Zobacz pełną wersję : Swap z d1b2 na d15b jdm - pytanie co z wiązką
Koledzy przygotowuje się do swapa z d15b2 (civic eg8) na d15b z 6gena angielki.
Powiedzcie mi jak ogarnąć wiązkę elektryczną, poprzerabiać angielską czy kupić z b7 dołożyć kabelki od vitka??
Pisałem z kolegą który ma u siebie d15b że hipotetycznie da się przerobić angielską.
Jak sądzicie co będzie prostsze??
wiadomo że najprościej będzie przerobić tą od B7 albo dać Z6,Z9
a z angielską będzie sporo roboty, plątanina taka;)
hmm tylko że z6 ma obd1 a d15b ma obd2 a to już co innego (podobno)
jeśli D15B masz obd2 to takiej wiązki szukaj, B7,Z6/9 to obd1
Nie wiem czy w tym wypadku nie dało by rady powalczyć z wiązką od Y8 który był OBD2. Swoja drogą to był D15B w 6 genach ?.
Aha i jeszcze jedno wiązki w 6 genach to straszna masakra. Jest OBD2a OBD2b i OBD2 nie wiadomo co bo jest to OBD2a połączone z OBD2b i takie właśnie miałem u Siebie w EJ9 96r Z D14A4. Jeżeli chodzi o wiązke z angielki która będziesz chciał kłaść to...Tak jak było w moim przypadku np może się okazać że wiązka od anglika ma np inne wtyczki do licznika itp i kładzenie jej było totalnym bez-sensem więc była kabelologia :) czyli kabelek po kabelku :)
d15 to jest wersja silnika wylacznie na Japonie i wystepowaly w del sol SiR w roznych wersjach vteca 2 lub 3 stopniowych,bardzo czesto z automatyczna skrzynia ,co wiecej byly tez wersje z manualana skrzynia w komplecie z LSD:eek:
ps ale fakt ,piep#@$% z wiazkami co niemiara:rolleyes:
Nie wiem czy w tym wypadku nie dało by rady powalczyć z wiązką od Y8 który był OBD2. Swoja drogą to był D15B w 6 genach ?.
Aha i jeszcze jedno wiązki w 6 genach to straszna masakra. Jest OBD2a OBD2b i OBD2 nie wiadomo co bo jest to OBD2a połączone z OBD2b i takie właśnie miałem u Siebie w EJ9 96r Z D14A4. Jeżeli chodzi o wiązke z angielki która będziesz chciał kłaść to...Tak jak było w moim przypadku np może się okazać że wiązka od anglika ma np inne wtyczki do licznika itp i kładzenie jej było totalnym bez-sensem więc była kabelologia :) czyli kabelek po kabelku :)
Nie jest taka masakra w EJ6 i EJ9, Ja robię nie ruszając wiązki kabinowej wogóle. Jedyne co do przeszczepienia to wiązka silnikowa. W orginalną silnikową z EJ wszczepia się tą docelową od SWAPa składając jedną z dwóch i tyle. Musi działać (na OEM ECU swapa).
Jeżeli chodzi o wszczepienie w EG8 wiązki z EJ to też jest wykonalne, ale dochodzą małe przeróbi na odcinku wiązki kabinowej pomiędzy ECU a podłączeniem do wiązki silnikowej pod maską (przy akumulatorze trzy kostki). Wtedy wszczepia się tą z EJ w EG i tyle.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.