Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : ustawienie rozrzadu, tolerancja



_Z_I_K_
19-01-09, 19:28
moze mi ktos odpowiedziec na to pytanie ile zebow mozna sie pomylic d15 + z6 head, bo niby ustawilismy kolko na znaki ale widocznie srubki byly za slabo dokrecone i sie obrocilo( kolko skunka) no i teraz cos tam puka, auto zapi**** niemilosienrnie, wkreca sie normalnie nie ma zadnych problemow z praca silnika tylko tlucze

czy podczas tego obrou na kolku moglo dojsc do spotkania tlokow z zaworami, dodam zena niskich obrotach nic nie slychac?

Whiplash
19-01-09, 19:38
ja bym nie ryzykowal tylko jeszcze raz to rozebral i oblukal co i jak, jak masz glowe od z6 to ustawiasz jak z6 a nie d15

Tompro
19-01-09, 19:40
Pewnie to pukanie to spalanie stukowe. Jak chcesz tym autem pojeździć to lepiej ustaw, żeby tego nie było bo się pożegnasz ze silnikiem.

_Z_I_K_
19-01-09, 19:50
ustawiona jest jak z6, jezeli to spalanie stukowe to jak sie tego pozbyc ? bo juz rece opadaja

skolopendra
19-01-09, 19:51
bo się pożegnasz ze silnikiem.

czasem szybciej niż to może się wydawać

Whiplash
19-01-09, 19:53
Tutaj masz jak sie ustawia w z6 w stosunku do d15 2 zeby roznicy
http://img232.imageshack.us/img232/9679/beztytuuct9.th.jpg (http://img232.imageshack.us/my.php?image=beztytuuct9.jpg)

http://img232.imageshack.us/img232/2779/beztytuuvd0.th.jpg (http://img232.imageshack.us/my.php?image=beztytuuvd0.jpg)

Tompro
19-01-09, 20:14
Generalnie ja mam na razie podobny setup silnika z regulowanym kółkiem i najpierw ustawiłem na znaki tak jak w Z6. Dalej cofnąłem kółko o 4 stopnie. Ustawiłem zapłon lampą stroboskopową i wszystko śmiga. Cofnąłem koło o te 4 stopnie bo kiedyś robione były testy na necie i przy takim ustawieniu niby najlepsze parametry są. A stukowego to unikaj jak ognia, teraz byś musiał cofnąć zapłon żeby się go pozbyć ale ja osobiście bym od razu silnik gasił i przestawiał kółko i zapłon a nie jeździł z tym jeszcze.

skolopendra
19-01-09, 20:19
były testy na necie i przy takim ustawieniu niby najlepsze parametry są.

raczej mało miarodajne to ustawienie , tylko hamownia prawdę Ci powie

Tompro
19-01-09, 20:29
Nie wybieram się z tym silnikiem na hamownie bo nie zostaje na stałe. Po prostu przy okazji remontu zrobiłem mu góre od Z6. Także pare koni w tą czy w drugą mi różnicy nie robi. Musi na pare miesięcy jeszcze wystarczyć zanim nie skończe innych rzeczy przy aucie i wtedy mu wrzuce wzmocnione prawdopodobnie B18C4 które to zostanie zestrojone na instalce OBD1.

_Z_I_K_
20-01-09, 16:42
pytanie z innej beczki czy zawory z b7 pasuja do z6?, i jak to z tym ustawieniem w mini na z6 ustawialem najpierw seryjne kolko na ten cypel na oslonie pozniej zalozylismy regulowane kolko i sie przkrecilo na maxa w jedna strone i teraz to niewiem czy sciagac glowice bo niewiem czy sie tloki nie spotkaly........... ale pozniej jak patrzylismy na maxa w jedna i w druga stronwe i krecac walem nie bylo zadnego bloku cykle sie powtarzaly i nie bylo slychac zadnych nieprawidlowosci dajcei jakas rade panowie bo spac po nocach nie moge

spalanie stukowe raczej odpada bo bawilem sie dzis zaplonem i nie bylo zadnej roznicy czy to na opoznionym czy na przyspieszonym suka tak samo

Tompro
20-01-09, 21:13
Zawory pasują. Do zapłonu to weź lampe stroboskopową i zobacz czy da się ustawić odpowiednio. Jak się nie da to znaczy, że kółkiem za daleko wyjechałeś i trzeba przestawić.