Zobacz pełną wersję : Drzwi i maska z laminatu - opinie
Hej
Szukam informacji o produktach z laminatu produkowanych przez autoR - drzwi i maska głównie mnie interesuje. Auto 5 gen civ. Pasują one jakoś w miarę dobrze? Jak wykończone są? Po lakierowaniu widac, ze to laminat? Szyby pasują zgodnie z obietnica?
Za wszelkie uwagi gorąco dziękuję.
tutaj masz maseczke
http://moto.allegro.pl/item526694999_maska_laminat_honda_civic_96_98_92_9 5.html
http://moto.allegro.pl/item526691626_honda_civic_5_gen_92_95_lekka_plasti kowa_maska_oem.html
a tutaj drzwi
http://moto.allegro.pl/item526691477_honda_civic_92_95_3d_lekkie_plastiko we_drzwi_oem.html
a co do opini to muszisz poszukac
ja posiadam maske z laminatu i nie moge narzekac wszystko spasowane jest idealnie a podczas jazdy nic sie z nia nie dzieje
jak decydujesz się na laminat to szyby zrób z plexi pod wymiar.
ja posiadam maske z laminatu i nie moge narzekac wszystko spasowane jest idealnie a podczas jazdy nic sie z nia nie dzieje
a jak ze sztywnoscia jej podczas otwierania, lakier nie pęka ?
raczej to nie jest rozwiązanie do jazdy na codzień.
a jak ze sztywnoscia jej podczas otwierania, lakier nie pęka ?
z otwieraniem jej nie ma absolutnie zadnego problemu a jesli chodzi o lakier to nic nie peka
jak decydujesz się na laminat to szyby zrób z plexi pod wymiar.
a niby po co powiedz mi, i niby dlaczego to nie jest na codzien?? chyba nie masz pojecia na ten temat, zaloz maske z laminatu to mozemy porozmawiac
powiedz mi jak sie lamie maska z laminatu i drzwi z laminatu przy dzwonku.
powiedz mi jak sie lamie maska z laminatu i drzwi z laminatu przy dzwonku.
jeśli chodzi o drzwi to nie jestem w stanie ci powiedzieć, a jeśli chodzi o maskę to masz tak ja zrobiona jak seryjna czyli na środku maski są wcięcia które spowodują że maska pęknie w pół
mam maske z laminatu - kiedyś po otwarciu jej na dłuższy czas zauważyłem jak od strony podparcia bardziej odstaje od nadwozia, niż po drugiej strony (widocznie była nagrzana i się odkształciła). W zime wydaje mi się że szpara jest jeszcze większa... niedługo przy lakierowaniu autka zmieniam maskę na seryjną :] generalnie jak ktoś używa auta na codzien do jazdy po mieście to nie polecam...
Bartus2002
24-01-09, 01:13
tutaj masz maseczke
http://moto.allegro.pl/item526694999_maska_laminat_honda_civic_96_98_92_9 5.html
http://moto.allegro.pl/item526691626_honda_civic_5_gen_92_95_lekka_plasti kowa_maska_oem.html
a tutaj drzwi
http://moto.allegro.pl/item526691477_honda_civic_92_95_3d_lekkie_plastiko we_drzwi_oem.html
a co do opini to muszisz poszukac
Właśnie kolega nie szukał gdzie można znaleźć tylko pytał o opinie wiec niepotrzebny post.
wg. mnie laminat na codzien sie nie nadaje
Mikula, Cegła - właśnie o opinie z okresu użytkowania mi chodzi. Mam maskę z laminatu od gościa z warszawy i to jest totalne dno. Krzywa, pofalowana, odstaje. Zastanawiam się czy robota profesjonalnej firmy jest taka sama? Po lakierowaniu nie odstaje kształtem swej powierzchni od seryjnych elementów?
Sztywność elementów z żywicy podczas wypadku nie oszukujmy się - nie istnieje. Inny pojazd wjeżdża nam nam do kabiny jak do siebie do garażu. Samochód i tak nie będzie użytkowany na codzień, wiec bardziej istotną kwestią dla mnie jest fakt jak one wyglądają. Bo śmietnika nie chcę robi z samochodu - nawet jeśli ma by tylko okazyjnie używany do jazdy na spoty.
a niby po co powiedz mi, i niby dlaczego to nie jest na codzien?? chyba nie masz pojecia na ten temat, zaloz maske z laminatu to mozemy porozmawiac
bo szyba będziw najcięższym elementem, więc skoro decydujesz się na taką żeźbę (bo w samochodzie na codzień można to tak nazwać) to głupotą jest wstawianie normalnej szyby.
Jeżeli mogę to wolał bym nie zakładać tej maski, nawet dokładek z laminatu nie chciałem.
Oj nie do końca się z wami zgodzę, szczególnie z Endrju. Po pierwsze siła uderzenia w małym stopniu jest pochłaniana przez maskę, tylko głównie przez ramę i silnik. Po drugie w wielu nowych samochodach montuje się seryjnie błotniki nie-blaszane, elementy klapy, o zderzakach już nie muszę wspominać, bo to oczywiste. Nie chodzi tutaj o sztywność, a wręcz przeciwnie - elementy karoserii mają zostać doszczętnie zniszczone, aby pochłonęly siłę uderzenia.
Oczywiście pomijam żywotność i wygodę użytkowania takiej maski i właśnie to ją dyskfalifikuje w codziennym użytkowaniu. Chyba gdzieś na forum czytałem nawet o przypadku deformacji maski od słońca i temperatury silnika ! Generalnie chyba najmądrzejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o Vgen jest montaż klapy z laminatu np. od BuddyClub.
Mikula, Cegła - właśnie o opinie z okresu użytkowania mi chodzi. Mam maskę z laminatu od gościa z warszawy i to jest totalne dno. Krzywa, pofalowana, odstaje. Zastanawiam się czy robota profesjonalnej firmy jest taka sama? Po lakierowaniu nie odstaje kształtem swej powierzchni od seryjnych elementów?
Ja na swoją nie mogę narzekać, robił mi ją znajomy z Torunia i jakość wykonania jest bardzo solidna spasowana jest idealnie, a twoja maska ma zrobione ożebrowanie takie jak seryjna bo jeśli nie to może dlatego jest krzywa i odstaje, a jeśli chodzi o lakier to mam ją pomalowaną w czarny mat ale znajomy robił swoją maskę a kolor nadwozia i trzeba przyznać że jeśli się przyjrzy to widać załamania koloru na masce
Też mam ożebrowanie, ale maska całą jest zwichrowana. Po kilku dniach na słońcu wypaczyło ją jeszcze bardziej niż była po wykonaniu. Kurcze muszę się jeszcze zastanowić czy iść w te laminaty...:confused:
jeśli do zrobienia elementu z włókna węglowego (carbon) jak np. maska użyje się nieodpowiednich materiałów to taka maska będzie zachowywać się tak jak maska z włókna szklanego.
wszystko zależy od materiałów i sposobu usztywnienia wyrobu.
Nie chodzi o materiały, ale o proces technologiczny. Maska nie jest elementem który podczas wypadku ma pochłaniać energię. Od tego są podłużnice i sanki na dole. Kiedyś jako pasażer civiciem EE9 przywalilismy w tył samochodu tak, że buda się złamała, a maska z laminatu ładnie się złożyła i nie ucieła nam głów. Jakbyś maskę z włókna węglowego zrobił tak jak się robi prawdziwe elementy z carbonu (czytaj po laminowaniu próżnia i wypiekanie w piecu) to przy pierwszych wypadku odcięła by słupki i ucieła wszystkim głowy.
kristico86
30-11-09, 19:24
a co myślicie na temat tylnej klapy z laminatu????? czy lepsza seryjna???? bo muszę wymienić na nową bo ruda zjadła kompletnie ją:D....
junior20066
02-12-09, 10:13
ja tez sie podczepie pod temat interesuje mnie burta i maska przednia z laminatu ale w karbonie do civica eg 5 HB czy ktos ma do kogos namiary i jakie ta sa koszta ???
nie powiem ci skad, ale chyba ebay najtaniej..
a z tego co widzialem:
koszta:
maska ok 2000zl a burta 500-700zl lotka spoona 350zl(oczywiscie kopia)
odkopie...
Mikula, Cegła - właśnie o opinie z okresu użytkowania mi chodzi. Mam maskę z laminatu od gościa z warszawy i to jest totalne dno. Krzywa, pofalowana, odstaje. Zastanawiam się czy robota profesjonalnej firmy jest taka sama? Po lakierowaniu nie odstaje kształtem swej powierzchni od seryjnych elementów?
Sztywność elementów z żywicy podczas wypadku nie oszukujmy się - nie istnieje. Inny pojazd wjeżdża nam nam do kabiny jak do siebie do garażu. Samochód i tak nie będzie użytkowany na codzień, wiec bardziej istotną kwestią dla mnie jest fakt jak one wyglądają. Bo śmietnika nie chcę robi z samochodu - nawet jeśli ma by tylko okazyjnie używany do jazdy na spoty.
Ale piszecie bzdury dotyczące "dzwona" z maska z laminatu. Mam w swojej Hance juz druga maske z laminatu. Druga bo pierwsza zaliczyła dzwona.
http://www.fotoparty.pl/honda/uszkodzenia/25_01_2010/IMG_1647.JPG
wjechałem Polonezowi w dupę, trafiłem prosto w hak (trafił w chłodnicę i zatrzymał się 2 cm przed skrzynia. Pokrzywiłem cały pas przedni, 2 błotniki, pęknął zbiorniczek wyrównawczy. A maska ?? wygląda jakby nietknięta. Wyrwało ja z zawiasów, tam gdzie miałem zapinki to z jednej strony wyrwało dziurę, druga zapinka przytrzymała maskę. Laminat lekko pękł od dołu i poszczerbiły się krawędzie. Teraz sobie wyobraźcie co by się stało z seryjna maska przy takim uderzeniu. Włókno szklane ma właściwości amortyzujące, tez myślałem ze jak przydzwonię to się rozleci na części maska. A tu małe zaskoczenie.
Przy okazji napisze ze to była jedna z pierwszych masek zamawiana jeszcze przez qwaxa i wykonanie było średnie (kilka wzmocnień), teraz kopiłem nowa i wykonanie o niebo lepsze (idealna kopia oem). Maska juz jest wykonana na takim poziomie ze można ja malować w kolor nadwozia po lekkim szpachlowaniu.
Co do uzytku codziennego nie widze roznicy miec maske z laminatu czy zwykla. Jesli chodzi o drzwi to juz hardcore i chyba bym sie tylko zdecydowal na 1/4 + szyby plexi itp. (auto tylko na zawody).
Ale maske i klape jak najbardziej polecam. Teraz szukam blotnikow oem do EG z laminatu bo ruda meczy mnie co roku.
JA tez myslalem zakupic jakies blotniki ale z Carbonu aby nie malowac jako ze lubie wyglad carbonu. I wszystko szlo spoko az zapytalem goscia o koszt wysylki blotnikow do UK z USA. Blotniki 200 funciakow wiec spoko. Ale jak za wysylke krzyknal 150f to zrezygnowalem. Podgiolem przygiety blotnik (powod mojego zainteresowania) Przymalowalem czarnym hammerite i moze byc :/. W uk nie bede robil blotnika bo malowanie 250f w polsce za dorobienie farby na zderzak dalem 450zl bo taki fajny lakier poprzedni wlasciciel wybral heh.
Dokladnie chodzilo mi o te:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1992-1995-Honda-Civic-2dr-HB-Carbon-Fiber-OEM-Fenders_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2eab7eb2d0QQite mZ200445702864QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5f Accessories#ht_3742wt_802
W uk taniej kupic Carbonowa maske niz nowa malowac :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.