PDA

Zobacz pełną wersję : Filtr sportowy



Blade-87
26-01-09, 17:20
Jakie mogą być zmiany w km i Nm po założeniu do civica VI 1,4(90) sportowego filtra np K&N. Czy duża róznica była by między stożkiem a wkładem. No i czy jest sens coś takiego robić czy jest odczuwalna róznica w mocy. :confused:

kris-cf
26-01-09, 18:04
Zajrzyj tu --> http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=661 a na przyszłość sam cos poszukaj zanim zadasz to samo pytanie po raz setny.pozdro

Blade-87
26-01-09, 18:45
Żaden z linków jaki tam jest nie chce mi sie otworzyc...

http://www.allegro.pl/item529891936_uklad_dolotowy_simota_dolot_honda_ci vic_96_00.html co sądzicie o takim filtrze czy jest sens taki kupować i czy cos pomoże bo osobiście nie znam tej firmy

WaSSIL
26-01-09, 21:11
W tej samej cenie mogę ci sprzedać mój identyczny dolot (kompletny) + stożek fujita. Całość super stan z przebiegiem 4200Km czyli praktycznie nic. Fujita jest na pewno pewniejszy od tej Simoty. Jak by co zapraszam na priva...

Blade-87
26-01-09, 21:55
A jeżeli wogóle chodzi o filtry to jak byś miał ustawić w kolejności od najlepszej do najgorzszej firmy to akie firmy. Bo z tego co widziałem to właśnie jest fujita, k&n, simota i aoma

donelvis
27-01-09, 19:22
Żaden z linków jaki tam jest nie chce mi sie otworzyc...

http://www.allegro.pl/item529891936_uklad_dolotowy_simota_dolot_honda_ci vic_96_00.html co sądzicie o takim filtrze czy jest sens taki kupować i czy cos pomoże bo osobiście nie znam tej firmy

nie pomoże, stożek z takim dolotem ma sens jedynie w trochę zdecydowanie podłubanych jednostkach silnikowych...

Blade-87
27-01-09, 21:33
no więc czy jest sens wstawiać stożek na początek a jeżeli tak to jaki?? pozatym możliwe że będe coś jeszcze robił w samochodzie ale nie na 100%

fobi
28-01-09, 00:00
Za taką kasę możesz kupić kolektor wydechowy(używka) od d16z6 i cieszyć się większą mocą, ewentualnie dołożyć do tego "sportową" wkładkę co by się lepiej wdech robiło. Ekonomicznie, cicho i bezpiecznie a efekt będzie na pewno lepszy niż sam stożek.
Stożek zazwyczaj poprawi moc ale przesunie ją i moment obrotowy wyżej, co może ci się nie spodobać o ile nie lubisz jeździć często na czerwonym polu ;)

No chyba że chcesz często kręcić wysoko i modyfikować dalej to bez porządnego dolotu się pewnie nie obejdzie.