BUBA
22-01-09, 14:01
Wiem, ze już było kilka słów na temat tego czy lać etanol i czy się opłaca i różne były zdania. Tyle, że poruszone były tematy głównie niskoprocentowych mieszanek np.E5. Znalazłęm coś takiego:
http://biopaliwa.com/product_info.php?cPath=29&products_id=450
i tam co nieco jest napisane. Wiadomo, że trochę to przekoloryzowane żeby klientów przekonać, ale...
Czy jest opcja przy konkretnych modyfikacjach przerobić na etanol? W końcu możliwy wzrost mocy, niższa temperatura, wiec lepsze chłodzenie silnika co ważne jest przy maxi wysilonych N/A for example. Spalanie wieksze ale kto na to patrzy kiedy mysli tylko o tym jak zwiekszyc moc i gdzie ją znaleźć. Moze właśnie tu, w paliwie. Dam może trochę słaby przykład ale juz jakiś czas temu szwedzki Koeningseg (jakoś tak) w model ccxr napędza e85 i ma ponad 20% przyrost mocy. Producent mówi,że nie modyfikował wiele. Układ zasilania paliwem, ecu i mógł zwiekszyc moc nie narazając silnika poniewaz temp spalania etanolu jest niższa. co wy na to?
http://biopaliwa.com/product_info.php?cPath=29&products_id=450
i tam co nieco jest napisane. Wiadomo, że trochę to przekoloryzowane żeby klientów przekonać, ale...
Czy jest opcja przy konkretnych modyfikacjach przerobić na etanol? W końcu możliwy wzrost mocy, niższa temperatura, wiec lepsze chłodzenie silnika co ważne jest przy maxi wysilonych N/A for example. Spalanie wieksze ale kto na to patrzy kiedy mysli tylko o tym jak zwiekszyc moc i gdzie ją znaleźć. Moze właśnie tu, w paliwie. Dam może trochę słaby przykład ale juz jakiś czas temu szwedzki Koeningseg (jakoś tak) w model ccxr napędza e85 i ma ponad 20% przyrost mocy. Producent mówi,że nie modyfikował wiele. Układ zasilania paliwem, ecu i mógł zwiekszyc moc nie narazając silnika poniewaz temp spalania etanolu jest niższa. co wy na to?