PDA

Zobacz pełną wersję : wywala olej spod korka



kwiatu88
12-01-09, 20:40
witam, mam taki problem na dopalonym rozgrzanym silniku ostatnio zaczal mi wychlapywac olej przy odkreconym korku wlewu, slyszalem ze to cos oznacza i to cos niedobrego... wczesniej znaczy okolo miesiaca temu niebylo takiego czegos a oleju tez niedolewalem bo mi do tej pory wzial bardzo malutko. Co myslicie?

teg
12-01-09, 20:44
Problemy z kompresją, prawdopodbnie zawory, ale na tych silnikach się nie znam, więc może i pierścienie. POdjechać do warsztatu, zrobić pomiar kompresji i próbę olejową i się modlić ;) Ew. problem z jakąś odmą, nie wiem jak w tym silniku.

kwiatu88
12-01-09, 20:50
co to oznacza bo jestem laikiem i serducho mi zaczelo mocnij bic :P to jest silniczek 1.3 16V 93rok jakie są ewentualne koszta takich badan badz napraw?

Misiekemeryt160
12-01-09, 20:55
o jakim piszesz silniku.... pozatym przy odkreconym korku jak ma nie wyrzucać oleju jak przeciez tam wałek rozrządu sie kręci....

jero11
12-01-09, 23:47
witam, mam taki problem na dopalonym rozgrzanym silniku ostatnio zaczal mi wychlapywac olej przy odkreconym korku wlewu, slyszalem ze to cos oznacza i to cos niedobrego... wczesniej znaczy okolo miesiaca temu niebylo takiego czegos a oleju tez niedolewalem bo mi do tej pory wzial bardzo malutko. Co myslicie?

myślę że musisz zacząć jeździć z zakręconym korkiem:D
źle słyszałeś że to coś niedobrego, to jest normalne;)

skolopendra
13-01-09, 09:34
wywala olej spod korka

jak odpala na mrozach ,a niema innych niekojących objawów to się nie przejmuj ;)

pwl
13-01-09, 09:37
Nie ma wuja żeby nie strzelał olejem na odkręconym korku xD To normalne.

Baracuzzz
13-01-09, 13:46