Zobacz pełną wersję : Kontrolka Check Engine
Witam,
Jestem posiadaczem Honda CIVIC 1.8 LX SEDAN z CANADY - 2006 r.
Podczas jazdy po mieście zaświeciła się kontrolka Check Engine.
Odłączenie akumulatora pomogło tylko na chwilę, tzn. po przejechaniu ok. 5 km kontrolka zaświeciła się ponownie.
Mam jeszcze wrażenie że przy tej okazji kontrolka od immobilizera mignie i gaśnie.
Nie widziałem tego wcześniej.
Stąd moje pytanie czy mogę coś jeszcze sprawdzić sam, czy obrazu jechać do ASO
Miał ktoś z kolegów do czynienia z taka usterką.
Pozdrawiam, Darek
Poczytaj na forum na temat "samodiagnostyka" a będziesz wszystko wiedział
a w VIII gen. sedana jest coś takiego jak "samodiagnostyka", bo jakoś Szukaj nie pomaga
"Test diagnostyczny wskaźników i sieci w Cifie 8 gen" widziałem ale to chyba dotyczy UFO
a w VIII gen. sedana jest coś takiego jak "samodiagnostyka", bo jakoś Szukaj nie pomaga
"Test diagnostyczny wskaźników i sieci w Cifie 8 gen" widziałem ale to chyba dotyczy UFO
Dokładnie tak. Nie wiem co majdan miał na myśli ale ja też nic na temat samodiagnostyki nie znalazłem.
Witam , ja mam takie UFO 2,2 i-CTDI i widziałem gdzieś zdjęcie takiego obrotomierza jak ja mam, który podawał kod błędu,to nie była samodiagnostyka wskażników !!! którą wiem jak zrobić.Czy ktoś z Was wie jak to zrobić. Dzięki za pomoc.
na forum civinfo jest wątek, w którym jest to opisane. Przeprowadziłem ten test u siebie, dziecinnie proste. Link do tematuhttp://www.civinfo.com/forum/how/7044-read-clear-diagnostic-error-codes-no-special-tools.html
Dzięki, piszesz że dziecinnie proste,tam jest po angielsku,napisz proszę procedurę po polsku bo translator mi jakieś niezrozumiały tekst tłumaczy.Jeszcze raz dzięki!
Żeby odczytać błędy można użyć folii aluminiwoej. Należy zwinąć ją w kulkę i włożyć w puste miejsce (drugie od lewej na samej górze) w skrzynce bezpieczników znajdującej się pod kierownicą. Zweryfikuję to dzisiaj po powrocie do domu ponieważ nie jestempewien czy wersje LHD i RHD nie mają innych skrzynek bezpiecznikowych. Powyższa operacja powoduje zamknięcie obwodu testowego. Następnie wkładamy kluczyk i przekręcamy go w pozycję II. Po około 10 sekundach na wywietlaczu obrotomierza zaczną się pojawiać kody błędów. Przyciskając przycisk "i" na kierownicy możemy sprawdzić kolejne błędy. Jeśli błędów brak na wyświetlaczu pojawi się DTC NO. Na koniec należy wyciągnąć folię.
Wielkie dzięki ,bardzo mi pomogłeś.zadziałało wyszedł kod PA74-B2375
Wielkie dzięki ,bardzo mi pomogłeś.zadziałało wyszedł kod PA74-B2375
Ktoś na civinfo miał ten sam błąd. Opis błędu to Driver Seat Horizontal Position Sensor Circuit Malfunction czyli mniej więcej usterka sensora obwodu pozycji horyzontalnej siedzenia kierowcy, cokolwiek to znaczy:confused:
Może to być... fotele mam najniżej jak się da. Muszę to sprawdzić.
Skrzydłowy
27-12-16, 11:18
U mnie check wyskoczyl dzisiaj przy 156 tysiach,ale na szczescie spadła rura od filtra powietrza. Rura na miejscu i check zniknął.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.