Zobacz pełną wersję : Obroty w D15B3 ...
...przeglądam forum od jakiegoś czasu... mam pytanie, w moim dość nietypowym silniku bo to 1.5 na gaźniku jest tak że przy starcie zimnego silnika niekedy odpala, ale zdarza się że po odpaleniu gaśnie i po ponownym rozruchu już pracyje...ale tu kolejna sprawa, bo po chwili silnik podchodzi pod 2 tys obr. aż do uzyskania temperatury, kiedy ją uzyska opada do 900-...a czasem gaśnie, dość często też kiedy nie jest nagrzany gaśnie mi jak dojeżdzam np. do skrzyżowania...
...i kolejne zapytanie, podczas jazdy zaraz po odpaleniu czego nie robię za często, silnik dziwnie działa, stuka- puka, po nagrzaniu problem ustępuje...
proszę o rady i pomoc... pozdrawiam serdecznie
skolopendra
14-01-09, 22:57
działa, stuka- puka, po nagrzaniu problem ustępuje...
luzy zaworowe ,czasem panewki
.ale tu kolejna sprawa, bo po chwili silnik podchodzi pod 2 tys obr. aż do uzyskania temperatury, kiedy ją uzyska opada do 900-..
tak ma być
bo to 1.5 na gaźniku jest tak że przy starcie zimnego silnika niekedy odpala, ale zdarza się że po odpaleniu gaśnie
zapewne pasuje wyczyścić i podregulować
Cytat:Napisał cezar
.ale tu kolejna sprawa, bo po chwili silnik podchodzi pod 2 tys obr. aż do uzyskania temperatury, kiedy ją uzyska opada do 900-..
tak ma być
...no dobra, ale kiedy osiągnie mi te 2 tys obr. to "nie mogę jechać" bo chcący wrzucić jakiś bieg, ciężko szczególnie np. przestawiając samochód i wrzucając wsteczny...więc czy mogę to jakoś ustawić by po odpaleniu przez cały czas nagrzewania było 1000-1200 obr. >?
jedź do mechanika, żeby ci wyregulował obroty, przeczyścił gaźnik i td
Też mam d15b3. Obroty na zimnym silniku możesz sobie ustawić za pomocą wkrętaka płaskiego, ja ustawiłem na ok. 1400 bo wyższe obroty mnie osłabiały. Jeżeli masz kłopoty z wsadzeniem biegu na zimnym silniku z wysokimi obrotami to trzeba zajrzeć do tarczy sprzęgła. Może być już cieniutka. Odradzam wizytę u pierwszego napotkanego mechanika, często na takim gaźniku się nie znają.
Powodzenia
Obroty na zimnym silniku możesz sobie ustawić za pomocą wkrętaka płaskiego
...gdzie mam to zrobić?
w lewo zmniejszasz obroty (ja ustawiłem 1400) w prawo zwiększasz
powodzenia
http://img80.imageshack.us/my.php?image=obraz099at1.jpg
panowie a gdzie w silniku jest śróbka od niskich obrotów po wyłączeniu ssania? Bo ta śróbka co pokazał Ketra to jest chyba od ssania
Też mam d15b3. Obroty na zimnym silniku możesz sobie ustawić za pomocą wkrętaka płaskiego, ja ustawiłem na ok. 1400 bo wyższe obroty mnie osłabiały. Jeżeli masz kłopoty z wsadzeniem biegu na zimnym silniku z wysokimi obrotami to trzeba zajrzeć do tarczy sprzęgła. Może być już cieniutka. Odradzam wizytę u pierwszego napotkanego mechanika, często na takim gaźniku się nie znają.
Powodzenia
po 5 latach uzytkowania d15b3 nie polecałbym tego rozwiązania...........
panowie a gdzie w silniku jest śróbka od niskich obrotów po wyłączeniu ssania? Bo ta śróbka co pokazał Ketra to jest chyba od ssania
srubka od tyłu gaźnika-własciwie pokrętło regulowalne palcami
po 5 latach uzytkowania d15b3 nie polecałbym tego rozwiązania...........
srubka od tyłu gaźnika-własciwie pokrętło regulowalne palcami
Obrotów na ssaniu nie mam zamiaru ruszać te 2tys mi nie przeszkadzają, przeszkadzają mi 400-500 obrotów na rozgrzanym silniku
a do tej śrubki od wolnych obrotów da sie dojść bez ściągania filtra, czy trzeba zdemontować?
marcocivic1
31-03-09, 21:51
Da sie dojsc bez wyciagania filtra
Cytat:
Napisał Ketra Zobacz post
Też mam d15b3. Obroty na zimnym silniku możesz sobie ustawić za pomocą wkrętaka płaskiego, ja ustawiłem na ok. 1400 bo wyższe obroty mnie osłabiały. Jeżeli masz kłopoty z wsadzeniem biegu na zimnym silniku z wysokimi obrotami to trzeba zajrzeć do tarczy sprzęgła. Może być już cieniutka. Odradzam wizytę u pierwszego napotkanego mechanika, często na takim gaźniku się nie znają.
Powodzenia
po 5 latach uzytkowania d15b3 nie polecałbym tego rozwiązania...........
dlaczego byś tego nie polecał?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.