PDA

Zobacz pełną wersję : zawias 4,5,6 gen



adami12
15-01-06, 19:11
Siema,interesują mnie wypowiedzi tych którzy latają na gwincie lub zestawie amor/spring,niech napiszą: do czego uzywają głównie auta,jaki to zawias,czy ma regulacje tłumienia,czy są zadowoleni z niego,jakie koszta,itp zastanawiam sie nad zakupem do ee9 i moze ktos mi cos ciekawego podpowie,interesuje mnie głównie ulica/tor kręty asfalt, ale chce sie skonsultowac z tymi którzy juz cos sprawdzili.yoł

MartinS
16-01-06, 13:36
6g, amorki bilsteina zaminniki seryjnych + spreżyna eibacha -35mm.... wygląd zdecydowanie lepszy niz na serii, własciwości jezdne według mnie komfortowe na ulice a i na torze znaczna poprawa w stosunku do serii...

Rikoo
16-01-06, 13:40
kiedys to co kolega wyzej teraz zestaw koni kit znaczna poprawa i o dziwo ten kit mial byc -35 a ja sadze bynajmniej wizualnie ze lezy nizej i tak ma byc 8)

Skrobek
16-01-06, 13:41
6gn, seria :) czyli o 37mm nizej od innych 6gn - zakrety rewelka, komfort - bywało lepiej
2gn CRX- sprezyny Eibach -40mm wszystko ok, ale dupa tancowala jak chciala, brakowalo amortyzatorow regulowanych, czyli tyl trzebaby bylo ustawic namiekko, zeby kola nadorzaly wracac na swoje miejsce ;)

czyli gwint lub cup-kit jak dla Ciebie!!!

Gr00bY
16-01-06, 14:26
Skrobek - z lewej nogi albo z ujecia gazu tancowala czy sama? Bo zastanawiam się nad samymi regulowanymi sprężynkami...

Skrobek
16-01-06, 14:41
bardziej z odejmowania gazu - nie wiem jak civic jest wywazony, ale crx przy pustym tyle eeee... brakowalo tlumienia amorka, boje sie ,ze same sprezyny nie dadza rady

Pati
16-01-06, 14:58
4gen i crx 2gen robia sie nadsterowne przy odjęciu gazu w zakręcie.

adami12
16-01-06, 20:26
hmm wiem ze większosc forumowiczów ma same springi nizsze wsadzone,ale moze ktos sie znajdzie jeszcze z jakims zestawikiem bo po głowie chodzi mi pare opcji i ni cholery nie wiem co tu wybrac...[scroll:2f0af21947][/scroll:2f0af21947]

Rikoo
16-01-06, 20:41
tak wiekszosc ma same springi ale tez i koni kit 8)

adami12
16-01-06, 20:50
no własnie to jest jedna z ofert nad którą mysle.. tzn nie kit bo mam h&r y więc w gre wchodziły by same zółte amorki koni,myslałem tez o zółtym bilsteinie ( nie regulowalny) ewentualnie gwint
(no moze jak w dobrej cenie) bo nie drogo mozna miec np skunka,więc rozpytywam se.joł

ppm702
16-01-06, 21:03
poczekaj kilka tygodni, a napiszę co myślę o Bilsteinie B8 :)

Nie jest co prawda regulowany przez użytkownika, ale można w nim ustawić charakterystykę u dystrybutora. Przewaga nad Koni to pełna naprawialność i ustawienia wysokości wedle życzenia (dystrybutor robi frezy pod kielich sprężyny). Do tego ma grubsze tłoczysko i jest bardziej odporny na urazy mechaniczne. Wada to brak regulacji na samochodzie... Tak naprawdę obie firmy porównywalne jakościowo. DO mnie przemówiła pełna naprawialność, bo nie wiem ile kanarek będzie u mnie ganiał.

Na razie niestety tylko springi APEXa u mnie siedzą (zresztą skończyły mi seryjne amory :? )

adami12
16-01-06, 21:05
jak mozecie to piszcie koszta

Rikoo
16-01-06, 21:05
no to fakt naprawialnosc ale ja mam 3 lata gwary i jest git 8)

ppm702
16-01-06, 21:18
zestaw bilsteina to wydatek około 600PLN/szt. z możliwością negocjacji. Ile wynegocjuję to się okaże. Tu kolejna wada tego amora, bo jest zdecydowanie droższy, ale mam nadzieję, że przełoży się to na jakość. Gwarancja 100 000 km

Rikoo
16-01-06, 21:22
Gwarancja 100 000 km


No wlasnie a ja bez limitu kilomentrow :mrgreen:

ppm702
16-01-06, 21:26
wiem, że Koni nie ogranicza przebiegu, ale jako, że za 2 miechy mam dostać nową służbówkę, to kanarek będzie garażowany, czyli gwarancja powinna być wtedy niejako "dłuższa" :D Jak to mówią kazdemu wg. potrzeb :)

adami12
16-01-06, 22:09
no niby tak ale regeneracja 4 bilków bedzie mnie kosztowała niewiele mniej niz nowe 4 koniki,więc to ze są naprawialne nie wiele do mnie przemawia.

ppm702
16-01-06, 22:11
nie do końca - koszt regeneracji 150PLN/szt. A nowe Koni 1670/kpl :)

adami12
16-01-06, 22:18
a gdzie ta regeneracja w zerkopolu? koni mam taniej.

ppm702
16-01-06, 22:19
tak, właśnie od nich będę brał, tyle, że czekam na premię z roboty :D ;)

adami12
16-01-06, 22:25
co do koni/ bilsteina to zdania są podzielone,raczej wytrzymalszy bilstein,bo sporo ludków na nim rajduje i chwalą ale dokładam 800 i mam gwint skunka tyle ze jak tam sie cos wysra to pewnie fajans więc wole nie ryzykowac nic zza wody.te 1600 to za zestaw czy same amorki?

Rikoo
17-01-06, 07:20
same amory 8)

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81782568 tu jest kolo co ma w dobrej chyba cenie zestaw ale nie do twojej napisz do niego i spytaj ile do twojej ale popytaj tez inne firmy tuningowe jak exc oni maja na stanie koni 8)

adami12
17-01-06, 11:46
nie bangla

szalu
17-01-06, 11:57
Jak sie decydujesz na koni to taniej nie dostaniesz http://www.e-x-c.com/index.php rozmawiaj z Łukaszem

Rikoo
17-01-06, 12:55
poprawione a co do exc to tez fakt :mrgreen:

adami12
17-01-06, 14:56
spoko dzięki panowie ale bardziej mi chodziło o doradzenie produktu niz poszukiwanie najtaniej bo i tak ja je mam naj naj taniej(koni)

MartinS
18-01-06, 07:46
bo i tak ja je mam naj naj taniej(koni)
znaczy co sprzedajesz ten zawias?

kosiniak
18-01-06, 11:35
jak kolega ma tak tanio to niech sie podzieli info, kazdemu moze sie to przydac, nikt tu chyba nie lubi przeplacac??

adami12
18-01-06, 13:18
pw jak cos potrzeba,ja chce KUPIC i szukam rady ale cięzko cos sie dowiedziec...

TENCIO
18-01-06, 13:36
ja ujerzdam zestaw weiteca(amory i sprezyny) -40mm, ale w realu autko tyle nie siada, mysle ze max -30mm i to akurat spowodowalo u mnie zakup drugich sprezyn -60mm, ktore zawiataja na wiosne. co do prowadzenia autka , to jest znaczna poprawa wzgledem serii, przy czym nie wyzbylem sie do konca komfortu jazdy. zaznaczam ze nigdy nie bylem autem na torze, ale lubie sobie dynamicznie pojezdzic na ulicy. mysle ze w przyszlosci kupilbym znowu weiteca, ale juz w specyfikacji -60mm od razu. cena mojego zestawu to 1700zł i w tym zalozenie +geometria.

adami12
18-01-06, 20:15
spoko TENCIO konkretna odpowiedz a te amorki nie mają zadnej regulacji?

TENCIO
19-01-06, 12:06
amorki sa bez regulacji, ale jest tez wariant z regulacja. myslalem nad tym , ale teraz sie ciesze ze wybralem te bez bo ich sztywnosc jest w sam raz, a dokladanie pare stowek za to zeby przez pierwszy okres sie tym bawic a potem o tym zapomniec wg mnie jest bez sensu

adami12
19-01-06, 20:33
no niby tak ale nie wiem czy bym sie wstrzelił akurat w to co chce (ustawienie) gdybym nie miał regulacji.no nic dzis zamówiłem koni jak mi cos do łba strzeli to najwyzej sprzedam,a jak nie to zelazko bedzie w zółci od dołu :D myslałem o tym bilsteinie bo niby wytrzymalszy i regenerowany ( z tego co juz wiem to koni tez ) ale ja znowu nie uzywam zelazka do jazdy na codzien więc nie ma sie co martwic ,bedzie koni!

TENCIO
20-01-06, 14:41
powodzenia w trafnosci wyboru! :grin:

ignac
20-01-06, 15:43
ta powodzenia i uciechy z jazdy :D