Zobacz pełną wersję : ustawienie rozrzadu, tolerancja
moze mi ktos odpowiedziec na to pytanie ile zebow mozna sie pomylic d15 + z6 head, bo niby ustawilismy kolko na znaki ale widocznie srubki byly za slabo dokrecone i sie obrocilo( kolko skunka) no i teraz cos tam puka, auto zapi**** niemilosienrnie, wkreca sie normalnie nie ma zadnych problemow z praca silnika tylko tlucze
czy podczas tego obrou na kolku moglo dojsc do spotkania tlokow z zaworami, dodam zena niskich obrotach nic nie slychac?
ja bym nie ryzykowal tylko jeszcze raz to rozebral i oblukal co i jak, jak masz glowe od z6 to ustawiasz jak z6 a nie d15
Pewnie to pukanie to spalanie stukowe. Jak chcesz tym autem pojeździć to lepiej ustaw, żeby tego nie było bo się pożegnasz ze silnikiem.
ustawiona jest jak z6, jezeli to spalanie stukowe to jak sie tego pozbyc ? bo juz rece opadaja
skolopendra
19-01-09, 19:51
bo się pożegnasz ze silnikiem.
czasem szybciej niż to może się wydawać
Tutaj masz jak sie ustawia w z6 w stosunku do d15 2 zeby roznicy
http://img232.imageshack.us/img232/9679/beztytuuct9.th.jpg (http://img232.imageshack.us/my.php?image=beztytuuct9.jpg)
http://img232.imageshack.us/img232/2779/beztytuuvd0.th.jpg (http://img232.imageshack.us/my.php?image=beztytuuvd0.jpg)
Generalnie ja mam na razie podobny setup silnika z regulowanym kółkiem i najpierw ustawiłem na znaki tak jak w Z6. Dalej cofnąłem kółko o 4 stopnie. Ustawiłem zapłon lampą stroboskopową i wszystko śmiga. Cofnąłem koło o te 4 stopnie bo kiedyś robione były testy na necie i przy takim ustawieniu niby najlepsze parametry są. A stukowego to unikaj jak ognia, teraz byś musiał cofnąć zapłon żeby się go pozbyć ale ja osobiście bym od razu silnik gasił i przestawiał kółko i zapłon a nie jeździł z tym jeszcze.
skolopendra
19-01-09, 20:19
były testy na necie i przy takim ustawieniu niby najlepsze parametry są.
raczej mało miarodajne to ustawienie , tylko hamownia prawdę Ci powie
Nie wybieram się z tym silnikiem na hamownie bo nie zostaje na stałe. Po prostu przy okazji remontu zrobiłem mu góre od Z6. Także pare koni w tą czy w drugą mi różnicy nie robi. Musi na pare miesięcy jeszcze wystarczyć zanim nie skończe innych rzeczy przy aucie i wtedy mu wrzuce wzmocnione prawdopodobnie B18C4 które to zostanie zestrojone na instalce OBD1.
pytanie z innej beczki czy zawory z b7 pasuja do z6?, i jak to z tym ustawieniem w mini na z6 ustawialem najpierw seryjne kolko na ten cypel na oslonie pozniej zalozylismy regulowane kolko i sie przkrecilo na maxa w jedna strone i teraz to niewiem czy sciagac glowice bo niewiem czy sie tloki nie spotkaly........... ale pozniej jak patrzylismy na maxa w jedna i w druga stronwe i krecac walem nie bylo zadnego bloku cykle sie powtarzaly i nie bylo slychac zadnych nieprawidlowosci dajcei jakas rade panowie bo spac po nocach nie moge
spalanie stukowe raczej odpada bo bawilem sie dzis zaplonem i nie bylo zadnej roznicy czy to na opoznionym czy na przyspieszonym suka tak samo
Zawory pasują. Do zapłonu to weź lampe stroboskopową i zobacz czy da się ustawić odpowiednio. Jak się nie da to znaczy, że kółkiem za daleko wyjechałeś i trzeba przestawić.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.