładnie tak jak mówi bracho, podepnij teraz starą centralke, a tamtej nie zaczepiaj i ma śmigać.
Jak znajdę chwilę czasu wolnego rozbiorę znowu i podłącze i dam znać. Chcę też klapę podłączyć na pilota i syrenkę tak zeby przy zamykaniu pikneło tak jak w samochodach z alarmem.(pippip) :) Mam w pobliżu szrot i bym taką syrenkę gdzieś znalazł tylko nie wiem w jakich autach szukać? Może ktoś wie w jakich oryginalnie jest takowa i w jakim miejscu zamocowana? :D Najlepiej żeby nie była jakaś za głośna :D
Moze podepnij pod tą co masz?:D Zmontowana koło chłodnicy.
Moze podepnij pod tą co masz?:D Zmontowana koło chłodnicy.
Oj nie! Pod klakson?:confused:
Nie chcę żeby mnie ludzie palcem wytykali :)
to na allegro sa specjalne syrenki do CZ :P
Czyli żeby działało z kluczyka i pilota, zostawiamy starą centralkę i dokładamy tylko nową podłączając się (wpinając) w kable sygnałowe na siłowniki ? A jak z alarmem , działa też po tym zabiegu ? Z tego co widzę w manualu to kable idą wspólne z centralnego zamka i alarmu do odbiornika , tylko jaki sygnał daje ten odbiornik, ma +12V masę i powrotny sygnałowy, kable są zdublowane dla centralki alarmowej i centralnego zamka i łączą się w kostce odbiornika zdalnego.
podepnę się pod pytanie
pacjent aero vti które ma zamontowany oryginalny alarm ale pilotów nie mam do niego i nie wiem czy w ogóle kiedyś były - ładnie wyje klaksonem jak ktoś niepożądanie otworzy drzwi maske klape itd, mrugają diodki przy ryglach od drzwi, kierunki mrugają ja się uzbraja alarm , jakaś kulę koło otwierania szyberdachu też mam ale co w niej to nie wiem....
kupiłem pilociki z centralką aby nie otwierać kluczykiem drzwi - pytanie - czy mam w takim razie oryginalny alarm i szukać go pod konsolą środkową (czy ktoś wie gdzie te kabelki idą aby nie trzeba była ja cała rozbierać?), czy szukać ich w drzwiach pasażera
z góry dzięki za podpowiedź
W wersji z alarmem nie ma sterownika centralnego zamka, ani za drzwiami ani za radiem, alarm stanowi sterownik centralnego zamka i chyba najlepiej wpiąć się w sygnał z benbenka kierowcy, w ogóle wywalić ten sygnał do centralki alarmowej, dociekliwi będą wiedzieli a nie chce na forum pisać jaką wielką wadę ma ten alarm.
Panowie mam pytanie. jeśli na podsófitce obok światełka mam ten odbiornik do centralki, to znaczy że oryginalnie była sterowana pilotem?? Bp [ilota nie dostałem od poprzedniego właściciela :p
jeżeli odbiornik podczerwieni jest org. to masz - problem z pilotami, jak coś mam jeden - ale nie w za dobrym stanie aczkolwiek działał .
Mój pilot leży już i się chyba gdzieś wala. Podłączenie sterownika to chwila moment o ike się dogrzebie do ori centralki i pilot radiowy to inna bajka niż te nasze ir
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Zrobie radiówke, jak sie najlepiej dobrac do tego sterownika, musze rozbierac deske?? czy gdzies od tyłu jest dojście??
Pytanie. Nie działa mi pilot czy jak wymienie sterownik na inny to musze mieć inny pilot ? bo nie wiem czy opłaca mi się w tym grzebać
Stiga z 2 pilotami dostaniesz poniżej 100zl, podłączysz się w ori instalację tam gdzie idzie sygnał z benbenka zamka kierowcy , prościej się nie da
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.