Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : hmmm nom rozregulowane cisnienie paliwa



Amorr
15-01-09, 21:23
no i niechcacy kumpel mi "dokrecil" srubke w regulatorze b&m i teraz na wolnych (~1000) mam ~11,3 (dane z S300) ... to chyba bogato. Jakie powinno byc na wolnych ?? Dominik mi ustawil ale jak pisze wyzej .. to juz czas przeszly dokonany :/

Znalazlem takie wartosci:

Recommended AFR

Cold Start (first 30 sec) 11.5-12.5
Idle 12.8-13.5
Part Throttle Cruise 13.0-14.0
Wide Open Throttle 12.5-12.8 (values down to 11.5 may be used to reduce detonation)


The instructions state the stock ECU should read at or around 14.7 on a wideband O2 and stay pretty consistent while revving to 3,000rpm.

Jak ustawie na nie doladowanym oki to bedzie oki ... ustawienia Dominika

Zreszta to na chwile bo i tak musze na strojenie na hamowni jechac niedlugo.

BurnOuT
15-01-09, 23:13
Ja zapytam inaczej - po ci Ci regulator ciśnienia paliwa przy zmienionych wtryskach i pompie?

Amorr
16-01-09, 09:45
przerost formy nad trescia .... za "dobrze" chcialem :rolleyes:

Teraz do strojenia na rolkach zakladam seryjny regulator a ten sprzedaje.

Jeszcze ... odrecajac zwiekszam czy zmniejszam cisnienie w B&M ??

hcc
18-01-09, 12:09
Jeszcze ... odrecajac zwiekszam czy zmniejszam cisnienie w B&M ??

zwiększasz

RYS
21-01-09, 09:03
Jeśli mam byc szczery... to gdy sie coś grzebnęło przy furze to powinno sie udać do osoby która stroiła zeby albo zrobiła korektę albo ponownie wystroiła.

Skąd wiesz jaki biedzisz miał AFR przy pełnym ogniu? (tym co pokazuje Hondata bym się nie sugerował)
Jaką "gwarancje" oczekujesz od Dominika skoro po strojeniu sam modzisz przy regulatorze i "bawisz się" Hondata S300?

Nawet jeśli to na chwilę to serio lepiej wydaj kilka $ i zrób to profi pod okiem stroiciela.
Zawsze jestem zdania ze przy modzeniu a później strojeniu fury należny maksymalnie minimalizować ryzyko porażki wiec trzeba od A do Z zrobić wszystko profi :)
Nie poczuj się urażony ale szkoda było by popsuć silnik z powodu kliku zł... względem kosztu całego samochodu.