Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : slabo grzeje D13B2



gala
12-01-09, 16:46
witam wszystkim mam maly proplem z mooja honda dolny waz chlodnicy jest praktyczie caly czas zimny.czasami w aucie leci cieple poiwetzre a czasami zimne. w wiem napewno ze mam padnieta glowice poniewaz pol roku temu wymienialem uszczelke i mechanik powiedzial ze glowica byla przegrzana splanowal ja max i powiedizal ze moze mi za jakis czas znow wywalic uszczelke i tak sie stalo.auto dymi na bialo a przy rannym odpaleniu nie chodzi na wszystkie"gary"a po chwili jak sie plyn wypali w komorze to wszystko jest ok .moje pytanie jest czy wina tego zimnego weza i slabego grzania jest ta uszcelka z glowica czy moze jest jakas inna jeszcze przyczyna?z gory dzieki

DespeR
12-01-09, 17:32
Jak dymi na biało to pewnie uszczelka. Moim zdaniem to można by luknąć głowicę wogóle może ona do regeneracji się kwalifikuje większej niż tylko planowanie.

Sławek
12-01-09, 17:35
Termostat np.

gala
12-01-09, 17:35
zamuwilem juz nowa bo tamtej mam juz dosyc!jeszce za jakis czas znow padnie uszczelka a tego juz bym nie zniusl wykladaja kolejne 500zl!

gala
12-01-09, 17:40
mozliwe ale byl wymieniany wraz z uszczelka pol roku temu wiec nie wiem czy to jest wina tylko termostatu czy tez cos wiecej!

harry86
12-01-09, 18:20
stary robisz balagan juz 3 taki sam temat zalozyles!

gala
12-01-09, 23:30
sory ale jestem nowy i nie wiedzialem!potrzebuje pomocy moze mi ktos pomoc?

jogal
13-01-09, 11:35
masz padniety termostat i to jest główny powód, że raz ci leci ciepłe a raz zimne powietrze... koszt ok 50 zł.

oldee
13-01-09, 13:22
normalnym jest, że przy b. niskich temp (15-20 st C poniżej zera), silnik sie mniej nagrzewa (czyt. wskazówka jest na niższym poziomie)

nie chodzi mi o czas nagrzewania bo wiem, że się wydłuża tylko o poziom temperatury?

Baracuzzz
13-01-09, 15:16
Silnik powinien mieć zawsze taką samą dolną temp. pracy jak się nagrzeję bo to termostat reguluję o puszczaniu płynu na chłodnicę.
Co do wcześniejszego pytania to możliwe że uszczelkę pod głowicą wywaliło bo właśnie wtedy są problemy z grzaniem. Termostat bardzo łatwo sprawdzić. Zapal auto i dotykaj wężów które idą do kabiny od termostatu. One powinny się robić ciepłe a wąż idący do chłodnicy powinien być cały czas zimny. Dopiero jak silnik się dobrze nagrzeje to termostat puści płyn na chłodnicę. Jeżeli wszystkie węże robią się tak samo ciepłe to znaczy że termostat jest padnięty bo one psują się tak że są cały czas otwarte.

gala
13-01-09, 23:29
dzieki za rady wlasnie dzisiaj odalem auto do mechanika na zmiane usczelki i glowicy jak odbiore to napisze wiecej czy to byla wina uszczelki czy tez i termostat padł.dzieki wszystkim za porady!pozdro

HiszpaN
14-01-09, 14:56
bez zakladania nowego tematu chce zapytac czy termostat Tama o nr z JC D24003 bedzie pasowal do D13b2 i czy to dobra marka?

gala
25-01-09, 16:02
jednak problem tkwil w peknietej głowicy,termostat jest sprawny i po wymianie glowicy oraz uszczelki na metalowa z D16z6 problem zostal rozwiazany!dzieki wszystkim za rady!